Hee, wij kussen elkaar al sinds we vrienden zijn op de mond. Dus het stelt niet heel veel voor hoorquote:Op zondag 18 april 2010 17:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
genoeg andere vrouwen toch!?
als samzz 3 mensen kan zoenen achter elkaar moet jij er toch wel eentje vinden...
verlegenheid kan je aflerenquote:
Hmm, de boerinnenlook. Ghehehe.quote:Op zondag 18 april 2010 17:32 schreef Duimelot het volgende:
jaja straks, vind al dat hooi in mn haar enzo ergens best wat hebben
nah hier kwam t anders over alsof je 3 man vet hebt staan af te lebberenquote:Op zondag 18 april 2010 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, wij kussen elkaar al sinds we vrienden zijn op de mond. Dus het stelt niet heel veel voor hoor
Boer zoekt vrouwquote:Op zondag 18 april 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:
als klein meisje wilde ik altijd boerin worden
Geen idee, heb nog niets vernomenquote:Op zondag 18 april 2010 17:38 schreef Duimelot het volgende:
wanneer komt er weer een seizoen, ga ik me opgeven
ik zal het in de gate houden, ik wil wel een lekkere boer, en dan natuurlijk de titel boerin die er aan vast zitquote:
Manier van uitdrukken. Beetje misdragen zei ik. De meeste mensen kussen niet met hun beste vrienden. Tenminste, niet de mensen die ik ken.quote:Op zondag 18 april 2010 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah hier kwam t anders over alsof je 3 man vet hebt staan af te lebberen
als t niets voorsteld is t toch ook niet een beetje ondeugend of hoe noemde je t!?
maar waren dus onschuldige kusjes zonder tong enzo?quote:Op zondag 18 april 2010 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Manier van uitdrukken. Beetje misdragen zei ik. De meeste mensen kussen niet met hun beste vrienden. Tenminste, niet de mensen die ik ken.
Verder was het een erg tof feestje en was de vloer erg glad
Ik zal zien wat ik kan regelen voor je, Gerda is mijn baasquote:Op zondag 18 april 2010 17:42 schreef Duimelot het volgende:
ik zal het in de gate houden, ik wil wel een lekkere boer, en dan natuurlijk de titel boerin die er aan vast zit
wtf is gerda!?quote:Op zondag 18 april 2010 17:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zal zien wat ik kan regelen voor je, Gerda is mijn baas
Oh, wel wat tong, maar niet overdreven tongzoenen. En vooral lollig, er zit geen betekenis achter.quote:Op zondag 18 april 2010 17:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar waren dus onschuldige kusjes zonder tong enzo?
doe ik wel met mn vrienden!
als je maar plezier gehad hebt!
ahzo ok ik ken t wel hoorquote:Op zondag 18 april 2010 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wel wat tong, maar niet overdreven tongzoenen. En vooral lollig, er zit geen betekenis achter.
En lol hebben we zeker gehad... Ik wil de foto's niet zien
Dat snap ik, maar die boeren zijn dus afhankelijk van haarquote:Op zondag 18 april 2010 17:47 schreef Duimelot het volgende:
ik wil wel een boer dan he geen boerIN.....
Bij mijn vrienden komt het niet tot nauwelijks voor. Alleen wij doen het.quote:
jah ok maar neem aan dat dat programma wel de juiste boeren uitzoekt en niet die bijna failliet zijn enzoquote:Op zondag 18 april 2010 17:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar die boeren zijn dus afhankelijk van haar
en is Paris nu happy?quote:Op zondag 18 april 2010 17:48 schreef vencodark het volgende:
Ik heb vandaag gewoon voor het grootste deel naar Paris' New BFF gekeken.
Ach ze krijgen allemaal subsidies en zulks.quote:Op zondag 18 april 2010 17:49 schreef Duimelot het volgende:
jah ok maar neem aan dat dat programma wel de juiste boeren uitzoekt en niet die bijna failliet zijn enzo
dan komt t vast helemaal goedquote:Op zondag 18 april 2010 17:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ze krijgen allemaal subsidies en zulks.
Ja. Daarom zijn boeren ook zo rijkquote:Op zondag 18 april 2010 17:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ze krijgen allemaal subsidies en zulks.
cocktails nog beter....quote:Op zondag 18 april 2010 17:51 schreef zomermuis het volgende:
Salsa, breezers, cocktails, terras en zon... »
op het strand was het ook wel goed vertoeven vandaag..
doeg!!!quote:Op zondag 18 april 2010 17:56 schreef Duimelot het volgende:
ik ga me weer eens nuttig maken enzolater
Doeiquote:Op zondag 18 april 2010 17:56 schreef Duimelot het volgende:
Heb deze ooit wel gezien maar weet het resultaat niet meer.quote:Op zondag 18 april 2010 17:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
van dit seizoen weet ik al wie er wint
quote:Op zondag 18 april 2010 18:00 schreef mrbox het volgende:
En weer een dag vol grandioos weer![]()
wel oppassen geblazen nu om niet te veel te verbranden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zeg niksquote:Op zondag 18 april 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb deze ooit wel gezien maar weet het resultaat niet meer.
Byeeequote:Op zondag 18 april 2010 17:56 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2010 18:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja het is echt super lekker weer... maar ik zit door de wandeling al aan het max. aantal zonuren...
ow ik ben ook licht rood nu, vandaag maar een beetje in de half zon door gebracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ook dat is super.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
hee ik zeg niet dat ik snel verbrand...en ben dus ook niet roodquote:Op zondag 18 april 2010 18:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow ik ben ook licht rood nu, vandaag maar een beetje in de half zon door gebracht.maar ook dat is super.
daar had ik altijd een oplossing voor, gewoon zelf wat pakkenquote:Op zondag 18 april 2010 18:17 schreef vencodark het volgende:
Een nadeel van thuis wonen: ouders die besluiten tegen 19.00 pas te gaan eten omdat zij nog soep gegeten hebben etc. Maar ik heb eigenlijk al best wel honger.
Ja nu vat ik het niet meerquote:Op zondag 18 april 2010 18:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hee ik zeg niet dat ik snel verbrand...en ben dus ook niet rood
Dat begrijp ik.quote:Op zondag 18 april 2010 18:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
daar had ik altijd een oplossing voor, gewoon zelf wat pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |