al gebeurdquote:Op zondag 18 april 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:
Goed topic dit.. Ik zal wel ff topicreport doen.
sorryquote:Op zondag 18 april 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:
Goed topic dit.. Ik zal wel ff topicreport doen.
Bovenaan de pagina. geel driehoekje. Dan worden de mods op de hoogte gebracht.quote:Op zondag 18 april 2010 17:06 schreef -Engel- het volgende:
sorryik had al op enter gedrukt en zag toen ..... dat ik [singles] was vergeten te tikken
wat is zo'n topicreport?
Weer wat geleerd...quote:Op zondag 18 april 2010 17:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bovenaan de pagina. geel driehoekje. Dan worden de mods op de hoogte gebracht.
Zondag bedoel je? Ja ze starten bij mij voor de deur.quote:Op zondag 18 april 2010 17:09 schreef -Engel- het volgende:
Weer wat geleerd...
Ik heb trouwens voor volgende week zaterdag in Enschede een slaapplek gefixt.![]()
Dat wordt fijn naar mannen kijken die sportief doen
neuh zaterdag is de eindetappe van de BATA... zondag de marathon van e'de (ook lekkerquote:Op zondag 18 april 2010 17:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zondag bedoel je? Ja ze starten bij mij voor de deur.
Hoi Samzzquote:Op zondag 18 april 2010 17:12 schreef Samzz het volgende:
En weer thuis
WCE was uberEn ik heb me best misdragen... Een beetje
Ola! Welkom thuis.quote:Op zondag 18 april 2010 17:12 schreef Samzz het volgende:
En weer thuis
WCE was uberEn ik heb me best misdragen... Een beetje
Engelquote:
Dus? Wat is daar mis mee? Jammer dat ik die vriend niet benquote:Op zondag 18 april 2010 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Engel
Och... Een beetje. Gezoend met m'n beste vriendinnetje en haar vriend en toen, gewoon omdat het kan, m'n beste vriend er ook maar bij gepakt
quote:Op zondag 18 april 2010 17:17 schreef Duimelot het volgende:
iedereen is er stil van geworden
wij waren in t gaiapark heb de nieuwe baby gorilla gezien
Ik zei niet dat er iets mis me was hequote:Op zondag 18 april 2010 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus? Wat is daar mis mee? Jammer dat ik die vriend niet ben
Bokito is ook heel liefquote:
Mooi zoquote:
Jij hebt tenmiste nog iemand waar mee je dat kanquote:
Preciesquote:Op zondag 18 april 2010 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt tenmiste nog iemand waar mee je dat kan
nah als jij wil kan je dat toch ook vinden!?quote:Op zondag 18 april 2010 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt tenmiste nog iemand waar mee je dat kan
Dat is waarquote:Op zondag 18 april 2010 17:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah als jij wil kan je dat toch ook vinden!?
Ik wil wel. Maar jij nietquote:
je ruikt t gewoon ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
genoeg andere vrouwen toch!?quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 17:30 schreef Duimelot het volgende:
je ruikt t gewoon ofzoJa, hup douchen jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 april 2010 17:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, hup douchen jijjaja straks, vind al dat hooi in mn haar enzo ergens best wat hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Daar ben ik iets te verlegen voorquote:Op zondag 18 april 2010 17:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
genoeg andere vrouwen toch!?
als samzz 3 mensen kan zoenen achter elkaar moet jij er toch wel eentje vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |