en is Paris nu happy?quote:Op zondag 18 april 2010 17:48 schreef vencodark het volgende:
Ik heb vandaag gewoon voor het grootste deel naar Paris' New BFF gekeken.
Ach ze krijgen allemaal subsidies en zulks.quote:Op zondag 18 april 2010 17:49 schreef Duimelot het volgende:
jah ok maar neem aan dat dat programma wel de juiste boeren uitzoekt en niet die bijna failliet zijn enzo
dan komt t vast helemaal goedquote:Op zondag 18 april 2010 17:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ze krijgen allemaal subsidies en zulks.
Ja. Daarom zijn boeren ook zo rijkquote:Op zondag 18 april 2010 17:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ze krijgen allemaal subsidies en zulks.
cocktails nog beter....quote:Op zondag 18 april 2010 17:51 schreef zomermuis het volgende:
Salsa, breezers, cocktails, terras en zon... »
op het strand was het ook wel goed vertoeven vandaag..
doeg!!!quote:Op zondag 18 april 2010 17:56 schreef Duimelot het volgende:
ik ga me weer eens nuttig maken enzolater
Doeiquote:Op zondag 18 april 2010 17:56 schreef Duimelot het volgende:
Heb deze ooit wel gezien maar weet het resultaat niet meer.quote:Op zondag 18 april 2010 17:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
van dit seizoen weet ik al wie er wint
quote:Op zondag 18 april 2010 18:00 schreef mrbox het volgende:
En weer een dag vol grandioos weer![]()
wel oppassen geblazen nu om niet te veel te verbranden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zeg niksquote:Op zondag 18 april 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb deze ooit wel gezien maar weet het resultaat niet meer.
Byeeequote:Op zondag 18 april 2010 17:56 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2010 18:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja het is echt super lekker weer... maar ik zit door de wandeling al aan het max. aantal zonuren...
ow ik ben ook licht rood nu, vandaag maar een beetje in de half zon door gebracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ook dat is super.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
hee ik zeg niet dat ik snel verbrand...en ben dus ook niet roodquote:Op zondag 18 april 2010 18:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow ik ben ook licht rood nu, vandaag maar een beetje in de half zon door gebracht.maar ook dat is super.
daar had ik altijd een oplossing voor, gewoon zelf wat pakkenquote:Op zondag 18 april 2010 18:17 schreef vencodark het volgende:
Een nadeel van thuis wonen: ouders die besluiten tegen 19.00 pas te gaan eten omdat zij nog soep gegeten hebben etc. Maar ik heb eigenlijk al best wel honger.
Ja nu vat ik het niet meerquote:Op zondag 18 april 2010 18:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hee ik zeg niet dat ik snel verbrand...en ben dus ook niet rood
Dat begrijp ik.quote:Op zondag 18 april 2010 18:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
daar had ik altijd een oplossing voor, gewoon zelf wat pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |