Dat was hij:quote:Op maandag 19 april 2010 12:53 schreef BereNDD het volgende:
die gast die Rob aan de lijn heeft
Lach me kapot man
djzzz was dat de gast? Van plofkop en bromsnor?quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 12:55 schreef broer het volgende:
Benieuwd of dit tussen de 'fragmenten' in de iPhone-app terechtkomt.
"Wij zijn er morgen weer, als het mag van de leiding."quote:Op maandag 19 april 2010 12:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
De zendercoördinator zal inmiddels al wel tierend de studio zijn binnengerend.
quote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef broer het volgende:
[..]
"Wij zijn er morgen weer, als het mag van de leiding."
quote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef broer het volgende:
[..]
"Wij zijn er morgen weer, als het mag van de leiding."
Neehoor, hij had gewoon volledig gelijk.quote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef alors het volgende:
Ik heb alleen het laatste stuk meegrekregen, maar Van Der Gijp wordt betaald om te raaskallen dus ik zou het niet serieus nemen, vind het eerder een beetje pathetisch
van mij mag miss montreal ook met ze meequote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef Paul het volgende:
Rob had wel gelijk dat we een keer afmoeten van Kane en Ilse de Lange
Ik moet eerst dat fragmentje hebben beebquote:Op maandag 19 april 2010 13:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Is echt iets voor jou Paul, hou je vooral niet in!
Mwah Ilse de Lange vind ik zo erg niet want ja Ilsequote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef Paul het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd eigenlijkquote:Op maandag 19 april 2010 13:01 schreef ScottTracy het volgende:
Gijp had gewoon gelijk. Ik heb zaterdagnacht een stukje van de herhaling gezien, maar het was een gênante vertoning en ik kreeg haast plaatsvervangende schaamte.
Bedoel je niet Kane en Anoukquote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef Paul het volgende:
Maar ook zij heeft al genoeg awards gewonnen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bedoel je niet Kane en AnoukIlse is tenmisnte nog sympathiek
Komt straks wel online darling!quote:Op maandag 19 april 2010 13:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik moet eerst dat fragmentje hebben beeb
quote:Op maandag 19 april 2010 13:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik moet eerst dat fragmentje hebben beeb
quote:
GAD VER DAMMEquote:
quote:
Hoe wist je dat schatje?quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
Note: Paul en ik hebben een haat-liefdeverhouding.
(pauls liefde zit vooral rondom mijn decolleté geloof ik)
En jouw haat overal zekerquote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
Note: Paul en ik hebben een haat-liefdeverhouding.
(pauls liefde zit vooral rondom mijn decolleté geloof ik)
Het is gewoon het eerste waar je naar kijkt lieverdquote:Op maandag 19 april 2010 13:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Géén idee! Gewoon een flauw vermoeden denk ik!
Typo fixedquote:
quote:
Ach, als je het hebt, waarom niet trots op zijn, right?quote:Op maandag 19 april 2010 13:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is gewoon het eerste waar je naar kijkt lieverd
Zoist ik ben ook trots op Joop1 en Joop2quote:Op maandag 19 april 2010 13:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mijn held!
[..]
Ach, als je het hebt, waarom niet trots op zijn, right?
Ehm... ik ben te ontschuldig voor deze opmerking, ik weet niet wat je nu namen hebt gegeven...quote:Op maandag 19 april 2010 13:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Zoist ik ben ook trots op Joop1 en Joop2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |