abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80867369
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 09:34 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

En die twee mensen moeten in sommige gemeentes zelfs beide 32 uur per week werken in de groenvoorziening of aan de lopende band. Dat komt overeen met 3,50 euro netto per uur. Ik hoop dat je snel werk vindt, ben zelf ook een tijd lang gedeeltelijk werkloos geweest.
Ja haha, dat is hier de Wezo. Daar had ze het ook nog over. Maar vond ze me gelukkig te hoog opgeleid voor.
pi_80880556
Ik zelf zit al sinds november thuis. Om toch wat te doen te hebben ben ik sinds februari bezig met vrijwilligerswerk. Ik ben eenmaal in de week vrijwilliger in een museum. Daarnaast ben ik nu lid van de lokale afdeling van een politieke partij en de Jeugraad.
pi_80880685
En nog wat leuke cijfers voor mensen die op overheidstraineeships reageren:

Den Haag
Aantal plaatsen: 10
Aantal reacties: 613

Amsterdam
Aantal plaatsen: 10
Aantal reacties: ongeveer 1000

Rijkstraineeship
Aantal plaatsen: 150
Aantal reacties: 2857 (vorig jaar 1700)

Traineeship in Drenthe:
Aantal plaatsen 2008: 12
Aantal plaatsen 2009: 6
Aantal plaatsen 2010 (tot nu toe): 0
pi_80963180
Tja, ik ben blij dat ik ook nog wat andere kanten uitkijk (hoewel dat ook nog niet geleid heeft tot een gewenst resultaat )

Het is weer maandag mensen! Een beetje de werkzoeksores van u allen af kunnen zetten dankzij koninginnedag etc? Ik heb de afgelopen dagen/week erg weinig gedaan op het sollicitatiegebied. Nog wel in afwachting van een stuk of 6 sollicitaties en ik zal deze week weer een stuk of 4 brieven de deur van de mailbox uit doen...
pi_80963573
Heb ook de afgelopen tijd weinig gedaan. Vandaag weer aan de slag!!
Een reactie binnen, 11 mei gesprek bij een kinderopvang.
Formulier van de wet WIJ ingevuld, vanmiddag wegbrengen.
Zometeen mn werk (kroeg) bellen voor meer uren.
En op zoek naar nieuwe vacatures.
pi_80965898
Zondag nog een bericht ontvangen over een SAP-traineeship, mogelijk in Amsterdam en hopen dat ze ook direct al een opdrachtgever hebben...

Ik ben benieuwd.
pi_80971634
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:48 schreef Juma het volgende:
Momenteel zit ik te twijfelen of ik geen nieuw baantje moet zoeken. Doordat ik nu fulltime werk (magazijnwerk, terwijl ik HBO heb) komt er qua activiteit weinig uit mijn handen. Solliciteren doe ik amper en het staat ook niet lekker op mijn CV dat ik al bijna een jaar niks gerelateerd aan mijn vakgebied gedaan heb.
Zet op je CV dat je een halfjaar in Australie heb gebackpacked
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_80973986
Hier ook werkloos ! vanaf eind augustus vorig jaar. ik solliciteer me te pletter maar het enige wat je zoal te horen krijgt: Er zijn andere kandidaten die beter in het functieprofiel passen schijtziek word ik ervan !! En doodmoe...
Je hele ritme is weg, alles opschuiven, uitstellen. Geldbodem in zicht, ik heb geen uitkering meer

*frusti*
pi_80974108
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:56 schreef sjampoeh het volgende:
Geldbodem in zicht, ik heb geen uitkering meer
Hoe kan dat dan?

Wat afwijzingen betreft: Laat je er niet door uit het veld slaan! Vraag bij elke afwijzing wat de exacte reden is voor de afwijzing. Niet dat ze daardoor op het punt terugkomen, maar jij leert beter vacatures doorzien en weet van tevoren of het bij jou gaat passen of niet. En je leert je sterke punten die bij een specifieke vacature horen, beter te benadrukken.

[ Bericht 19% gewijzigd door Osramp op 03-05-2010 19:32:52 ]
pi_80975372
quote:
Hier ook werkloos ! vanaf eind augustus vorig jaar. ik solliciteer me te pletter maar het enige wat je zoal te horen krijgt: Er zijn andere kandidaten die beter in het functieprofiel passen schijtziek word ik ervan !! En doodmoe...
Je hele ritme is weg, alles opschuiven, uitstellen. Geldbodem in zicht, ik heb geen uitkering meer

*frusti*
Laat je profiel/CV eens analyseren door iemand die op een HR afdeling werkt of anders door iemand die in het vakgebied bezig is waar je solliciteert, dat kan nuttige tips opleveren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 3 mei 2010 @ 18:58:05 #136
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80977982
quote:

*frusti*
Dan moet je op mindere baantjes gaan solliciteren, of iig op baantjes die meer bij je passen . Wat zoek je precies en in welke regio, en wat is je opleiding, werkervaring etc?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 3 mei 2010 @ 19:25:28 #137
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_80979082
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:59 schreef Osramp het volgende:

[..]

Hoe kan dat dan?
Sinds Augustus is ze werkloos. Dan zal het recht op WW wel verlopen zijn inmiddels.
En van WW naar bijstand zal weer een klap omlaag zijn.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_80979276
quote:

*frusti*
Markt is ook prachtsysteem. Je bent nl nooit de enige. Je wordt kapot geconcureerd. Sterf van de afgestudeerden.
pi_80983299
Heftruckchauffeurs worden nog flink gezocht.
  maandag 3 mei 2010 @ 22:02:10 #140
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80986408
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Markt is ook prachtsysteem. Je bent nl nooit de enige. Je wordt kapot geconcureerd. Sterf van de afgestudeerden.
Afgestudeerden beconcurreren alleen elkaar hoor .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_80986599
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De markt is scheefgegroeid, van die beterweters zijn er genoeg, daarentegen is er gebrek aan simpelen.
  maandag 3 mei 2010 @ 22:28:59 #142
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80987973
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De markt is scheefgegroeid, van die beterweters zijn er genoeg, daarentegen is er gebrek aan simpelen.
In polen zijn er genoeg . Nooit ziek, altijd lang werken, en gemotiveerd!
We hebben weer een 'working class' nodig. Niet meer kinderen de illusie geven dat ze alles kunnen bereiken in het leven als ze maar op school blijven zitten.. Nederland is goddomme Starfleet niet!
Een gedicht over Maanvis
pi_80988132
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja, maar wat betekent dit voor de kansen per individu?
pi_80989185
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

In polen zijn er genoeg . Nooit ziek, altijd lang werken, en gemotiveerd!
We hebben weer een 'working class' nodig. Niet meer kinderen de illusie geven dat ze alles kunnen bereiken in het leven als ze maar op school blijven zitten..
Gewoon een vak leren i.pv. mooi lullen, scheelt al heleboel.
*btw die Polen zijn simmer dan je denkt.
  maandag 3 mei 2010 @ 22:58:34 #145
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80989525
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja, maar wat betekent dit voor de kansen per individu?
Ik geloof dat de rolling stones daar ooit een mooi liedje over geschreven hebben:

ZO is het altijd gweest, en zo zal het altijd zijn. Als je niet krijgt wat je wilt, dan moet je het maar doen met wat je krijgt, en het accepteren.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 3 mei 2010 @ 23:00:46 #146
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80989642
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Gewoon een vak leren i.pv. mooi lullen, scheelt al heleboel.
*btw die Polen zijn simmer dan je denkt.
Die Polen zijn kei silm vaak ja . Van een paar maandjes werken hier kunnen ze daar de rest van het jaar studeren of lekker luieren. Geweldig toch? Ik wou dat er zulke mogelijkheden waren voor nederlanders.
Een gedicht over Maanvis
pi_80990673
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Troost jezelf. Dit "fantastisch"systeem creëert kansen.

Echt waar.

Markt
Het is zeker niet altijd even gemakkelijk om aan werk te komen. Maar is dit issue niet inmiddels uitgekauwd?
  maandag 3 mei 2010 @ 23:29:55 #148
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80990854
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:24 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Het is zeker niet altijd even gemakkelijk om aan werk te komen. Maar is dit issue niet inmiddels uitgekauwd?
een kenmerk van ergens in zwelgen is dat je overmatig schrokt en dus niet kauwt .
Een gedicht over Maanvis
pi_80991174
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:25 schreef Dromer het volgende:

[..]

Sinds Augustus is ze werkloos. Dan zal het recht op WW wel verlopen zijn inmiddels.
En van WW naar bijstand zal weer een klap omlaag zijn.
Zodra je in de bijstand komt lever je een deel van je vrijheid in. Dan mag je volgens mij ook geen schenkingen meer op rekening ontvangen (wordt gezien als inkomen). Je kunt een huisbezoek krijgen en tot 32 uur per week te werk worden gesteld voor de meest vervelende klusjes zoals lopende bandwerk. Het bijstandsniveau is 863 euro (ongeveer 1071 euro bruto) voor een alleenstaande.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:15:49 #150
300111 Elynasedai
Kissed by fire
pi_80996914
Nou, heb eergister op 2 vacatures gesolliciteerd...ben benieuwd..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')