palmbomen genoeg hier.quote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zijn zo relaxed....
zie altijd gelijk zonnige stranden, palmbomen en cocktails voor me
Dat mag je vaker doen, mij adviseren.quote:
quote:
zodra jij mn ticket en hotel betaaldquote:Op zondag 18 april 2010 19:51 schreef dawg het volgende:
evilmeisje, geil sletje van me! wanneer kom jij hier eens in een kort rokje en hoge hakken met je heupen swingen?
Lijkt me dat er al genoeg hoeren in Mexico rondlopen?quote:Op zondag 18 april 2010 19:51 schreef dawg het volgende:
evilmeisje, geil sletje van me! wanneer kom jij hier eens in een kort rokje en hoge hakken met je heupen swingen?
de vliegvelden zijn nog dicht vandaag, toch?quote:Op zondag 18 april 2010 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zodra jij mn ticket en hotel betaald![]()
ryanair vliegt zelfs tot woensdag nietquote:Op zondag 18 april 2010 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
de vliegvelden zijn nog dicht vandaag, toch?
hier 200m verder ligt een hotel waar altijd wat hoeren buiten staan.quote:Op zondag 18 april 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lijkt me dat er al genoeg hoeren in Mexico rondlopen?
ryanair vliegt niet naar mexico.quote:Op zondag 18 april 2010 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ryanair vliegt zelfs tot woensdag niet
Keus genoeg dus.quote:Op zondag 18 april 2010 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
hier 200m verder ligt een hotel waar altijd wat hoeren buiten staan.
net als Baloo tegen een boom op schurkenquote:Op zondag 18 april 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:
Grmbl...steeds jeuk en kriebels op mijn rug.I...rri...tant!
Nee, dan moet ik eerst hier vandaan, boekquote:Op zondag 18 april 2010 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
net als Baloo tegen een boom op schurken
...tsja....quote:Op zondag 18 april 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:
Grmbl...steeds jeuk en kriebels op mijn rug.I...rri...tant!
ja, van dat weet ik toch ook niet.. ik wacht tot er een ticket in mijn brievenbus zitquote:
deurpost werkt ookquote:Op zondag 18 april 2010 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik eerst hier vandaan, boekboom zoeken, shirtje uitdoen en beetje staan schuren. Teveel moeite.
zorg dat je in een relax zittende stoel zit dan.quote:Op zondag 18 april 2010 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, van dat weet ik toch ook niet.. ik wacht tot er een ticket in mijn brievenbus zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |