Wie is dit??quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:26 schreef Tasha het volgende:
Mjah, ze doet me er echt aan denken:
[ afbeelding ]
Wie denkt dit ook ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:23 schreef Joooo-pi het volgende:
De hele jury zit volgens mij de hele week op dit forum te lurken![]()
de sex was slechtquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hmm. Maar ze hakkelt ook opvallend vandaag. Zou er iets gebeurd zijn, of doet ze altijd al zo?
T.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:28 schreef Tegan het volgende:
Haha, dat boek van Gordon.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie is dit??
Ik vind danielle nog steeds op lindsey Lohan lijken
danielle was echt wel goed!!!
Carmen Elektra :quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie is dit??
Ik vind danielle nog steeds op lindsey Lohan lijken
danielle was echt wel goed!!!
Elton John is toch wel uberdiva.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
Sorry dat zijn toch geen nummers voor jongens/mannen, alsof er geen mannen diva's zijn
Ik let nooit zo op der, ik vind der sowieso niksquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hmm. Maar ze hakkelt ook opvallend vandaag. Zou er iets gebeurd zijn, of doet ze altijd al zo?
Serieus? Dan ben jij geen man te noemen. Ze is zwaar lekker op leeftijd. Batsbaar.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
'we are going toe talk englis all night'
Ik vind het al knap dat in dat mens een kind heeft kunnen zitten. Dat is zoiets als een een te klein toilet, je kan niet eens keren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welke seks? 't is daar nog 1 gapend gat wrsch na het werpen van d'r kind.
gevolgd door George Michealquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |