arme jij.....quote:Op zondag 18 april 2010 20:36 schreef zomermuis het volgende:
Stelletje perverselingen, ik zit hier afgepijgerd (van het sporten)
*kan even niet aan sex denken*
Dingen die stuk zijn, zijn nooit leuk.quote:Op zondag 18 april 2010 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als ie lek is wel....![]()
ik kwam in dit huis wonen... beide douchekoppen stuk
et voilįquote:
Zo'n eentje heb ik ookquote:
mannen gebruiken dan ook de stofzuigerslangquote:Op zondag 18 april 2010 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo'n eentje heb ik ookJammer dat ik geen vrouw ben
En voor de heren geen poll?quote:Op zondag 18 april 2010 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
et voilį
voor de dames:
met wat begon je voor het eerst met jezelf te spelen?
A. je vingers
B. iets anders.... en dan graag met wat....
nee... klopt.... maar in deze context was het wel grappigquote:Op zondag 18 april 2010 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dingen die stuk zijn, zijn nooit leuk.
Totaal niet geschikt voor een mannelijke eikel inderdaad zo'n massagestraal.quote:Op zondag 18 april 2010 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
Zo'n eentje heb ik ookJammer dat ik geen vrouw ben
Dat is een optie inderdaad.quote:Op zondag 18 april 2010 20:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mannen gebruiken dan ook de stofzuigerslang
dat wordt igg afgeraden...quote:Op zondag 18 april 2010 20:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Auw.quote:Op zondag 18 april 2010 20:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Tegen je ballen is zo'n straal wel lekkerquote:Op zondag 18 april 2010 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Totaal niet geschikt voor een mannelijke eikel inderdaad zo'n massagestraal.
Dat lijkt me eerder pijnlijk dan wat anders.quote:Op zondag 18 april 2010 20:44 schreef Duimelot het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |