aah oke jaa gewoon te veel, sexy op het strand gelegen dusquote:Op zondag 18 april 2010 18:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
simpel gezegd vroeger al te veel blootgestaan aan UVstraling.
ja heel sexyquote:Op zondag 18 april 2010 18:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah oke jaa gewoon te veel, sexy op het strand gelegen dus![]()
Uiteraard een goede laag boter erop.quote:Op zondag 18 april 2010 18:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
altijd lekkersoms nog een beetje roomboter erop en dan hoef ik verder niks meer
Dat klinkt fout, bijna "fout" om het toen sexy te hebben gevondenquote:Op zondag 18 april 2010 18:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja heel sexytoen ik heeeeeeeeeeeeeeeul klein was....
hahahahaquote:Op zondag 18 april 2010 18:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat klinkt fout, bijna "fout" om het toen sexy te hebben gevonden
quote:Op zondag 18 april 2010 18:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Uiteraard een goede laag boter erop.
hahaha jij blijft fout bezigquote:Op zondag 18 april 2010 18:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hahahaha
never mind.... short story... ik zit gewoon nooit (te) lang in de zon..... (als is het maar omdat ik het dan te heet krijg)
Spelen je hormonen weer op?quote:Op zondag 18 april 2010 18:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahaha jij blijft fout bezigomdat je het dan te heet krijgt
![]()
Wij hebben het altijd, tegenwoordig in de vershoudbus van Peijnenburg...en het was me een partijtje vers.quote:Op zondag 18 april 2010 18:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
genieten
hmmm ik heb geen ontbijtkoek meer
het was helemaal niet dubbel bedoeldquote:Op zondag 18 april 2010 18:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahaha jij blijft fout bezigomdat je het dan te heet krijgt
![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 18:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Spelen je hormonen weer op?![]()
[..]
Wij hebben het altijd, tegenwoordig in de vershoudbus van Peijnenburg...en het was me een partijtje vers.
de trommel heb ik.... maar het ding is helaas leeg....quote:Op zondag 18 april 2010 18:44 schreef vencodark het volgende:
Wij hebben het altijd, tegenwoordig in de vershoudbus van Peijnenburg...en het was me een partijtje vers.
Zou het?quote:
Don't know. Ik zit nu te wachten op mijn avondeten.quote:Op zondag 18 april 2010 18:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de trommel heb ik.... maar het ding is helaas leeg....
naja wat zal ik eens gaan eten?
wat schaft de pot?quote:Op zondag 18 april 2010 18:48 schreef vencodark het volgende:
Don't know. Ik zit nu te wachten op mijn avondeten.![]()
Hm..had vandaag mijn auto wel kunnen wassen. Ding is stoffig en zonder onder het zand.
Zal welquote:Op zondag 18 april 2010 18:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou het?
[..]
Don't know. Ik zit nu te wachten op mijn avondeten.![]()
Hm..had vandaag mijn auto wel kunnen wassen. Ding is stoffig en zonder onder het zand.
Gebakken aardappeltjes, aardappelbolletjes en hamburgerquote:Op zondag 18 april 2010 18:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat schaft de pot?
...je auto hoef je volgens mij nog niet te wassen... er schijnt nog meer as in de lucht te zitten....
Vast wel, maar ik was hm zelf wel een keer.quote:Op zondag 18 april 2010 18:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zal wel![]()
Is er bij jou in de buurt niet zo'n dhz wasding met van die hogedruk reinigers ? Easy en snel
Dan doe je het toch ook zelfquote:Op zondag 18 april 2010 18:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, aardappelbolletjes en hamburger
Ik woon in het Zuiden dus heb geen last van de as.
[..]
Vast wel, maar ik was hm zelf wel een keer.
Emmer + sponsquote:Op zondag 18 april 2010 18:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan doe je het toch ook zelfalleen geen gedoe met emmers en tuinslangen e.d.
eetzequote:
Ok, heb speciaal voor jou ongeveer 5 sec. gekeken.quote:Op zondag 18 april 2010 19:38 schreef dawg het volgende:
[..]
voor mij natuurlijk! en jij vindt denk ik 'she likes my reggae' het beste.
fijn dat je even meedeelt in mijn feliz!quote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, heb speciaal voor jou ongeveer 5 sec. gekeken.
Je feliz?quote:Op zondag 18 april 2010 19:40 schreef dawg het volgende:
[..]
fijn dat je even meedeelt in mijn feliz!
En dat was meer dan genoeg?quote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef vencodark het volgende:
Ok, heb speciaal voor jou ongeveer 5 sec. gekeken.
de eerste paar keer dat ik salsa en reggaeton hoorde vond ik er ook niet zoveel aan, maar dat wordt echt gaaf. vooral ook omdat het een bepaald sfeertje schept, met die warmte hier.quote:
ja, zon, warm, klein briesje vanaf zee, beetje wolken, the usual.quote:Op zondag 18 april 2010 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe Dawg...![]()
lekker weertje daar?
Hier helemaal top
Dan ga ik volledig op jouw oordeel af.quote:
Lijkt mij een prima keuze.quote:Op zondag 18 april 2010 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga ik volledig op jouw oordeel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |