Toch niet die van Alan Clark?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.Maar eigenlijk is het erg triest/jammer/zonde dat het zo is gelopen, maar goed... Heb de plaat ook op single en die draai ik erg vaak
.
quote:20:36| Band Of Skulls - I Know What I Am
20:32| Lcd Soundsystem - Drunk Girls
20:26| Oasis - Wonderwall
20:22| Paramore - Brick By Boring Brick
Damnquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twee Nederlandse soldaten dood in Afghanistan.
haha okayquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:44 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Mijn reactie ging uit van die crap van Alan Clacrk
.......quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twee Nederlandse soldaten dood in Afghanistan.
JAAAAAAAAAAAAA was ook de laatste track net @ MP3FM tijdens het hardlopen. Wat eenquote:
En de webcam is ook nog eens weggedraaid. Zou het wel live zijn?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:42 schreef Civilian het volgende:
Kvind die stem van de 'presentator' van Sense of Dance zo zouteloos saai
Nou ja, dat het niet live is had ik niet anders verwacht.. Dacht dat er nog wel iemand z'n zaterdagavond zou verklooien door de voice-over te spelen in de studioquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En de webcam is ook nog eens weggedraaid. Zou het wel live zijn?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:15 schreef Civilian het volgende:
Ow, hij zit wel in de studioAch hij ziet er in ieder geval 't zelfde uit als dat' ie klinkt
't is de krullebol met het rode shirt.. Die dopehead die je nu ziet is aan 't draaien. Die is ook al zo vaagquote:
Dacht dat het een negert was, aan de naam te zien.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
't is de krullebol met het rode shirt.. Die dopehead die je nu ziet is aan 't draaien. Die is ook al zo vaag
Die DJ zit echt met die schuifjes te gooien alsof 't hem heel veel moeite kost
Omg, ik kende dat nummer wel, maar wist niet dat dat Absynthe Minded wasquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:32 schreef -Hans- het volgende:
Dans ruil ik even in voor absynthe_minded-envoi. Prachtig. Zwaar ondergewaardeerd, maar daarom niet minder mooi.
doe mij maar de afterparty van Robquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 01:57 schreef Pino112 het volgende:
Zo, Caro is geweest. Geniaal optreden
Nu ga ik pitten.
OOOOOOooooooooooooooooooooi
Het thema. Real music, real heroes. Kom op zeg, zo moeilijk was dat toch niet.quote:Op zondag 18 april 2010 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Wattefuck heeft Jasper Schuringa met de 3FM Awards te maken?
quote:klaasmans
Ok, zoals verwacht officieel gestrand in Lissabon. Vanav dus @paul3fm in #JWF. En ik ga hier gauw weg! #blog http://moby.to/pyuuf1
Stralend weer hierquote:Op zondag 18 april 2010 11:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej !is het in het Zuiden ook zo mooi weer? 't is hier prima te doen
.
Two Door Cinema Club
Goed bezigquote:Op zondag 18 april 2010 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stralend weer hier. Zo ff rondje rennen dus
.
Cee !quote:Op zondag 18 april 2010 12:08 schreef Cee het volgende:
Wat een dampende stampende MH, ik vind hem steeds toffer.
Zo, vanochtend gesport, nu naar m'n ouders en dan naar m'n zusje, beiden trotse bezitters van een tuin met terras, dus deze flatbewoonster gaat even de zon opzoeken.
Dat andere nummer van ze, Beam Me Up, schijnt de eerste single te zijn geweest, maar niet vaak gehoord. Die mogen ze ook wel eens draaien want Electric heb ik nu wel gehoord...quote:Op zondag 18 april 2010 12:24 schreef -Hans- het volgende:
So ElectricDing staat volgens mij al niet meer in de Top 50, maar de plaat is zo goed dat ze 'm maar blijven draaien. Goede zaak!
Mogen ze idd wel eens vaker draaienquote:Op zondag 18 april 2010 12:33 schreef alors het volgende:
[..]
Dat andere nummer van ze, Beam Me Up, schijnt de eerste single te zijn geweest, maar niet vaak gehoord. Die mogen ze ook wel eens draaien want Electric heb ik nu wel gehoord...
quote:Op zondag 18 april 2010 13:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn zus komt zo op 3fm.
Plaats vervangende schaamte weer hierquote:
Vraag me af of een 14 jarige de lyrics van zo'n nummer sowieso wel begrijpt..quote:Op zondag 18 april 2010 13:43 schreef alors het volgende:
Hehe die mama appelsap, hij zegt so seductive, maarja
BLofquote:Op zondag 18 april 2010 16:49 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand nog wat leuke bands? rock, indie, hardrock alternative
beetje die richting..
Opposites?quote:Op zondag 18 april 2010 16:49 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand nog wat leuke bands? rock, indie, hardrock alternative
beetje die richting..
quote:
Mee eensquote:Op zondag 18 april 2010 17:52 schreef alors het volgende:
Wat een kutnummer is dit toch van Kurt Nilsson
ik wacht op Slayerquote:Op zondag 18 april 2010 20:34 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nu nog RATM met Killing in the name of![]()
Logisch. Want je weet:quote:
Nog ein maal, nu op DomienFMquote:Op zondag 18 april 2010 22:14 schreef Pino112 het volgende:
Stromae
Logisch dat ie wordt gedraaid, Paul is er
Idd, hij heeft een veelste kleine databasequote:Op zondag 18 april 2010 22:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En die van mij wil hij maar niet draaien
bijzondere dilemmaquote:Op maandag 19 april 2010 01:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe verwerpelijk ben ik, na deze actie?
Vermaeckelijk topic![]()
.
quote:er was eens een (Jon) Bakker, en Paul Stoel kwam bij de bakker en zegt: heb je voor mij een paar worsten? en de bakker zei: HUH?!
Grijs? Hier is het stralend blauw!quote:Op maandag 19 april 2010 10:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Zegguhm, ik heb net afgesproken morgen ff een terrasje te gaan pikken met Ries (ons aller bekende Liton Lane), maar dan moet t wel ff beter weer worden dan nu... #grijs
quote:Op maandag 19 april 2010 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over klassiekers gesproken.
cos luistert toch wel naar z'n Boston?
Kwam gisteren bij het oude-kranten-doorspitten een oude spits tegen, met een artikel over 'Haus am see"quote:Op maandag 19 april 2010 11:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Huisje aan zee, ik was heel dat nummer al helemaal vergeten
Leuk chanson idd!quote:Op maandag 19 april 2010 12:20 schreef ScottTracy het volgende:
Die van Scouting for Girls net? Ik vind 't wel een leuk plaatje
die jaquote:Op maandag 19 april 2010 12:20 schreef ScottTracy het volgende:
Die van Scouting for Girls net? Ik vind 't wel een leuk plaatje
Vreselijike plaat !!!!!!!!!quote:Op maandag 19 april 2010 12:29 schreef ScottTracy het volgende:
Oh, is dit die nieuwe van Di-Rect...
Omdat je interessante tweets plaatst tijdens uitzendingen van #rondom10?quote:
Dat vraag ik me ook wel eens af als ik een volger krijg waarvan ik denk 'ja leuk, en wie ben jij'quote:
Geen idee? Ik tweet nooit over rondom 10quote:Op maandag 19 april 2010 12:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Omdat je interessante tweets plaatst tijdens uitzendingen van #rondom10?
quote:Op maandag 19 april 2010 12:51 schreef themauster het volgende:
Goh het lijkt wel Roel aan de telefoon
Het was tenenkrommend.quote:Op maandag 19 april 2010 12:52 schreef Paul het volgende:
Rene vd Gijp
Was het zo erg allemaal?
Heb niets van gezien
quote:Op maandag 19 april 2010 12:51 schreef themauster het volgende:
Goh het lijkt wel Roel aan de telefoon
Dat was hij:quote:Op maandag 19 april 2010 12:53 schreef BereNDD het volgende:
die gast die Rob aan de lijn heeft
Lach me kapot man
djzzz was dat de gast? Van plofkop en bromsnor?quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 12:55 schreef broer het volgende:
Benieuwd of dit tussen de 'fragmenten' in de iPhone-app terechtkomt.
"Wij zijn er morgen weer, als het mag van de leiding."quote:Op maandag 19 april 2010 12:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
De zendercoördinator zal inmiddels al wel tierend de studio zijn binnengerend.
quote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef broer het volgende:
[..]
"Wij zijn er morgen weer, als het mag van de leiding."
quote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef broer het volgende:
[..]
"Wij zijn er morgen weer, als het mag van de leiding."
Neehoor, hij had gewoon volledig gelijk.quote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef alors het volgende:
Ik heb alleen het laatste stuk meegrekregen, maar Van Der Gijp wordt betaald om te raaskallen dus ik zou het niet serieus nemen, vind het eerder een beetje pathetisch
van mij mag miss montreal ook met ze meequote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef Paul het volgende:
Rob had wel gelijk dat we een keer afmoeten van Kane en Ilse de Lange
Ik moet eerst dat fragmentje hebben beebquote:Op maandag 19 april 2010 13:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Is echt iets voor jou Paul, hou je vooral niet in!
Mwah Ilse de Lange vind ik zo erg niet want ja Ilsequote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef Paul het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd eigenlijkquote:Op maandag 19 april 2010 13:01 schreef ScottTracy het volgende:
Gijp had gewoon gelijk. Ik heb zaterdagnacht een stukje van de herhaling gezien, maar het was een gênante vertoning en ik kreeg haast plaatsvervangende schaamte.
Bedoel je niet Kane en Anoukquote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef Paul het volgende:
Maar ook zij heeft al genoeg awards gewonnen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bedoel je niet Kane en AnoukIlse is tenmisnte nog sympathiek
Komt straks wel online darling!quote:Op maandag 19 april 2010 13:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik moet eerst dat fragmentje hebben beeb
quote:Op maandag 19 april 2010 13:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik moet eerst dat fragmentje hebben beeb
quote:
GAD VER DAMMEquote:
quote:
Hoe wist je dat schatje?quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
Note: Paul en ik hebben een haat-liefdeverhouding.
(pauls liefde zit vooral rondom mijn decolleté geloof ik)
En jouw haat overal zekerquote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
Note: Paul en ik hebben een haat-liefdeverhouding.
(pauls liefde zit vooral rondom mijn decolleté geloof ik)
Het is gewoon het eerste waar je naar kijkt lieverdquote:Op maandag 19 april 2010 13:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Géén idee! Gewoon een flauw vermoeden denk ik!
Typo fixedquote:
quote:
Ach, als je het hebt, waarom niet trots op zijn, right?quote:Op maandag 19 april 2010 13:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is gewoon het eerste waar je naar kijkt lieverd
Zoist ik ben ook trots op Joop1 en Joop2quote:Op maandag 19 april 2010 13:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mijn held!
[..]
Ach, als je het hebt, waarom niet trots op zijn, right?
Ehm... ik ben te ontschuldig voor deze opmerking, ik weet niet wat je nu namen hebt gegeven...quote:Op maandag 19 april 2010 13:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Zoist ik ben ook trots op Joop1 en Joop2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |