SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik niet over oordelenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Mijn spies is zeker wel noemenswaardig! Sowieso
Daar hoeven ook geen oordelen over uitgesproken te worden. Dit zijn op feiten gebaseerde aannamenquote:
Jij kan het wetenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef Swine het volgende:
[..]
Daar hoeven ook geen oordelen over uitgesproken te worden. Dit zijn op feiten gebaseerde aannamen
er moet wel een leuke context omheen passenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Mijn spies is zeker wel noemenswaardig! Sowieso
De context is nog in Tilburg achtergeblevenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er moet wel een leuke context omheen passen
niemand zit op een droevige tt te wachten
http://www.dumpert.nl/med(...)et_toiletpapier.htmlquote:Op donderdag 15 april 2010 23:10 schreef swarmahoer het volgende:
je haalt dingen door elkaar, wat in tilburg zit past er omheen, heeft niks met noemenswaardigheid te maken
Truste!quote:
Ik denk dat ze samen een punt willen makenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nietzoverkapte kijk mij eens even geneukt hebben
Of beter gezegd, niet zoverkapte swarmi weet dat swine geneukt heeft en loopt voor swine te pronken
Wat is dan wel de juiste aanname want eerlijk gezegd dachten D_K en ik hetzelfde als Yashiquote:Op donderdag 15 april 2010 23:16 schreef Swine het volgende:
[..]
Truste!![]()
en dat is weer een foute aanname yashi, zoals wel vaker omtrent mijn persoon hier gemaakt wordt
Ik gok op scharreltje/potentieeltje maar nog niet geneukt.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat is dan wel de juiste aanname want eerlijk gezegd dachten D_K en ik hetzelfde als Yashi
Ik gok dr eerder op dat er wat duidelijk gemaakt moest worden....oftewel in D_k zn bewoordingen: dat die bitch gewoon een puta is en dat ze niet zo moet gaan zitten nackenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik gok op scharreltje/potentieeltje maar nog niet geneukt.
Swarma had vorige week nog een chickie, maar hij was geloof ik te nuchter om te zien hoe gewillig ze wasquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk helemaal niks.
Of nouja, ik denk dat swarmi al te lang stil is over z'n projectje, en al te lang z'n houswarming uitstelt.
Is dit een uitnodiging?quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:41 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Swarma had vorige week nog een chickie, maar hij was geloof ik te nuchter om te zien hoe gewillig ze was![]()
Overigens, volgende week donderdag is mijn housewarming!
Same here btw, volgende dag tentamenquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging?niet dat ik kan ofzo, volgende ochtend tentamen, maar ach
ik had m niet eens aangevraagd, er was dus iig 1 iemand die het snaptequote:
Nee.quote:
welke vrienden?quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:54 schreef royjn het volgende:
Goedemorgen, en we zijn weer in den haag.
Zal de groeten aan je vrienden hier doen moblo
stating the obviousquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:13 schreef Sander het volgende:
Ik moest overigens werken jammer genoeg, en ik heb ook geen meisje gescoord
Allang getrouwdquote:
Iets tegen het trouwen van anderen hebbenquote:
dat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets tegen het trouwen van anderen hebben
Je trouwt tijdens de zomerfeesten / vierdaagse?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat.kan niet wachten tot 22 juli
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:20 schreef royjn het volgende:
[..]
Je trouwt tijdens de zomerfeesten / vierdaagse?
we trouwen niet in Nijmegenquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:23 schreef royjn het volgende:
Gezellig, muziek hoef je dan iig niet meer zelf te regelen
Verstandig.quote:
Dan wens ik je sterkte met het terug rijden naar Nijmegen de volgende dagquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan wens ik je sterkte met het terug rijden naar Nijmegen de volgende dag.
trouwens
Ik hoop het voor je. Vierdaagsevrijdag is bij mij één van de weinige dagen van het jaar dat de auto hier standaard voor de deur niks staat te doen, gewoon omdat er toch geen beginnen aan isquote:
Maar je hebt wel een leuk vooruitzicht voor ná het werkquote:
ik hoop dat stad uit drukker isquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Vierdaagsevrijdag is bij mij één van de weinige dagen van het jaar dat de auto hier standaard voor de deur niks staat te doen, gewoon omdat er toch geen beginnen aan is.
Wat scheelt eraan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
ziekig op bed en ik kan neit meer slapen
Terwijl ik al vanaf 4 uur wakker ben met af en toe een half uurtje slaap ofzo
Slecht zaad doorgesliktquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
ziekig op bed en ik kan neit meer slapen
Terwijl ik al vanaf 4 uur wakker ben met af en toe een half uurtje slaap ofzo
Mijn lichaam kan het gewoon niet verdragen dat jij met IB een slippertje gaat makenquote:
Dat kan mijn lichaam ook niet aan, maar ja, afspraak is afspraak hè. Ik ook altijd met m'n grote mondquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mijn lichaam kan het gewoon niet verdragen dat jij met IB een slippertje gaat maken
Ik hou blijkbaar meer van die jongen dan ik dacht ofzo
Ik ben een stuk fouter dan jij denktquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:47 schreef morgane het volgende:
Oei Mikkie, dat had ik nou niet van je verwacht
Over afspraken gesproken, als het zo overstroomd en vulkanig blijft in IJsland gaan we niet hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kan mijn lichaam ook niet aan, maar ja, afspraak is afspraak hè. Ik ook altijd met m'n grote mond.
Ik zoek een baan.. maar dat is bellen he? Dat kan ik nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:16 schreef Californium het volgende:
Yashi! Nog op zoek naar een baan? Er komen nu vacatures vrij op mijn afdeling
vrouwen en kletsen is toch een pleonasme?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zoek een baan.. maar dat is bellen he? Dat kan ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |