Stralend weer hierquote:Op zondag 18 april 2010 11:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej !is het in het Zuiden ook zo mooi weer? 't is hier prima te doen
.
Two Door Cinema Club
Goed bezigquote:Op zondag 18 april 2010 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stralend weer hier. Zo ff rondje rennen dus
.
Cee !quote:Op zondag 18 april 2010 12:08 schreef Cee het volgende:
Wat een dampende stampende MH, ik vind hem steeds toffer.
Zo, vanochtend gesport, nu naar m'n ouders en dan naar m'n zusje, beiden trotse bezitters van een tuin met terras, dus deze flatbewoonster gaat even de zon opzoeken.
Dat andere nummer van ze, Beam Me Up, schijnt de eerste single te zijn geweest, maar niet vaak gehoord. Die mogen ze ook wel eens draaien want Electric heb ik nu wel gehoord...quote:Op zondag 18 april 2010 12:24 schreef -Hans- het volgende:
So ElectricDing staat volgens mij al niet meer in de Top 50, maar de plaat is zo goed dat ze 'm maar blijven draaien. Goede zaak!
Mogen ze idd wel eens vaker draaienquote:Op zondag 18 april 2010 12:33 schreef alors het volgende:
[..]
Dat andere nummer van ze, Beam Me Up, schijnt de eerste single te zijn geweest, maar niet vaak gehoord. Die mogen ze ook wel eens draaien want Electric heb ik nu wel gehoord...
quote:Op zondag 18 april 2010 13:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn zus komt zo op 3fm.
Plaats vervangende schaamte weer hierquote:
Vraag me af of een 14 jarige de lyrics van zo'n nummer sowieso wel begrijpt..quote:Op zondag 18 april 2010 13:43 schreef alors het volgende:
Hehe die mama appelsap, hij zegt so seductive, maarja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |