Klaas is best wel goed, Mirenda (zoals Gerard het altijd zegt) is daarintegen nogal slecht..quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:53 schreef Pino112 het volgende:
Klaas van Kruistum
Onderweg naar huis, That is: tot Lissabon. Daarna is het een grote vraag... Benieuwd of ik #jouwweekendfinale ga halen morgen... #3fm
3 minutes ago from Tweetie![]()
Als ie er niet is
Dat Amerikaanse accent van Mirandaquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:57 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Klaas is best wel goed, Mirenda (zoals Gerard het altijd zegt) is daarintegen nogal slecht..
Dan zou het nog slechter zijn geweest en dan zouden hun daar zeker staan ten koste van de paar goede acts (De Staat en Go Back To The Zoo) die er ook waren...quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:57 schreef Derek010 het volgende:
Kijk, Jurk heb ik nou gemist op de 3FM-awards, net als LisaLois.
Ik al meer dan 22 keer volgens Last.fm (ja, heb hem gedownload en daarna naar .mp3 omgezet, zodat hij in mijn Last.fm timeline voorkomtquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:44 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik al meer dan 22 keer volgens Last.fm (ja, heb hem gedownload en daarna naar .mp3 omgezet, zodat hij in mijn Last.fm timeline voorkomt)
Wat een humor heb jij tochquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
. De plaat is ook zo onwijs mooi
. Jammer dat 'ie eigenlijk veel te weinig is gedraaid. Ach ja, de nieuwe Alain Clark is natuurlijk veeeel beter........
quote:
quote:
De single van hun vond ik erg slechtquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Supervet lied. Jammer dat je niks meer van ze hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |