Wie denkt dit ook ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:23 schreef Joooo-pi het volgende:
De hele jury zit volgens mij de hele week op dit forum te lurken![]()
de sex was slechtquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hmm. Maar ze hakkelt ook opvallend vandaag. Zou er iets gebeurd zijn, of doet ze altijd al zo?
T.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:28 schreef Tegan het volgende:
Haha, dat boek van Gordon.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie is dit??
Ik vind danielle nog steeds op lindsey Lohan lijken
danielle was echt wel goed!!!
Carmen Elektra :quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie is dit??
Ik vind danielle nog steeds op lindsey Lohan lijken
danielle was echt wel goed!!!
Elton John is toch wel uberdiva.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
Sorry dat zijn toch geen nummers voor jongens/mannen, alsof er geen mannen diva's zijn
Ik let nooit zo op der, ik vind der sowieso niksquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hmm. Maar ze hakkelt ook opvallend vandaag. Zou er iets gebeurd zijn, of doet ze altijd al zo?
Serieus? Dan ben jij geen man te noemen. Ze is zwaar lekker op leeftijd. Batsbaar.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
'we are going toe talk englis all night'
Ik vind het al knap dat in dat mens een kind heeft kunnen zitten. Dat is zoiets als een een te klein toilet, je kan niet eens keren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welke seks? 't is daar nog 1 gapend gat wrsch na het werpen van d'r kind.
gevolgd door George Michealquote:
+1.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat in dat mens een kind heeft kunnen zitten. Dat is zoiets als een een te klein toilet, je kan niet eens keren.
Halo?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
Kelvin gaat zingen voor zijn overleden opa
Samen met de 4 homeaux.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
danielle stond vorige week terecht in de sing-off en mag er dit keer weer in als het aan mij ligt
als Angliste draai ik me later als ik dood ben nog wel een keer om in mijn graf hieromquote:
Janet Jackson - Together Againquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
Die kan er ook wat van ja.quote:
en dan "VERRASSING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jullie gaan er ALLEBEI UIT!!!!! HIHI !!!I11!!1!1 EINZ! "quote:
want? ik heb een andere smaak en dan ben ik geen man?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Serieus? Dan ben jij geen man te noemen. Ze is zwaar lekker op leeftijd. Batsbaar.
Maar OT. Ik vind Dony en Jaap wel de besten tot nu toe. Ze zetten een show en een performance neer.
Maaike vond ik nietzo helaas.
Dat kan de opa toch niet meer horenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
Alicia Keysquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
Janet Jackson - Together Again
Mariah Carey - One Sweet Day?
Mariah Carey - If I ain't got youquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
Janet Jackson - Together Again
Mariah Carey - One Sweet Day?
Als ze idd meelezen vraag ik me af hoe ze dat gaan zeggen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dan "VERRASSING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jullie gaan er ALLEBEI UIT!!!!! HIHI !!!I11!!1!1 EINZ! "
quote:
nah, dat zijn van die KLB nepbazenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:32 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Usher heeft ook wel een hoog divagehalte of P. Diddy
Dat is dan de wel de meest briljante ontknoping die denkbaar isquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dan "VERRASSING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jullie gaan er ALLEBEI UIT!!!!! HIHI !!!I11!!1!1 EINZ! "
True.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:33 schreef Maartel het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Lady Gaga, Britney en zelfs Madonna ook geen diva's.
Bij diva's denk ik toch meer aan Shirley Bassey, Gladys Knight e.d.
hi hiiiiiiiiii één één EINZzzzzzzzquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze idd meelezen vraag ik me af hoe ze dat gaan zeggen!
Tegenwoordig worden zelfs Paay en consorten diva's genoemdquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:33 schreef Maartel het volgende:
Hij gaat spelen op de ribben van Wendy.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:33 schreef Maartel het volgende:
X-ylofoon.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij gaat spelen op de ribben van Wendy.
Nee jij bent een echte ventquote:
Opeens ben jij mijn vrouw!quote:
ja!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:35 schreef Tegan het volgende:
Dat hij zelf piano gaat spelen scoort hij toch wel flink wat punten mee.
idd!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:35 schreef Tegan het volgende:
Dat hij zelf piano gaat spelen scoort hij toch wel flink wat punten mee.
Piano spelen kan hij welquote:
O, ik vind bijvoorbeeld Madonna zelf geweldig en echt wel één van de grootste popsterren van de laatste 3 decennia.. maar popster + vrouw maakt nog geen diva in mijn ogen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden zelfs Paay en consorten diva's genoemd
eensquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
O, ik vind bijvoorbeeld Madonna zelf geweldig en echt wel één van de grootste popsterren van de laatste 3 decennia.. maar popster + vrouw maakt nog geen diva in mijn ogen.
ik ben beetje verkouden aan 't worden en mijn oren werken niet helemaal meequote:
De verschillen in muzieksmaak tussen jong en oud wordt zichtbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |