begon als in de erste keren van met mezelf spelenquote:Op zondag 18 april 2010 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm... is dat zo....poll dan.....
voor de dames:
met wat begon je voor het eerst met jezelf te spelen?
A. je vingers
B. iets anders.... en dan graag met wat....
Vingersquote:Op zondag 18 april 2010 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm... is dat zo....poll dan.....
voor de dames:
met wat begon je voor het eerst met jezelf te spelen?
A. je vingers
B. iets anders.... en dan graag met wat....
echt je eerste keer....quote:Op zondag 18 april 2010 20:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
begon als in de erste keren van met mezelf spelen
of begon als in nu tegenwoordig het begin van het met mezelf gaan spelen?
ja dat denk ik ook... maar volgens techno hoeft dat niet....quote:Op zondag 18 april 2010 20:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vingers
denk toch wel ieder meisje toch!?
jah ok dat kan lekker voelen maar ik heb nog geen straal gevonden die me kan laten klaar komenquote:Op zondag 18 april 2010 20:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had een ex die begon met de straal water uit de douchekop.
aquote:Op zondag 18 april 2010 20:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had een ex die begon met de straal water uit de douchekop.
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op zondag 18 april 2010 20:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vingers
denk toch wel ieder meisje toch!?
Ik ook nietquote:Op zondag 18 april 2010 20:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah ok dat kan lekker voelen maar ik heb nog geen straal gevonden die me kan laten klaar komen
Ik ken ze wel. DIe het kunnen.quote:Op zondag 18 april 2010 20:30 schreef Duimelot het volgende:
jah ok dat kan lekker voelen maar ik heb nog geen straal gevonden die me kan laten klaar komen
Bewust? Geen idee. Maar ze kwam er bij toeval achter dat dat lekker was, en is later pas met de rest begonnen.quote:Op zondag 18 april 2010 20:30 schreef -Engel- het volgende:
amaar zou dat echt de alllereerste keer zijn geweest....
ik bedoel echt compleet bewust?
andere douchekop fixen dan... first thing to do in a new homequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is en blijft lekker ja....quote:Op zondag 18 april 2010 20:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Bewust? Geen idee. Maar ze kwam er bij toeval achter dat dat lekker was, en is later pas met de rest begonnen.
Wat voor douchekop is dat dan?quote:Op zondag 18 april 2010 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
het is en blijft lekker ja....maar je moet wel een goede douchekop hebben (pompiedom)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |