SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik niet over oordelenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Mijn spies is zeker wel noemenswaardig! Sowieso
Daar hoeven ook geen oordelen over uitgesproken te worden. Dit zijn op feiten gebaseerde aannamenquote:
Jij kan het wetenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef Swine het volgende:
[..]
Daar hoeven ook geen oordelen over uitgesproken te worden. Dit zijn op feiten gebaseerde aannamen
er moet wel een leuke context omheen passenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Mijn spies is zeker wel noemenswaardig! Sowieso
De context is nog in Tilburg achtergeblevenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er moet wel een leuke context omheen passen
niemand zit op een droevige tt te wachten
http://www.dumpert.nl/med(...)et_toiletpapier.htmlquote:Op donderdag 15 april 2010 23:10 schreef swarmahoer het volgende:
je haalt dingen door elkaar, wat in tilburg zit past er omheen, heeft niks met noemenswaardigheid te maken
Truste!quote:
Ik denk dat ze samen een punt willen makenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nietzoverkapte kijk mij eens even geneukt hebben
Of beter gezegd, niet zoverkapte swarmi weet dat swine geneukt heeft en loopt voor swine te pronken
Wat is dan wel de juiste aanname want eerlijk gezegd dachten D_K en ik hetzelfde als Yashiquote:Op donderdag 15 april 2010 23:16 schreef Swine het volgende:
[..]
Truste!![]()
en dat is weer een foute aanname yashi, zoals wel vaker omtrent mijn persoon hier gemaakt wordt
Ik gok op scharreltje/potentieeltje maar nog niet geneukt.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat is dan wel de juiste aanname want eerlijk gezegd dachten D_K en ik hetzelfde als Yashi
Ik gok dr eerder op dat er wat duidelijk gemaakt moest worden....oftewel in D_k zn bewoordingen: dat die bitch gewoon een puta is en dat ze niet zo moet gaan zitten nackenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik gok op scharreltje/potentieeltje maar nog niet geneukt.
Swarma had vorige week nog een chickie, maar hij was geloof ik te nuchter om te zien hoe gewillig ze wasquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk helemaal niks.
Of nouja, ik denk dat swarmi al te lang stil is over z'n projectje, en al te lang z'n houswarming uitstelt.
Is dit een uitnodiging?quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:41 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Swarma had vorige week nog een chickie, maar hij was geloof ik te nuchter om te zien hoe gewillig ze was![]()
Overigens, volgende week donderdag is mijn housewarming!
Same here btw, volgende dag tentamenquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging?niet dat ik kan ofzo, volgende ochtend tentamen, maar ach
ik had m niet eens aangevraagd, er was dus iig 1 iemand die het snaptequote:
Nee.quote:
welke vrienden?quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:54 schreef royjn het volgende:
Goedemorgen, en we zijn weer in den haag.
Zal de groeten aan je vrienden hier doen moblo
stating the obviousquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:13 schreef Sander het volgende:
Ik moest overigens werken jammer genoeg, en ik heb ook geen meisje gescoord
Allang getrouwdquote:
Iets tegen het trouwen van anderen hebbenquote:
dat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets tegen het trouwen van anderen hebben
Je trouwt tijdens de zomerfeesten / vierdaagse?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat.kan niet wachten tot 22 juli
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:20 schreef royjn het volgende:
[..]
Je trouwt tijdens de zomerfeesten / vierdaagse?
we trouwen niet in Nijmegenquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:23 schreef royjn het volgende:
Gezellig, muziek hoef je dan iig niet meer zelf te regelen
Verstandig.quote:
Dan wens ik je sterkte met het terug rijden naar Nijmegen de volgende dagquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan wens ik je sterkte met het terug rijden naar Nijmegen de volgende dag.
trouwens
Ik hoop het voor je. Vierdaagsevrijdag is bij mij één van de weinige dagen van het jaar dat de auto hier standaard voor de deur niks staat te doen, gewoon omdat er toch geen beginnen aan isquote:
Maar je hebt wel een leuk vooruitzicht voor ná het werkquote:
ik hoop dat stad uit drukker isquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Vierdaagsevrijdag is bij mij één van de weinige dagen van het jaar dat de auto hier standaard voor de deur niks staat te doen, gewoon omdat er toch geen beginnen aan is.
Wat scheelt eraan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
ziekig op bed en ik kan neit meer slapen
Terwijl ik al vanaf 4 uur wakker ben met af en toe een half uurtje slaap ofzo
Slecht zaad doorgesliktquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
ziekig op bed en ik kan neit meer slapen
Terwijl ik al vanaf 4 uur wakker ben met af en toe een half uurtje slaap ofzo
Mijn lichaam kan het gewoon niet verdragen dat jij met IB een slippertje gaat makenquote:
Dat kan mijn lichaam ook niet aan, maar ja, afspraak is afspraak hè. Ik ook altijd met m'n grote mondquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mijn lichaam kan het gewoon niet verdragen dat jij met IB een slippertje gaat maken
Ik hou blijkbaar meer van die jongen dan ik dacht ofzo
Ik ben een stuk fouter dan jij denktquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:47 schreef morgane het volgende:
Oei Mikkie, dat had ik nou niet van je verwacht
Over afspraken gesproken, als het zo overstroomd en vulkanig blijft in IJsland gaan we niet hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kan mijn lichaam ook niet aan, maar ja, afspraak is afspraak hè. Ik ook altijd met m'n grote mond.
Ik zoek een baan.. maar dat is bellen he? Dat kan ik nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:16 schreef Californium het volgende:
Yashi! Nog op zoek naar een baan? Er komen nu vacatures vrij op mijn afdeling
vrouwen en kletsen is toch een pleonasme?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zoek een baan.. maar dat is bellen he? Dat kan ik niet
Zoiets jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen, maar zwijntje had dus een wild-trio besteld in Tilburg? Een domme gans, een lekker hertje en ons eigen zwijntje?
Maar jij prikte je spiesje dus in een vliesje van een en of ander vrouwke? Wat een baas!quote:
Ah kijk, de eerste terugkrabbelsymptomen dienen zich aanquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Over afspraken gesproken, als het zo overstroomd en vulkanig blijft in IJsland gaan we niet hoor
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar jij prikte je spiesje dus in een vliesje van een en of ander vrouwke? Wat een baas!
Wat was het dan wel?quote:
Alleen maar een projectje in uitvoering, maar ja dit is Fokquote:
Met je lul van 25cm, toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Alleen maar een projectje in uitvoering, maar ja dit is FokDus is het gelijk het palen van alles wat en los en vast zit
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:56 schreef Sander het volgende:
Op FOK! meet men traditioneel vanaf de navel, over de penis tot aan het scrotum.
Tuurlijk, ik paal elk projectje! Met mijn hei-machine!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Alleen maar een projectje in uitvoering, maar ja dit is FokDus is het gelijk het palen van alles wat en los en vast zit
Inderdaad een spiesje dus! Ach, het gaat erom wat je ermee doet!quote:
Dus je wordt nu ondergespoten door een paar brandweermannen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vraag me af waarom de brandweerboot hier nu alweer de hele tijd op en neer aan het varen is en met alle spuiten recht omhoog aan het spuiten isik denk wat is het mistig ineens
was het al dat stuif van dat water
Als je naar mij toe komt maakt het niet uit, uiteindelijk gaat toch alles los en uitquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:16 schreef Merel1808 het volgende:
Dilemma's, dilemma's, wat moet ik met mn haar vanavond
Galaquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je naar mij toe komt maakt het niet uit, uiteindelijk gaat toch alles los en uit.
Maarre... wat ga je doen vanavond dan?
Jup, wel nu de zon nog steeds schijnt ja. Kapje open, beetje cruisenquote:
Ja jezus, Mikkie is on a roll!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ff een beetje teruggelezen... Wat een geouwehoer over spiezen en vliezen en prikken en zaad![]()
Bluf!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
deze zou ik moeten zingen op de bruiloft![]()
Bitches on mikkie's dick roll ja!quote:
Das wel een goede!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:24 schreef swarmahoer het volgende:
compagnie volgens mij kan je best in pakik zou verder niet weten wat de ''gezien om de gezien worden'' tenten zijn
Heel raar! Ook een week 'te vroeg' vrij? Of juist te laat? Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:29 schreef swarmahoer het volgende:
mijn vakantie komt ook niet overeen met anderen, vet raargeen weekje ff weg dus
In zijn vrije tijd beheerst Swarmi het universum.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heel raar! Ook een week 'te vroeg' vrij? Of juist te laat? Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven?Behalve slapen op onmogelijke tijden
.
Die nieuwe medicijnen doen je ook geen goedquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das wel een goede!![]()
Als ik ergens ben breken er vrouwenhartjes en als ik voorbij kom lopen breken er vrouwennekjes!![]()
Zelfs mijn spiegelbeeld komt spontaan klaar als ik er naakt voor sta!
Sorry?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:01 schreef royjn het volgende:
[..]
Die nieuwe medicijnen doen je ook geen goed
Dat is wel balen. Hoe kan dat dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:25 schreef Rituals het volgende:
Ik kom er net achter dat ik meivakantie heb in een week waarin andere studies en vrienden geen vrij hebben. Ook niet gezellig.
Ik zie mogelijkheden!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:29 schreef swarmahoer het volgende:
mijn vakantie komt ook niet overeen met anderen, vet raargeen weekje ff weg dus
Waarschijnlijk doordat de medische faculteit met blokken van vier weken werkt en het anders niet goed uitkwam ofzo? Hoewel volgens mij meer studies dat hebben... Maar inderdaad wel balen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is wel balen. Hoe kan dat dan?
[..]
Ik zie mogelijkheden!
Zuur dus. Nouja, kun je des te beter tot rust komenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doordat de medische faculteit met blokken van vier weken werkt en het anders niet goed uitkwam ofzo? Hoewel volgens mij meer studies dat hebben... Maar inderdaad wel balen.
Je hebt de slipcursus overleefd zie ik! Nuttig? Of was het vooral leuk?
Vond ik ook. sterker nog, persoonlijk telefoontjes vind ik ook niets.... maar dit is gewoon mensen aan de ander kant helpen, alsof ze voor je staan. Plus zo'n 95% is telefoon aannemenquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:30 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik heb een belfobie, vind het echt vreselijk. Wil veel doen, maar bellen gaat em niet worden
Rijden met die elektronische snufjes aan is juist een goede training. tegenwoordig zit het in elke auto.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zuur dus. Nouja, kun je des te beter tot rust komen.
Slipcursus was wel geinig, maar niet schokkend. Jammer dat alle veiligheidssystemen aan blijven, waardoor je nog niet kan ervaren wat er gebeurt als het echt fout gaat. Wel leuk om in alle veiligheid een uitwijkproef te doen though. Helaas wel een duur geintje, want ik heb inmiddels besloten dat ik nog een keer zo'n uitgebreide rijvaardigheidstraining ga doen, met eigen auto.
Laysa zie jij ze wel? Zoja dan doet mijn firefox raar.quote:
Tof! Och, voor sommige dingen moet je gewoon wat geld overhebben!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zuur dus. Nouja, kun je des te beter tot rust komen.
Slipcursus was wel geinig, maar niet schokkend. Jammer dat alle veiligheidssystemen aan blijven, waardoor je nog niet kan ervaren wat er gebeurt als het echt fout gaat. Wel leuk om in alle veiligheid een uitwijkproef te doen though. Helaas wel een duur geintje, want ik heb inmiddels besloten dat ik nog een keer zo'n uitgebreide rijvaardigheidstraining ga doen, met eigen auto.
Ja persoonlijk bellen doe ik ook liever niet aan. Vrijwel niet eigenlijk, heb elke maand zo'n 300 belminuten overquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Vond ik ook. sterker nog, persoonlijk telefoontjes vind ik ook niets.... maar dit is gewoon mensen aan de ander kant helpen, alsof ze voor je staan. Plus zo'n 95% is telefoon aannemen
Thats my point, als je nu met de kennis van rijden zonder snufjes in een auto zit met snufjes en je gaat corrigeren. Zit je elkaar tegen te werken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens. Zoals wij daar gereden hebben met ESP, d'r was gewoon geen kunst aan
Overigens wel een pilon minder gereden dan Mikkie1-0
Ik meen mij te herinneren dat het klantenservice voor verzekeringen was.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja persoonlijk bellen doe ik ook liever niet aan. Vrijwel niet eigenlijk, heb elke maand zo'n 300 belminuten over
Maar wat voor soort iets is het? Evt. via pm?
Ik zie ze welquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:21 schreef royjn het volgende:
[..]
Laysa zie jij ze wel? Zoja dan doet mijn firefox raar.
Mja goed, ik kon er wel bij, maar ik kon m'n poot er niet normaal op krijgen omdat het stuur in de weg zat. En dat kwam eigenlijk doordat ik van die enorme druif zodanig rechtop moest zitten, dat ik een koepeltje in het dak nodig hadquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat was nou juist wel het andere uiterste denk ik
Niks goeds aan. De kunst is om de basis zonder systemen te kunnen, zodat je zelfstandig je auto uit een kutsituatie kan halen. De elektronica kan je daarbij helpen en da's prima, die kun je ook moeilijk tegenwerken. Maar ik ken liever de basis, met snufjes die me helpen, dan dat ik vertrouw op snufjes om vervolgens wanneer ze een keer niet in een auto zitten of ze niet werken, ik 'm meteen vol in de poeier rij.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:20 schreef royjn het volgende:
[..]
Rijden met die elektronische snufjes aan is juist een goede training. tegenwoordig zit het in elke auto.
Ligt aan de slip. Onderstuur is gas lossen, overstuur kun je ook corrigeren door juist gas bij te geven (maar dan is enige ervaring handigquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:36 schreef royjn het volgende:
remmen is toch een big no-no als je auto aan het slippen is?
Mij is toen aangeleerd gas en los rustig sturen.
Heb je al zo vaak vol in de remmen gemoeten?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:39 schreef royjn het volgende:
Haha, abs is een zege ja. Hoevaak die al niet is ingesprongen op de snelweg. Is nu al zijn geld waard
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja persoonlijk bellen doe ik ook liever niet aan. Vrijwel niet eigenlijk, heb elke maand zo'n 300 belminuten over
ik studeer facility management en werk bij ongetwijfeld eerdergenoemd cafe in de molenstraatquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heel raar! Ook een week 'te vroeg' vrij? Of juist te laat? Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven?Behalve slapen op onmogelijke tijden
.
Ik vond het eigenlijk wel schattigquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
note to self; eerst refreshen dan pas posten.
Ik heb voor de tweede dag op rij een vieze rode dikke kater boven het konijnenhol weggejaagd die verlekkert naar beneden stond te loeren.. Afblijven van die babykonijntjes, fdomme!quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:35 schreef vogelkooi het volgende:
Ekster nest hier op de binnenplaats is bewoond, best wel mooi.
En oubollig!quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:16 schreef Mikkie het volgende:
Wat zijn die Ektorp-fauteuils van Ikea nog duur tweedehands
Klopt, vooral die flapjes aan de onderkantquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
En oubollig!Hoewel ze denk ik wel enorm lekker zitten.
Die ziet er inderdaad al een stuk beter uit!quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, vooral die flapjes aan de onderkantMaar ze zitten geniaal en daarom wil ik er eentje kopen. Gewoon, nog voor een jaar of anderhalf ofzo, tot ik uit deze kamer vertrek. Dus: even marktplaats afzoeken, maar da's nog niet echt een succes
.
Ik had eerst de Danca Cube op het oog:
[ afbeelding ]
Die kost alleen nieuw rond de 1.000 euro en is bijgevolg tweedehands nog steeds niet te betalen.
Ook niet lelijk inderdaad, alleen zou ik een andere kleur willen en is het jammer dat die poten eronder zitten, dat vind ik niet mooi.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die ziet er inderdaad al een stuk beter uit!Jammer van de prijs. Ik heb hetzelfde, bijna alles wat ik mooi vind, is véél te duur. Ik vind zo'n fauteuil mooi:
[ afbeelding ]
Deze valt, in vergelijking met die van jou, nog mee qua prijs, ¤395,- Maar ik heb er hier helemaal geen ruimte voor, dus ik moet vooral niet opzoek gaan naar mooie meubels.
De kleur ben ik ook niet kapot van, maar die pootjes vind ik juist wel mooiquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook niet lelijk inderdaad, alleen zou ik een andere kleur willen en is het jammer dat die poten eronder zitten, dat vind ik niet mooi.
Dat heb je goed voor elkaar!quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
De kleur ben ik ook niet kapot van, maar die pootjes vind ik juist wel mooi.
Net was de man van Schreeven hier om mijn piano-onderstel af te leveren. Hij had z'n gereedschap meegenomen en hem ook nog in elkaar gezet. Zo lief.
Leuk hè, zo'n vrije dagquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heb je goed voor elkaar!
Ik ga mezelf maar eens even fatsoeneren en dan al die burgerlijke dingen doen zoals opruimen en boodschappen doen. Helemaal geen zin in.
Fucking irritant. Vooral omdat ik deze week de afwas heb opgestapeld en de was heb laten liggen 'want van het weekend ben ik toch vrij'quote:
Als het al zo lang staat, kan het best nog even staan!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fucking irritant. Vooral omdat ik deze week de afwas heb opgestapeld en de was heb laten liggen 'want van het weekend ben ik toch vrij'.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Als het al zo lang staat, kan het best nog even staan!![]()
Herkenbaar Dupje! Ik ga dadelijk toch maar even naar buiten denk ik.
Whehe, goed plan! Ik weet al waar je je visje gaat halen! denk ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]!!! Jij zou de hele dag gaan studeren
.
Ik heb nog amper daglicht gezien, maar nu fris en fruitig gedoucht, dus zo maar eens richting Appie voor wat boodschappen. En daarna lekker 'n gebakken visje halen om dat vervolgens in de voortuin (zoals het een kamper betaamt) op te bikken
.
En een ordinaire Passat in de leasequote:
Prima toch? Beetje chillen, beetje ouwehoeren én geld verdienen!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:44 schreef AMDB het volgende:
Net 'gewerkt'![]()
5 uurtjes showwerken voor een familiedag van het vaste personeel, er was echt geen fuck te doen
Vanavondquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:44 schreef Mikkie het volgende:
Piet!
Heb je de nieuwe 24 al gezien? Vanavond
Matig? Ik hoor juist echt van iedereen lovende reacties over de laatste drie eps!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vanavond, oh dan ga jij 'm kijken
. Vond 'm erg matig.
* De_Kardinaal aai over de bol geeft!quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:31 schreef LastRequest het volgende:
Jezus ik ben ziek en ik dacht ik slaap vandaag gewoon zonder wekker of wat dan ook, haal ik al m'n slaap een keer in. Word ik net om 16:10 wakker
Diep.quote:
Nooit van gehoord, dus neequote:Op zaterdag 17 april 2010 16:42 schreef LastRequest het volgende:
Danku.. en nog steeds ziek he
Maar goed, waardeer ik wel de rest van het jaar meer, als er relatief weinig aan de hand is
Doet er trouwens iemand mee aan Coup des Templiers toevallig? (Hockeytoernooi)
Ja, en dat is een voordeel. Bij Nijmegen betaal je 320 euro als seniorenlid en bij Union 298 euroquote:
Ik denk erover bij Apeliotes te gaan.. vind je dat niks? Ik weet er niks vanaf moet ik zeggen hoor, maar lijkt me leuker dan weer een echte club.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:25 schreef Mikkie het volgende:
Bahbah, ben eens aan het kijken om weer te gaan hockeyen volgend jaar. Ben geen fan van Union en Nijmegen, dus dan kom je bij QZ, Wijchen, Beuningen of Bemmel. Kijk even op de site van QZ, is de contributie gewoon 245 euro per jaar. Tering, dat is echt veel!
Nice, had je dat niet even kunnen vertellen, dan had je die van mij ook rij klaar kunnen makenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Zo! Dag je sleutelen!
Even de motor gestript, nagenoeg zelf gedaan
[ afbeelding ]
en daarna nieuwe frame en kuip erop gezet![]()
[ afbeelding ]
hij is weer als nieuw, mijn Divje met >100.000km op de teller
Met je hybrid?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:41 schreef royjn het volgende:
Zo maar eens naar duitsland naar een verjaardag.
Even lekker scheuren
Apeliotes trekt me niet echt. Ik ken van vroeger wat mannen uit de herenteams daar, da's niet helemaal mijn volk. Bovendien is dat echt studentminded en ik verwacht toch wel volgend jaar af te studeren, dus dat schiet niet echt op. Dan liever nu meteen beginnen bij een echte club en daar aan een leuk team bouwenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik denk erover bij Apeliotes te gaan.. vind je dat niks? Ik weet er niks vanaf moet ik zeggen hoor, maar lijkt me leuker dan weer een echte club.
nou ja, rijklaar maken was dit niet echtquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:43 schreef royjn het volgende:
[..]
Nice, had je dat niet even kunnen vertellen, dan had je die van mij ook rij klaar kunnen maken
200km/pu haal ik wel. zuinig is ie dan niet. maarja voordeel van een lease autoquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met je hybrid?Dat ding loopt hooguit 185 man, en dan heb je aan die hybride ook geen hol meer
. Maar goed, blijft lekkerder cruisen dan in NL
.
[..]
Zie hier de hypocrisie en het falende beleid omtrent hybridesquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:02 schreef royjn het volgende:
[..]
200km/pu haal ik wel. zuinig is ie dan niet. maarja voordeel van een lease auto
Maar ik mag al een file ontwijken, een of andere automobilist heeft een afslag gemist bij uedem.
Ik zag het staan idd, cool!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:35 schreef AMDB het volgende:
Net terug van Kroese, in het kader van Record Store Day kwamen daar Maurits Westerik (GEM) en Anne Soldaat optreden, was zeker leuk (zal de meesten van jullie wel weinig zeggen).
Goed zo! Fijn om er even tussenuit te zijn. Waar ga je naartoe?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ohja, niet vergeten dat ik nu eindelijk weekend hebMorgen 1 dag en dan gaan we weer een wek er tegen aan. En dan kan iedereen helemaal de tering krijgen en ga ik op vakantie
Zo een heb ik ook, tis maar goed dat ik ziekig ben, blijf ik iig niet zo lang hangen. Have fun!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:20 schreef swarmahoer het volgende:
nou, t zoveelste onbeperkt zuipen feestje deze maand, tot morgen
4 dagen Eiffel met de motor, samen met een vriend van me. Simpel goedkoop, tentje mee, lokaal eten halen / bbq, beetje avontuurquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed zo! Fijn om er even tussenuit te zijn. Waar ga je naartoe?
Leuk! Lekker hoor. Hopelijk hebben jullie een beetje mooi weer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
4 dagen Eiffel met de motor, samen met een vriend van me. Simpel goedkoop, tentje mee, lokaal eten halen / bbq, beetje avontuuren daarna nog een paar dagen met mijn vriendin achterop.
Lekker man! Gewoon van genieten!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
4 dagen Eiffel met de motor, samen met een vriend van me. Simpel goedkoop, tentje mee, lokaal eten halen / bbq, beetje avontuuren daarna nog een paar dagen met mijn vriendin achterop.
Dat wel, maar daar moet ik ook wel weer verder naartoe rijden, terwijl QZ te fietsen isquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:02 schreef SLP_ het volgende:
Oh en Mikkie, bij MHC Wijchen is contributie maar 210 euro! Scheelt toch weer
chill! Leuk!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hebben jullie niet 3 dorpen verderop een goede ijsboer? Wij gaan altijd in Hengelo een ijsje halen bij Van Der Poel als we nutteloos willen toerenquote:Op zondag 18 april 2010 11:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin om een flink stuk cabrio te rijden, maar ja, zonder bestemming rijden is ook zo doelloos hè. En zonde van het geld tegen 1:8
.
quote:
Niet dat ik weet. En bovendien geef ik geen drol om ijsquote:Op zondag 18 april 2010 11:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hebben jullie niet 3 dorpen verderop een goede ijsboer? Wij gaan altijd in Hengelo een ijsje halen bij Van Der Poel als we nutteloos willen toeren
Ga gewoon wat doen dan, in plaats van de oude zeur uit te hangen.quote:Op zondag 18 april 2010 11:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]. Ik heb een vrije dag, dan mag ik zeuren
Zeg, als er iemand hier oud is ben jij het wel! En Laysa. En D_K. En en en...!quote:Op zondag 18 april 2010 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga gewoon wat doen dan, in plaats van de oude zeur uit te hangen.
Het gaat toch ook helemaal niet om dat ijsquote:Op zondag 18 april 2010 11:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. En bovendien geef ik geen drol om ijs![]()
. Maar toch bedankt voor de tip
Ooooooooooooohquote:Op zondag 18 april 2010 12:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het gaat toch ook helemaal niet om dat ijs
quote:Op zondag 18 april 2010 11:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg, als er iemand hier oud is ben jij het wel! En Laysa. En D_K. En en en...!
Je wilt iets anders van Mikkie likken?quote:Op zondag 18 april 2010 12:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het gaat toch ook helemaal niet om dat ijs
Even uit je droom halen, computerprogramma's kunnen niet denken. Je doet gewoon iets fout!quote:Op zondag 18 april 2010 13:44 schreef IrishBastard het volgende:
Mijn java programma wil niet wat ik wilStomme ding snapt niet dat als ik een arraylist uitschrijf naar een bestand, dat ik daar dan gewoon uit wil kunnen lezen, en het gewoon om wil kunnen zetten in een String zonder gare hashes of iets te krijgen
Een ArrayList kun je niet wegschrijven, alleen de inhoud van het ding. Als je de ArrayList zelf wegschrijft krijg je inderdaad alleen het geheugenadres van alle objecten in die ArrayListquote:Op zondag 18 april 2010 13:44 schreef IrishBastard het volgende:
Mijn java programma wil niet wat ik wilStomme ding snapt niet dat als ik een arraylist uitschrijf naar een bestand, dat ik daar dan gewoon uit wil kunnen lezen, en het gewoon om wil kunnen zetten in een String zonder gare hashes of iets te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |