Een nieuw Paultje?quote:
Te vroegquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
XFA Live #43: Yes this night is so beautiful!
Christina en GaGa.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:21 schreef Tegan het volgende:
Christina doet het veel beter, ook live.
Geile blik.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Slechte uithaal, schrale stem.
Dat zeg je heel goedquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
Zoals ik zei, ze zingt niet, ze speelt dat ze een zangeres is.
Borstvergroting?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:20 schreef Cee het volgende:
He bah, die Mariah Carey-achtige trucjes.
quote:
Mijn stem heeft ze!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geile blik.
Door dus, door het stemmend publiek. Die gaan toch niet voor zang
Voor wie?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
Als Danielle eruit gaat dan open ik een condoleance register
misschien wil zij haar jesters wel posten!quote:
Nee hoor, de timing was het enige dat goed was.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jammer dat ze haar stopwatch wat vroeg indrukte.
ik vind het niet perse een complimentquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
GORDONDAT ZEI IK OOK, dat van Kim Feenstra! Alleen niet hardop.
2 latequote:
Als eerstequote:
ik vond 't niet echt goed, maargoedquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik snap dat slechte commentaar niet
Dit was toch goed??
Neequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Dit was toch goed??
puik plan!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ze mag Danielle wel wegbrengen naar huis en op de terugweg verdwalen
sowieso doe niet een liedje wat ongeveer in elke talentenjacht wordt gedaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
misschien wil zij haar jesters wel posten!
ik vond het trouwens ook niet briljant, en een Christinanummer is sowieso een risico, omdat niet veel mensen zoiets aankunnen... bijna niemand zelfs.
D je gaat naar huus vandaagquote:
Echt niet...quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Dit was toch goed??
Oh, Fame komt vast nog eens....quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:25 schreef Joene het volgende:
[..]
sowieso doe niet een liedje wat ongeveer in elke talentenjacht wordt gedaan.
Ja maar die doet een hoge baas dus maakt niet meer uitquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:25 schreef Blaxje het volgende:
Het valt mij op dat Wendy van Dijk echt onwijs slecht aan het presenteren is.
Jammer dat ze verder zo irritant en dom is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat ziet Wendy er toch lekker uit voor dr leeftijd.
indeedio!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:25 schreef Joene het volgende:
[..]
sowieso doe niet een liedje wat ongeveer in elke talentenjacht wordt gedaan.
Ik vind dr verrot moe dr uit zien...als was het vorige week nog ergerquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:25 schreef CantFazeMe het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:25 schreef CantFazeMe het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:26 schreef Joene het volgende:
Nog meer mensen die die stacey echt totaal niet mogen?
wat een onwijs dom irritant kutmokkeltje is dat.
Ja en ook al is dat al tig jaar geleden, het is gewoon al een keer gedaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:26 schreef ranja het volgende:
Stomme Danielle... waarom doet ze geen huppelnummer, dat past veel beter bij haar.
Van dit nummer is de definitieve versie al door Dewi gedaan.
Christina zou zich in haar graf omdraaien, mits ze al dood was. Definitieve versie door Dewiquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:26 schreef ranja het volgende:
Van dit nummer is de definitieve versie al door Dewi gedaan.
Hmm. Maar ze hakkelt ook opvallend vandaag. Zou er iets gebeurd zijn, of doet ze altijd al zo?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die doet een hoge baas dus maakt niet meer uit
Wie is dit??quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:26 schreef Tasha het volgende:
Mjah, ze doet me er echt aan denken:
[ afbeelding ]
Wie denkt dit ook ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:23 schreef Joooo-pi het volgende:
De hele jury zit volgens mij de hele week op dit forum te lurken![]()
de sex was slechtquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hmm. Maar ze hakkelt ook opvallend vandaag. Zou er iets gebeurd zijn, of doet ze altijd al zo?
T.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:28 schreef Tegan het volgende:
Haha, dat boek van Gordon.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie is dit??
Ik vind danielle nog steeds op lindsey Lohan lijken
danielle was echt wel goed!!!
Carmen Elektra :quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie is dit??
Ik vind danielle nog steeds op lindsey Lohan lijken
danielle was echt wel goed!!!
Elton John is toch wel uberdiva.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
Sorry dat zijn toch geen nummers voor jongens/mannen, alsof er geen mannen diva's zijn
Ik let nooit zo op der, ik vind der sowieso niksquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hmm. Maar ze hakkelt ook opvallend vandaag. Zou er iets gebeurd zijn, of doet ze altijd al zo?
Serieus? Dan ben jij geen man te noemen. Ze is zwaar lekker op leeftijd. Batsbaar.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
'we are going toe talk englis all night'
Ik vind het al knap dat in dat mens een kind heeft kunnen zitten. Dat is zoiets als een een te klein toilet, je kan niet eens keren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welke seks? 't is daar nog 1 gapend gat wrsch na het werpen van d'r kind.
gevolgd door George Michealquote:
+1.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat in dat mens een kind heeft kunnen zitten. Dat is zoiets als een een te klein toilet, je kan niet eens keren.
Halo?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
Kelvin gaat zingen voor zijn overleden opa
Samen met de 4 homeaux.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
danielle stond vorige week terecht in de sing-off en mag er dit keer weer in als het aan mij ligt
als Angliste draai ik me later als ik dood ben nog wel een keer om in mijn graf hieromquote:
Janet Jackson - Together Againquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
Die kan er ook wat van ja.quote:
en dan "VERRASSING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jullie gaan er ALLEBEI UIT!!!!! HIHI !!!I11!!1!1 EINZ! "quote:
want? ik heb een andere smaak en dan ben ik geen man?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Serieus? Dan ben jij geen man te noemen. Ze is zwaar lekker op leeftijd. Batsbaar.
Maar OT. Ik vind Dony en Jaap wel de besten tot nu toe. Ze zetten een show en een performance neer.
Maaike vond ik nietzo helaas.
Dat kan de opa toch niet meer horenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
Alicia Keysquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
Janet Jackson - Together Again
Mariah Carey - One Sweet Day?
Mariah Carey - If I ain't got youquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
Janet Jackson - Together Again
Mariah Carey - One Sweet Day?
Als ze idd meelezen vraag ik me af hoe ze dat gaan zeggen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dan "VERRASSING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jullie gaan er ALLEBEI UIT!!!!! HIHI !!!I11!!1!1 EINZ! "
quote:
nah, dat zijn van die KLB nepbazenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:32 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Usher heeft ook wel een hoog divagehalte of P. Diddy
Dat is dan de wel de meest briljante ontknoping die denkbaar isquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dan "VERRASSING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jullie gaan er ALLEBEI UIT!!!!! HIHI !!!I11!!1!1 EINZ! "
True.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:33 schreef Maartel het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Lady Gaga, Britney en zelfs Madonna ook geen diva's.
Bij diva's denk ik toch meer aan Shirley Bassey, Gladys Knight e.d.
hi hiiiiiiiiii één één EINZzzzzzzzquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze idd meelezen vraag ik me af hoe ze dat gaan zeggen!
Tegenwoordig worden zelfs Paay en consorten diva's genoemdquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:33 schreef Maartel het volgende:
Hij gaat spelen op de ribben van Wendy.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:33 schreef Maartel het volgende:
X-ylofoon.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij gaat spelen op de ribben van Wendy.
Nee jij bent een echte ventquote:
Opeens ben jij mijn vrouw!quote:
ja!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:35 schreef Tegan het volgende:
Dat hij zelf piano gaat spelen scoort hij toch wel flink wat punten mee.
idd!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:35 schreef Tegan het volgende:
Dat hij zelf piano gaat spelen scoort hij toch wel flink wat punten mee.
Piano spelen kan hij welquote:
O, ik vind bijvoorbeeld Madonna zelf geweldig en echt wel één van de grootste popsterren van de laatste 3 decennia.. maar popster + vrouw maakt nog geen diva in mijn ogen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden zelfs Paay en consorten diva's genoemd
eensquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
O, ik vind bijvoorbeeld Madonna zelf geweldig en echt wel één van de grootste popsterren van de laatste 3 decennia.. maar popster + vrouw maakt nog geen diva in mijn ogen.
ik ben beetje verkouden aan 't worden en mijn oren werken niet helemaal meequote:
De verschillen in muzieksmaak tussen jong en oud wordt zichtbaar.quote:
Hij is natuurlijk ook wel een man, je kunt niet verwachten dat hij zo hoog kan als Alicia Keys..quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Hij zingt wel mooi met de piano. Behalve de hoge noten.
Ik ben 12, hoe oud ben jij ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
De verschillen in muzieksmaak tussen jong en oud wordt zichtbaar.
ik hang nog ergens tussenin:quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
Echt superknap wat hij neerzet
Het is in ieder geval heel oprecht wat hij doet
Helaas jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Hij maakt er een vreselijk janknummer van
Doe mij maar mannen die guitaar spelen.quote:
Ik kan je vader zijn.quote:
Of drummen, de echte mannenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe mij maar mannen die guitaar spelen.
Alain Clark met zijn petjequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:36 schreef iBenny het volgende:
Kelvin is een beetje het type Alain Clark
Snap ik ook wel. Maar de zuiverheid vind ik minder, schokkerig.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk ook wel een man, je kunt niet verwachten dat hij zo hoog kan als Alicia Keys..
Jij was 12quote:
Het valt me wel op dat het steeds vaker gebeurt dat een kandidaat komt met een of ander verhaal over iemand die overleden is. Vertrouw het eigenlijk niet meer zo.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hang nog ergens tussenin:
ja, gevoel is belangrijk bij een nummer en ik geloof zijn gevoel ook wel
máár, sympathyvotes zijn wel een easy way out...
yeah gitaren heersenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe mij maar mannen die guitaar spelen.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:38 schreef Lelijkerd het volgende:
hij kijkt alsof Joling in zijn reet zit
net als dat vrouwtje met kanker in de voorrondes. allemaal zielig en kut en klote natuurlijk, geen twijfel over mogelijk, maar het gaat hier om je zang en voorkomen, niet om wat je hebt meegemaakt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat het steeds vaker gebeurt dat een kandidaat komt met een of ander verhaal over iemand die overleden is. Vertrouw het eigenlijk niet meer zo.
Geef zo'n broekie een jankverhaal en een piano en iedereen loopt er mee weg.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:39 schreef Karina het volgende:
Hoe kunnen ze nou zeggen dat het goed was, ik vond het helemaal niet goed.
Denk dat de jury echt naar wat anders kijktquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:39 schreef Karina het volgende:
Hoe kunnen ze nou zeggen dat het goed was, ik vond het helemaal niet goed.
quote:
Jeezquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ohja
Hoe serieus neem jij dit eigenlijk allemaal
Niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ohja
Klopt, al moest ik hier bij toch wel even een traantje wegpinkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
net als dat vrouwtje met kanker in de voorrondes. allemaal zielig en kut en klote natuurlijk, geen twijfel over mogelijk, maar het gaat hier om je zang en voorkomen, niet om wat je hebt meegemaakt.
X Factor pakket.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:40 schreef Karina het volgende:
Irritant die reclame opeens in beeld.
Pheno en serieusquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ohja
God ja, toen zat ik ook even te sniffelen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Klopt, al moest ik hier bij toch wel even een traantje wegpinken![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:41 schreef Starlie het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Tom een beetje op Brad Pitt lijkt?! (nee ik heb niet gezopen) Hij heeft echt die blik van Brad Pitt
Ik zie niemand boos doen, eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
XFA is serious business hmkay?
en lief doen
pies on urt!
Precies...quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
net als dat vrouwtje met kanker in de voorrondes. allemaal zielig en kut en klote natuurlijk, geen twijfel over mogelijk, maar het gaat hier om je zang en voorkomen, niet om wat je hebt meegemaakt.
Ik ook en vervloek het iedere keer weerquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:40 schreef Karina het volgende:
Stacey doet zelf boodschappen, nou nou het is toch wat.
wie is Tom?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:41 schreef Starlie het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Tom een beetje op Brad Pitt lijkt?! (nee ik heb niet gezopen) Hij heeft echt die blik van Brad Pitt
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
Ah, dat bange hert gaat weer in de camera kijken. Aanrijden dan maar.
quote:Pheno, doodsverwensing, 48 uur
Ik vind haar niksquote:
eens Angelquote:
thuis laten bezorgenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook en vervloek het iedere keer weer
wie is Dquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:42 schreef Pheno het volgende:
Ik moest echt lachen bij dit begin. ALvin en the Chipmunks goes Beyonce
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |