Toch niet die van Alan Clark?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.Maar eigenlijk is het erg triest/jammer/zonde dat het zo is gelopen, maar goed... Heb de plaat ook op single en die draai ik erg vaak
.
quote:20:36| Band Of Skulls - I Know What I Am
20:32| Lcd Soundsystem - Drunk Girls
20:26| Oasis - Wonderwall
20:22| Paramore - Brick By Boring Brick
Damnquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twee Nederlandse soldaten dood in Afghanistan.
haha okayquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:44 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Mijn reactie ging uit van die crap van Alan Clacrk
.......quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twee Nederlandse soldaten dood in Afghanistan.
JAAAAAAAAAAAAA was ook de laatste track net @ MP3FM tijdens het hardlopen. Wat eenquote:
En de webcam is ook nog eens weggedraaid. Zou het wel live zijn?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:42 schreef Civilian het volgende:
Kvind die stem van de 'presentator' van Sense of Dance zo zouteloos saai
Nou ja, dat het niet live is had ik niet anders verwacht.. Dacht dat er nog wel iemand z'n zaterdagavond zou verklooien door de voice-over te spelen in de studioquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En de webcam is ook nog eens weggedraaid. Zou het wel live zijn?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:15 schreef Civilian het volgende:
Ow, hij zit wel in de studioAch hij ziet er in ieder geval 't zelfde uit als dat' ie klinkt
't is de krullebol met het rode shirt.. Die dopehead die je nu ziet is aan 't draaien. Die is ook al zo vaagquote:
Dacht dat het een negert was, aan de naam te zien.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
't is de krullebol met het rode shirt.. Die dopehead die je nu ziet is aan 't draaien. Die is ook al zo vaag
Die DJ zit echt met die schuifjes te gooien alsof 't hem heel veel moeite kost
Omg, ik kende dat nummer wel, maar wist niet dat dat Absynthe Minded wasquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:32 schreef -Hans- het volgende:
Dans ruil ik even in voor absynthe_minded-envoi. Prachtig. Zwaar ondergewaardeerd, maar daarom niet minder mooi.
doe mij maar de afterparty van Robquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 01:57 schreef Pino112 het volgende:
Zo, Caro is geweest. Geniaal optreden
Nu ga ik pitten.
OOOOOOooooooooooooooooooooi
Het thema. Real music, real heroes. Kom op zeg, zo moeilijk was dat toch niet.quote:Op zondag 18 april 2010 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Wattefuck heeft Jasper Schuringa met de 3FM Awards te maken?
quote:klaasmans
Ok, zoals verwacht officieel gestrand in Lissabon. Vanav dus @paul3fm in #JWF. En ik ga hier gauw weg! #blog http://moby.to/pyuuf1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |