quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:29 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb een baan!!!!!!!, nu geven ze als loon op 2625,00 bruto per 4 weken op basis van 40 uur.
Weet iemand hoeveel ik daar ongeveer netto aan overhoud?
ja lastig...quote:Op maandag 19 april 2010 15:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nu ik thuis zit, val ik echt in een enorm gat. Waar ik normaal (in vakantietijden) zou genieten van m'n vrije tijd, ben ik nu alleen maar ernstig gestresst. Ik solliciteer me in ieder geval suf.. hopelijk heeft het snel resultaat.
Ik probeer per dag in ieder geval een uur te trainen, hou me bezig met huishoudelijke klusjes (maar op een gegeven moment is het huis wel schoon hè?) en plan ondertussen m'n financiële zaken.
Hoe doen andere mensen dit? Ik vind het best heel moeilijk om hiermee op te gaan.
Herkenbaar gevoel hoor. Zoals Kekaa stel ik het huishoudgebeuren ook vaak uit, want in die klusjes heb (en had) ik nooit zin. Ook niet als ik me enorm verveel, want dat gebeurt nu ook weleens.quote:Op maandag 19 april 2010 15:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nu ik thuis zit, val ik echt in een enorm gat. Waar ik normaal (in vakantietijden) zou genieten van m'n vrije tijd, ben ik nu alleen maar ernstig gestresst. Ik solliciteer me in ieder geval suf.. hopelijk heeft het snel resultaat.
Ik probeer per dag in ieder geval een uur te trainen, hou me bezig met huishoudelijke klusjes (maar op een gegeven moment is het huis wel schoon hè?) en plan ondertussen m'n financiële zaken.
Hoe doen andere mensen dit? Ik vind het best heel moeilijk om hiermee op te gaan.
wat voor pretstudie heb je gedaan als je zelfs voor een flutbaan als postbode of telefonist wordt afgewezen?quote:Op maandag 19 april 2010 16:11 schreef Kekaa het volgende:
[..]
ja lastig...
Ik ben lui van aard denk ik... huishoudelijke klusjes stel ik uit.. want ja, morgen is er nog een dag zonder werk, dus dan kan het ook wel.
Ik slaap meer, langer... wat ik daarna meteen weer zonde van mn dag vindt, maar ok.
Ik ben humeuriger, vooral na weer een afwijzing.
Verder houdt ik me bezig met vacatures zoeken, brieven schrijven, rijlessen, theorie leren daarvoor, vrijwilligerswerk en alles wat erbij komt kijken, bruiloft plannen.
Ik moet zeggen dat ik bijna geen tijd heb om te gamen... wat ik wel eens wil doen in mn vrije tijd. En dat ik dus vindt dat dat komt omdat ik mijn tijd nu veeeeeeeeeeeeeeel inefficienter indeel dan wanneer ik wel gewoon aan het werk ben. Want dan moeten al die dingen ook allemaal.
Trouwens net gebeld door Randstad... ben het niet geworden bij TNT. Aan het gesprek en mij lag het niet. Alleen het feit dat ik heb gezegd dat ik in sept misschien weer naar school wil was waar het aan lag. Dat geeft hun niet genoeg zekerheid. Ach tja...
Welke regio woon je RemcoDelft? In omgeving randstad, Utrecht, Amersfoort en zelfs Brabantstad wordt er op het gebied van architectuur en stedenbouw veel gedaan op het gebied van duurzaamheid, energie en milieu. Zoals bijvoorbeeld dit:quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Helaas mag ik dit topic volgen...
Ik ben werkzoekende sinds m'n afstuderen afgelopen juni, sector duurzame energie/milieu.
Wat lul jij nou steeds over pretstudies? Alsof jouw personeel en arbeid (was het toch?) zo'n enorme wereldopleiding isquote:Op maandag 19 april 2010 23:58 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
wat voor pretstudie heb je gedaan als je zelfs voor een flutbaan als postbode of telefonist wordt afgewezen?En uiteraard moet je nooit eerlijk zeggen dat je in september weer aan de studie gaat, dat is gewoon je eigen glazen in gooien. Je zegt gewoon dat je er zin in hebt, gaat geld verdienen en dan in september weer ontslag nemen, is dat nu zo moeilijk?
Ja... dan kom je lekker betrouwbaar over enzo.quote:Op maandag 19 april 2010 23:58 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
wat voor pretstudie heb je gedaan als je zelfs voor een flutbaan als postbode of telefonist wordt afgewezen?En uiteraard moet je nooit eerlijk zeggen dat je in september weer aan de studie gaat, dat is gewoon je eigen glazen in gooien. Je zegt gewoon dat je er zin in hebt, gaat geld verdienen en dan in september weer ontslag nemen, is dat nu zo moeilijk?
Als ie over 24 jaar eindelijk zijn studie af heeft komt ie hier weer klagen dat hij nergens wordt aangenomen omdat hij alleen ervaring heeft met hamburgers omdraaien.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:49 schreef Tiez10 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou steeds over pretstudies? Alsof jouw personeel en arbeid (was het toch?) zo'n enorme wereldopleiding isNiet dat ik je studie wil afkraken, maar ga nu eerst maar eens alles halen en een baan zoeken voor je hier weer komt etteren
Hij zegt: wijzigen is niet mogelijk, je bericht is ouder dan 48 uur.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:03 schreef Maanvis het volgende:
Waarom staat in de TT dat 'we niet al te zelfverzekerd zijn' ? Persoonlijk heb ik dat toen ik werkzoekend was nooit zo gevoeld eigenlijk, dus misschien kan die generalisatie er uit?
Bijstand ja... Lukt allemaal net.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:31 schreef ASroma het volgende:
maar hoe leeft iemand eigenlijk als hij afgelopen zomer is afgestudeerd en geen werk heeft? Ik bedoel dan heb je bijna recht op niks..... bijstand ofzo?
Zo beter?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:03 schreef Maanvis het volgende:
Waarom staat in de TT dat 'we niet al te zelfverzekerd zijn' ? Persoonlijk heb ik dat toen ik werkzoekend was nooit zo gevoeld eigenlijk, dus misschien kan die generalisatie er uit?
oui madamequote:
je huidige baan bevalt je niet?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:18 schreef psv-gomes het volgende:
tvp
ook al heb ik weer werk sinds 2 mnd, ik heb volgende week een gesprek gepland
wel nee joh, psv-gomes doet aan doostromen zodat hij niet van scheefwerken beschuldigd kan wordenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:54 schreef ASroma het volgende:
[..]
je huidige baan bevalt je niet?
(open deur even ingetrapt)![]()
Die markt trekt weer aan,quote:Op donderdag 22 april 2010 09:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Misschien moet ik maar weer in de ICT gaan werken
Altijd fijn als alles helemaal geregeld is, van harte en veel succes!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:19 schreef Dromer het volgende:
Ik heb vandaag de laatste papieren getekend en ben dus onder de pannen!
Het was dan ook een meisjequote:Op vrijdag 23 april 2010 04:33 schreef Maanvis het volgende:
Doe het niet, jongens!
http://www.nu.nl/werk-en-(...)-sollicitaties-.html
Nou, dan zou ik er ook wel aardig zat van zijn inmiddels.quote:Op vrijdag 23 april 2010 06:34 schreef Osramp het volgende:
[..]
Het was dan ook een meisje![]()
Maar in het bericht staat: 200brieven en 2 jaar verder zag ze het niet meer zitten.
200brieven/2jaar = 2 brieven per week. Ook niet zo heel erg veel eigenlijk.
Dank je!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:24 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Altijd fijn als alles helemaal geregeld is, van harte en veel succes!
![]()
![]()
Hmm... lees ook even het oorspronkelijke artikel waar ze naar linken. Zo te zien ging het verder niet slecht in haar leven, dus ik heb het idee dat ze sowieso een tikje labiel is geweest.quote:Op vrijdag 23 april 2010 04:33 schreef Maanvis het volgende:
Doe het niet, jongens!
http://www.nu.nl/werk-en-(...)-sollicitaties-.html
Maar je hebt dan hopelijk geen neiging bv. een treinvertraging te veroorzaken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik er ook wel aardig zat van zijn inmiddels.
Neuh, dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
[..]
Maar je hebt dan hopelijk geen neiging bv. een treinvertraging te veroorzaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |