Is je telefoon afgesloten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:14 schreef Tiez10 het volgende:
Wederom olé voor het UWV! Ik kreeg overigens in november een werkcoach van SoZaWe toegwezen. Die heeft me tot januari "begeleid". Daarna zou ze m'n gegevens doorspelen naar het UWV, zodat ik van daaruit een andere coach zou kunnen krijgen. Daar hoorde ik nooit meer wat van, tot een maandje geleden. Toen kreeg ik (na zelf 3x dezelfde mail naar de oude werkcoach gestuurd te hebben) de melding dat mijn dossier naar het UWV was gestuurd. En sindsdien is het weer stil...![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is je telefoon afgesloten?
Dat is niet altijd zo... Een tijdlang ongeschoold werk doen kan ook weer verkeerd overkomen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoveel mogelijk solliciteren op interessante werk en niet teveel inzitten over je CV, ze nemen jou liever aan dan iemand die een half jaar niks gedaan heeft
Die luxe heb je dus niet bij dat soort banen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:17 schreef ASroma het volgende:
Bedoel je hebt de avonduren toch om te solliciteren? Ga desnoods 4 dagen werken ipv 5.
je hebt geen vrije tijd?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:19 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die luxe heb je dus niet bij dat soort banen.
Een half jaar uitkeringtrekken zekerquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:49 schreef Tiez10 het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo... Een tijdlang ongeschoold werk doen kan ook weer verkeerd overkomen.
Nee, je hebt niet genoeg verlofdagen om elke week een dag vrij te nemen en men accepteert bij magazijnmedewerkers etc. niet dat ze ff voor maar 4 dagen komen werken. Ze zoeken daar mensen voor de hele week namelijk. Je moet het niet verwarren met een gezapig HBO baantje waar alles in goed overleg geregeld kan worden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef ASroma het volgende:
[..]
je hebt geen vrije tijd?
Kom op zeg, ik snap dat het vermoeiend is en dat je savonds vast zin hebt in andere dingen. Maar je moet jezelf ook dwingen. Onze generatie is dat niet gewend, die zijn gewend dat alles komt aanwaaien, helaas zijn die tijden voorlopig de ijskast in.
DAM is in ieder geval een IWAB.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:52 schreef Dromer het volgende:
Zijn jullie twee trouwens ook werkzoekend of komen jullie hier alleen de mensen vertellen hoe ze het volgens jullie moeten aanpakken?
vooral dat laatstequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:52 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee, je hebt niet genoeg verlofdagen om elke week een dag vrij te nemen en men accepteert bij magazijnmedewerkers etc. niet dat ze ff voor maar 4 dagen komen werken. Ze zoeken daar mensen voor de hele week namelijk. Je moet het niet verwarren met een gezapig HBO baantje waar alles in goed overleg geregeld kan worden.
Zijn jullie twee trouwens ook werkzoekend of komen jullie hier alleen de mensen vertellen hoe ze het volgens jullie moeten aanpakken?
Inderdaad.. ik doe er genoeg moeite voor.. voelde al schaamte om mn verhaal te doen op fok!. Ik hoop alleen dat hier mensen zijn die me steunen in de bereidwilligheid ipv te laten zien hoe het beter kan. Iets zeggen is makkelijker dan in een genoemde situatie iets DOENquote:
Nope. Ik denk dat daar die inkomensvoorziening is, komt dan op hetzelfde neer als bijstand.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:48 schreef Juma het volgende:
Kekaa; krijg je ook geen minimumloon? Bij het vorige UWV waar ik zat zouden we op zoek gaan naar een halfjaarlijkse stage, waarbij het UWV mijn salaris zou betalen. Project is helaas afgekapt door verhuizing bij mij, ben nu aan het kijken of de gemeente waar ik nu zit ook zoiets aanbiedt.
Kan jij met je bestuursrecht niet op beleidsfuncties komen? Ik zie die regelmatig langsvliegen op www.werkenbijdeoverheid.nl of op bijvoorbeeld de bekendere vacaturewebsites...quote:Op donderdag 29 april 2010 09:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, het is zó frustrerend. Heb ik me omgeschoold en in de avonduren gezwoegd op de uni....om erachter te komen dat juist in mijn vakgebied (overheid, bestuursrecht) geen vacatures zijn!!!
Nu zit ik vast in een baan onder mijn niveau van 20 uur. Ik begin gewoon spijt te krijgen van mijn studie
Er zijn maar zéér weinig van dat soort functies, ik heb me laten vertellen dat er op functies soms honderden brieven binnenkomen. Het zijn ook nooit startersfuncties. De Rijksoverheid is flink aan het inkrimpen namelijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:40 schreef Gnomestein het volgende:
[..]
Kan jij met je bestuursrecht niet op beleidsfuncties komen? Ik zie die regelmatig langsvliegen op www.werkenbijdeoverheid.nl of op bijvoorbeeld de bekendere vacaturewebsites...
Tuurlijk niet, maar de nodige vrijwillige functies daarnaast misschien weer wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een half jaar uitkeringtrekken zeker
En die twee mensen moeten in sommige gemeentes zelfs beide 32 uur per week werken in de groenvoorziening of aan de lopende band. Dat komt overeen met 3,50 euro netto per uur. Ik hoop dat je snel werk vindt, ben zelf ook een tijd lang gedeeltelijk werkloos geweest.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:39 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Nope. Ik denk dat daar die inkomensvoorziening is, komt dan op hetzelfde neer als bijstand.
En dat is voor twee mensen 1234 euro ofzoiets, vertelde ze me gisteren. Mn vriend krijgt 900 wajong, ik krijg bijna 300 per maand als ik twee avonden per week in de kroeg werk... Voor die paar centen wil ik niet al mijn gegevens inleveren.
Natuurlijk heb ik ook liever dat ze een project/traject hebben waar je gewoon 'salaris' krijgt, ook als is het maar minimum.
Ja haha, dat is hier de Wezo. Daar had ze het ook nog over. Maar vond ze me gelukkig te hoog opgeleid voor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:34 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
En die twee mensen moeten in sommige gemeentes zelfs beide 32 uur per week werken in de groenvoorziening of aan de lopende band. Dat komt overeen met 3,50 euro netto per uur. Ik hoop dat je snel werk vindt, ben zelf ook een tijd lang gedeeltelijk werkloos geweest.
Zet op je CV dat je een halfjaar in Australie heb gebackpackedquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:48 schreef Juma het volgende:
Momenteel zit ik te twijfelen of ik geen nieuw baantje moet zoeken. Doordat ik nu fulltime werk (magazijnwerk, terwijl ik HBO heb) komt er qua activiteit weinig uit mijn handen. Solliciteren doe ik amper en het staat ook niet lekker op mijn CV dat ik al bijna een jaar niks gerelateerd aan mijn vakgebied gedaan heb.
Hoe kan dat dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:56 schreef sjampoeh het volgende:
Geldbodem in zicht, ik heb geen uitkering meer
Laat je profiel/CV eens analyseren door iemand die op een HR afdeling werkt of anders door iemand die in het vakgebied bezig is waar je solliciteert, dat kan nuttige tips opleveren.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:56 schreef sjampoeh het volgende:
Hier ook werkloos !vanaf eind augustus vorig jaar. ik solliciteer me te pletter maar het enige wat je zoal te horen krijgt: Er zijn andere kandidaten die beter in het functieprofiel passen
schijtziek word ik ervan !! En doodmoe...
Je hele ritme is weg, alles opschuiven, uitstellen. Geldbodem in zicht, ik heb geen uitkering meer![]()
![]()
![]()
*frusti*
Dan moet je op mindere baantjes gaan solliciteren, of iig op baantjes die meer bij je passenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:56 schreef sjampoeh het volgende:
Hier ook werkloos !vanaf eind augustus vorig jaar. ik solliciteer me te pletter maar het enige wat je zoal te horen krijgt: Er zijn andere kandidaten die beter in het functieprofiel passen
Je hele ritme is weg, alles opschuiven, uitstellen. Geldbodem in zicht, ik heb geen uitkering meer![]()
![]()
![]()
*frusti*
Sinds Augustus is ze werkloos. Dan zal het recht op WW wel verlopen zijn inmiddels.quote:
Markt is ook prachtsysteem.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:56 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
*frusti*
Afgestudeerden beconcurreren alleen elkaar hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Markt is ook prachtsysteem.Je bent nl nooit de enige. Je wordt kapot geconcureerd. Sterf van de afgestudeerden.
De markt is scheefgegroeid, van die beterweters zijn er genoeg, daarentegen is er gebrek aan simpelen.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Afgestudeerden beconcurreren alleen elkaar hoor.
In polen zijn er genoegquote:Op maandag 3 mei 2010 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De markt is scheefgegroeid, van die beterweters zijn er genoeg, daarentegen is er gebrek aan simpelen.
Ja, maar wat betekent dit voor de kansen per individu?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Afgestudeerden beconcurreren alleen elkaar hoor.
Gewoon een vak leren i.pv. mooi lullen, scheelt al heleboel.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In polen zijn er genoeg. Nooit ziek, altijd lang werken, en gemotiveerd!
We hebben weer een 'working class' nodig. Niet meer kinderen de illusie geven dat ze alles kunnen bereiken in het leven als ze maar op school blijven zitten..
Ik geloof dat de rolling stones daar ooit een mooi liedje over geschreven hebben:quote:Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar wat betekent dit voor de kansen per individu?
Die Polen zijn kei silm vaak jaquote:Op maandag 3 mei 2010 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon een vak leren i.pv. mooi lullen, scheelt al heleboel.
*btw die Polen zijn simmer dan je denkt.
Het is zeker niet altijd even gemakkelijk om aan werk te komen. Maar is dit issue niet inmiddels uitgekauwd?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Troost jezelf. Dit "fantastisch"systeem creëert kansen.
Echt waar.![]()
Markt![]()
![]()
![]()
een kenmerk van ergens in zwelgen is dat je overmatig schrokt en dus niet kauwtquote:Op maandag 3 mei 2010 23:24 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Het is zeker niet altijd even gemakkelijk om aan werk te komen. Maar is dit issue niet inmiddels uitgekauwd?
Zodra je in de bijstand komt lever je een deel van je vrijheid in. Dan mag je volgens mij ook geen schenkingen meer op rekening ontvangen (wordt gezien als inkomen). Je kunt een huisbezoek krijgen en tot 32 uur per week te werk worden gesteld voor de meest vervelende klusjes zoals lopende bandwerk. Het bijstandsniveau is 863 euro (ongeveer 1071 euro bruto) voor een alleenstaande.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:25 schreef Dromer het volgende:
[..]
Sinds Augustus is ze werkloos. Dan zal het recht op WW wel verlopen zijn inmiddels.
En van WW naar bijstand zal weer een klap omlaag zijn.
Waarom ben je afgewezen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:28 schreef Stiemie het volgende:
Gisteren weer 2 afwijzingen ontvangen. Het waren banen die qua functie, opleiding en ervaring precies aansloten... Geen fijn gevoel...
Daar zit een flinke kern van waarheid in. Het is natuurlijk mooi dat in dit land iedereen de kans heeft om door te studeren, maar dat heeft er wel voor gezorgd dat het in Nederland ook nauwelijks bijzonder meer is wanneer je HBO of WO afgestudeerd bent. Waar in andere landen een master heel wat is, is dat hier gesneden koek.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De markt is scheefgegroeid, van die beterweters zijn er genoeg, daarentegen is er gebrek aan simpelen.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:07 schreef vosss het volgende:
Ik heb inmiddels een baan gevonden.
Totaal wat anders als de IT. Ik ga in ploegen werken als procesoperator.
Enige euvel wat ik nog wil kijken of dat weg te nemen is, is het salaris wat ze me bieden.
Dat is inclusief 3 ploegentoeslag iets minder dan dat ik voorheen verdiende, alleen zat er toen nog een auto, telefoon en laptop bij.
Zometeen even kijken of daar misschien nog iets bij te praten is.
Ik snap dat ik onderaan moet beginnen etc en om een stapje terug te doen vind ik ook helemaal niet erg; ik vind alleen de stap terug een beetje groot.
In ieder geval ben ik blij dat ik weer aan de slag kan
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ook ik ga weer aan de slag, mijn salaris is ook een stap terug, maar in deze tijden is dat gewoon helaas niet anders. Wel veel minder reistijd (scheelt me meer dan 2 uur per dag), de sfeer in dat bedrijf lijkt me een stuk beter en niet meer op een industrieterrein maar midden in de stad, dus dat lijkt me wel gezellig. Over een paar weken kan ik beginnen (mits m'n contract vandaag in de brievenbus zit..)
Niemand kijkt er nog van op als je WO of HBO hebt. Het lijkt niks meer waard. Nog even en vragen HBO voor een cassiere. Triest.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:04 schreef Tiez10 het volgende:
[..]
Daar zit een flinke kern van waarheid in. Het is natuurlijk mooi dat in dit land iedereen de kans heeft om door te studeren, maar dat heeft er wel voor gezorgd dat het in Nederland ook nauwelijks bijzonder meer is wanneer je HBO of WO afgestudeerd bent. Waar in andere landen een master heel wat is, is dat hier gesneden koek.
Aan de andere kant past de arbeidsmarkt zich daar weer op aan door voor vrij lullige functies al HBO-niveau te vragen... Het heft elkaar imho redelijk op.
Dus dat wordt je onderscheiden door middel van talen, cursussen, vrijwilligerswerk of werkervaring tijdens je studiequote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:04 schreef Tiez10 het volgende:
[..]
Daar zit een flinke kern van waarheid in. Het is natuurlijk mooi dat in dit land iedereen de kans heeft om door te studeren, maar dat heeft er wel voor gezorgd dat het in Nederland ook nauwelijks bijzonder meer is wanneer je HBO of WO afgestudeerd bent. Waar in andere landen een master heel wat is, is dat hier gesneden koek.
Aan de andere kant past de arbeidsmarkt zich daar weer op aan door voor vrij lullige functies al HBO-niveau te vragen... Het heft elkaar imho redelijk op.
Het diploma ansich is gedegradeerd tot een legitimatie om te solliciteren. Het dient niet eens meer als selectiemiddel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus dat wordt je onderscheiden door middel van talen, cursussen, vrijwilligerswerk of werkervaring tijdens je studie
Als je ambitie is om bouwvakker, winkelverkoper of cassiere te worden heb je gelijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het diploma ansich is gedegradeerd tot een legitimatie om te solliciteren. Het dient niet eens meer als selectiemiddel.
Je bent knettergek als je vandaag de dag nog kapot studeert voor een diploma.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je ambitie is om bouwvakker, winkelverkoper of cassiere te worden heb je gelijk
Het probleem is dat ze tegenwoordig elke mongool laten studeren, ik zat gister even Rayman is laat te kijken, 2 studenten, 1 rechten, 1 bedrijfskunde, op de vraagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een deel van de afgestudeerden komt niet eens op een baan met HBO of WO, omdat het ervan van sterft van de afgestudeerden Het is een soort loterij geworden.
Hoeveel talent door de goot wordt gespoeld...
Als iedereen met eieren op de markt gaat staan, en jij gaat ook met de eieren staan, is de markt dan slecht, of ben jij gewoon niet handig bezig?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Markt is ook prachtsysteem.Je bent nl nooit de enige. Je wordt kapot geconcureerd. Sterf van de afgestudeerden.
Precies. Zo erg is het al. Niet te geloven hoeveel onbenullen een bul in handen gedrukt krijgen. Het niveau is enorm afgezakt. Geen wonder dat het vod niks meer waard is...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze tegenwoordig elke mongool laten studeren, ik zat gister even Rayman is laat te kijken, 2 studenten, 1 rechten, 1 bedrijfskunde, op de vraag
Waar heeft Wilders het over als hij het heeft over subsidies etc..
Mogelijk antwoorden:
A) Scientology Church
B) Linkse Kerk
C) Rechtse Moskee
Student rechten: A!
Student bedrijseconomie: C!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=10911343&silverlight=true
Vanaf 24 minuten.
Dus jij gaat in de winkel staan of in de frietkot ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een deel van de afgestudeerden komt niet eens op een baan met HBO of WO, omdat het ervan van sterft van de afgestudeerden Het is een soort loterij geworden.
Hoeveel talent door de goot wordt gespoeld...
De kans dat je je studie terugverdiend is minimaal tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus jij gaat in de winkel staan of in de frietkot ?
Je kunt daar heel neerbuigend over doen (en persoonlijk vind ik dat een beetje sneu.. ) maar wanneer je net afgestudeerd bent en geen baan kunt krijgen, is een bijstandsuitkering bepaald geen vetpot.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus jij gaat in de winkel staan of in de frietkot ?
Geef gewoon antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De kans dat je je studie terugverdiend is minimaal tegenwoordig.
Het maakt niet uit wat je studeert vandaag de dag, uiteindelijk om je daar wel terecht als je niet oppastquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord op mijn vraag
Jij wel waarschijnlijk, iemand die gewoon hard werkt en ambitieus is nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat je studeert vandaag de dag, uiteindelijk om je daar wel terecht als je niet oppast
Succes is een keuze.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij wel waarschijnlijk, iemand die gewoon hard werkt en ambitieus is niet
Whehehe... Het ligt helemaal aan jou (en mij... en alle anderen in dit topic) dat je werkloos ben geworden...quote:
Klopt, alleen jammer van die verkeerde smiliequote:
Kan gebeuren, het gaat erom hoe je er mee omgaatquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Whehehe... Het ligt helemaal aan jou (en mij... en alle anderen in dit topic) dat je werkloos ben geworden...
Hmz, lees nu pas je sig...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij wel waarschijnlijk, iemand die gewoon hard werkt en ambitieus is niet
Wat is de relevantie?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:52 schreef Tiez10 het volgende:
[..]
Hmz, lees nu pas je sig...
* Tiez10 zegt maar niks meer![]()
Wat zegt een quote over mijn denkwijze?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:11 schreef Tiez10 het volgende:
Zegt iets over je denkwijze. Ik snap je reacties nu wel ongeveer.
Had je niet op zn laatst 2 weken geleden al moeten bellen hoe de zaken ervoor stonden?quote:Begin april een heel positief gesprek gehad en vanmorgen toch maar eens poolshoogte genomen.
Normaal gesproken wel, daar heb je gelijk in. Aan het einde van het gesprek heb ik rechtuit gevraagd naar het hoe en waarom van de eigenhandig geplaatste vacature. Het is namelijk zo dat de vacature via een UZB maandag online kwam en van henzelf op dinsdag. Het waarom kreeg ik geen antwoord op. Het hoe was dat ze op het moment van het gesprek (2 weken na plaatsing vacature) nog brieven binnenkregen en ze nog zelfs niet begonnen waren met lezen! Er werd om een protie geduld gevraagd want ze dachten wel tot begin mei nodig te hebben. En eind deze week (ws vrijdagmiddag) is het laatste gesprek uit hun eigen reeks.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Had je niet op zn laatst 2 weken geleden al moeten bellen hoe de zaken ervoor stonden?
50% vd mensen heeft een IQ boven de 100. Een normaal iq zou ik dat bijna willen noemen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:47 schreef ASroma het volgende:
even wat betreft dat idee dat iedereen tegenwoordig hbo of uni heeft. 2,5 miljoen mensen van de beroepsbevolking zijn hoogopgeleiden. 11 miljoen is de beroepsbevolking, is dus 23% van de beroepsbevolking, valt dus nog wel mee.
Het ligt er ook een beetje aan waar je woont. Ik woon in het noorden van het land en mijn workshopgroepje is nog compleet op 1 persoon na.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:04 schreef Maanvis het volgende:
wat vreemd dat jullie niet grotendeels in april weer aan het werk zijn gegaan.. bij mijn workshopgroepje ging in april de één na de ander weg aangezien er een stortvloed aan vacatures was gekomen. (mogelijk ivm financiëel jaar voor sommige bedrijven en nieuwe budgetten)
snap dus echt niet dat men puur naar het papiertje kijkt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Proficiat ieder!
Ik ben zelf ook bereid om een stapje terug te doen. Ik wil best een HBO-functie vervullen.
Het probleem is echter dat als ik op een functie reageer waarvoor men HBO Rechten vraagt, mij waarschijnlijk af zal wijzen omdat de functie te licht voor mij is.
oh, ik woon in het zuiden ('t oosten van brabant), en daar ging het al weer wat beter.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ligt er ook een beetje aan waar je woont. Ik woon in het noorden van het land en mijn workshopgroepje is nog compleet op 1 persoon na.
ze kijken niet 'puur naar het papiertje', maar of de functie echt een match voor je is. ze kijken niet of je de functie zou kunnen, maar ook of je er over 2 jaar nog zou zitten. want als jij vertrekt, zijn zij hun investering kwijt. gezien de krapte op de markt moet een functie echt een match voor je zijn, niet te zwaar en niet te licht.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:42 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
snap dus echt niet dat men puur naar het papiertje kijkt.
Zijn genoeg uni's die er jaaaaaaren over hebben gedaan en HBO' ers die ook gemakkelijk het niveau UNI hebben. (maar gewoon niet door zijn gegaan)
Ben zelf met HBO ook gestopt maar werk ook op UNI niveau
quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh, ik woon in het zuiden ('t oosten van brabant), en daar ging het al weer wat beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |