SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik niet over oordelenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Mijn spies is zeker wel noemenswaardig! Sowieso
Daar hoeven ook geen oordelen over uitgesproken te worden. Dit zijn op feiten gebaseerde aannamenquote:
Jij kan het wetenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef Swine het volgende:
[..]
Daar hoeven ook geen oordelen over uitgesproken te worden. Dit zijn op feiten gebaseerde aannamen
er moet wel een leuke context omheen passenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Mijn spies is zeker wel noemenswaardig! Sowieso
De context is nog in Tilburg achtergeblevenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er moet wel een leuke context omheen passen
niemand zit op een droevige tt te wachten
http://www.dumpert.nl/med(...)et_toiletpapier.htmlquote:Op donderdag 15 april 2010 23:10 schreef swarmahoer het volgende:
je haalt dingen door elkaar, wat in tilburg zit past er omheen, heeft niks met noemenswaardigheid te maken
Truste!quote:
Ik denk dat ze samen een punt willen makenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nietzoverkapte kijk mij eens even geneukt hebben
Of beter gezegd, niet zoverkapte swarmi weet dat swine geneukt heeft en loopt voor swine te pronken
Wat is dan wel de juiste aanname want eerlijk gezegd dachten D_K en ik hetzelfde als Yashiquote:Op donderdag 15 april 2010 23:16 schreef Swine het volgende:
[..]
Truste!![]()
en dat is weer een foute aanname yashi, zoals wel vaker omtrent mijn persoon hier gemaakt wordt
Ik gok op scharreltje/potentieeltje maar nog niet geneukt.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat is dan wel de juiste aanname want eerlijk gezegd dachten D_K en ik hetzelfde als Yashi
Ik gok dr eerder op dat er wat duidelijk gemaakt moest worden....oftewel in D_k zn bewoordingen: dat die bitch gewoon een puta is en dat ze niet zo moet gaan zitten nackenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik gok op scharreltje/potentieeltje maar nog niet geneukt.
Swarma had vorige week nog een chickie, maar hij was geloof ik te nuchter om te zien hoe gewillig ze wasquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk helemaal niks.
Of nouja, ik denk dat swarmi al te lang stil is over z'n projectje, en al te lang z'n houswarming uitstelt.
Is dit een uitnodiging?quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:41 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Swarma had vorige week nog een chickie, maar hij was geloof ik te nuchter om te zien hoe gewillig ze was![]()
Overigens, volgende week donderdag is mijn housewarming!
Same here btw, volgende dag tentamenquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging?niet dat ik kan ofzo, volgende ochtend tentamen, maar ach
ik had m niet eens aangevraagd, er was dus iig 1 iemand die het snaptequote:
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |