De verschillen in muzieksmaak tussen jong en oud wordt zichtbaar.quote:
Hij is natuurlijk ook wel een man, je kunt niet verwachten dat hij zo hoog kan als Alicia Keys..quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Hij zingt wel mooi met de piano. Behalve de hoge noten.
Ik ben 12, hoe oud ben jij ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
De verschillen in muzieksmaak tussen jong en oud wordt zichtbaar.
ik hang nog ergens tussenin:quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
Echt superknap wat hij neerzet
Het is in ieder geval heel oprecht wat hij doet
Helaas jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Hij maakt er een vreselijk janknummer van
Doe mij maar mannen die guitaar spelen.quote:
Ik kan je vader zijn.quote:
Of drummen, de echte mannenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe mij maar mannen die guitaar spelen.
Alain Clark met zijn petjequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:36 schreef iBenny het volgende:
Kelvin is een beetje het type Alain Clark
Snap ik ook wel. Maar de zuiverheid vind ik minder, schokkerig.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk ook wel een man, je kunt niet verwachten dat hij zo hoog kan als Alicia Keys..
Jij was 12quote:
Het valt me wel op dat het steeds vaker gebeurt dat een kandidaat komt met een of ander verhaal over iemand die overleden is. Vertrouw het eigenlijk niet meer zo.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hang nog ergens tussenin:
ja, gevoel is belangrijk bij een nummer en ik geloof zijn gevoel ook wel
máár, sympathyvotes zijn wel een easy way out...
yeah gitaren heersenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe mij maar mannen die guitaar spelen.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:38 schreef Lelijkerd het volgende:
hij kijkt alsof Joling in zijn reet zit
net als dat vrouwtje met kanker in de voorrondes. allemaal zielig en kut en klote natuurlijk, geen twijfel over mogelijk, maar het gaat hier om je zang en voorkomen, niet om wat je hebt meegemaakt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat het steeds vaker gebeurt dat een kandidaat komt met een of ander verhaal over iemand die overleden is. Vertrouw het eigenlijk niet meer zo.
Geef zo'n broekie een jankverhaal en een piano en iedereen loopt er mee weg.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:39 schreef Karina het volgende:
Hoe kunnen ze nou zeggen dat het goed was, ik vond het helemaal niet goed.
Denk dat de jury echt naar wat anders kijktquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:39 schreef Karina het volgende:
Hoe kunnen ze nou zeggen dat het goed was, ik vond het helemaal niet goed.
quote:
Jeezquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ohja
Hoe serieus neem jij dit eigenlijk allemaal
Niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ohja
Klopt, al moest ik hier bij toch wel even een traantje wegpinkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
net als dat vrouwtje met kanker in de voorrondes. allemaal zielig en kut en klote natuurlijk, geen twijfel over mogelijk, maar het gaat hier om je zang en voorkomen, niet om wat je hebt meegemaakt.
X Factor pakket.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:40 schreef Karina het volgende:
Irritant die reclame opeens in beeld.
Pheno en serieusquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ohja
God ja, toen zat ik ook even te sniffelen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Klopt, al moest ik hier bij toch wel even een traantje wegpinken![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:41 schreef Starlie het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Tom een beetje op Brad Pitt lijkt?! (nee ik heb niet gezopen) Hij heeft echt die blik van Brad Pitt
Ik zie niemand boos doen, eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
XFA is serious business hmkay?
en lief doen
pies on urt!
Precies...quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
net als dat vrouwtje met kanker in de voorrondes. allemaal zielig en kut en klote natuurlijk, geen twijfel over mogelijk, maar het gaat hier om je zang en voorkomen, niet om wat je hebt meegemaakt.
Ik ook en vervloek het iedere keer weerquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:40 schreef Karina het volgende:
Stacey doet zelf boodschappen, nou nou het is toch wat.
wie is Tom?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:41 schreef Starlie het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Tom een beetje op Brad Pitt lijkt?! (nee ik heb niet gezopen) Hij heeft echt die blik van Brad Pitt
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
Ah, dat bange hert gaat weer in de camera kijken. Aanrijden dan maar.
quote:Pheno, doodsverwensing, 48 uur
Ik vind haar niksquote:
eens Angelquote:
thuis laten bezorgenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook en vervloek het iedere keer weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |