Laatste postquote:Op donderdag 15 april 2010 16:42 schreef Nebo het volgende:
Is Jack overigens niet ook aangeraakt door Jacob op de een of andere manier? Ik vond het namelijk behoorlijk vreemd dat de lont dan die dynamiet ook uitging toen Jack deze aanstook. Of moeten we dat weer gaan zien als 'the island isn't done with you'
Lost (USA) #133: That's what the whispers are?! hier verder
Jacob raakte Jack aan toen hij hem een candybar gaf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Cheech & Chong zeker weten gezien hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 16:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Die man krijgt sowieso weinig erkenning van de fans.
Jullie weten vast niet eens hoe hij heet
De Ilana-groep is idd irritant nutteloos gebleken.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:50 schreef planethugo het volgende:
overigens wel matige toevoeging van ilana, als we die niet nog terugzien. Die groep van haar wordt gebracht als weet ik wat voor ´good guys´ maar ondertussen weten we er nog niets over. Ja ze heeft vaker met jacob gebabbeld maar dat was het dan ook
[..]
Cheech & Chong zeker weten gezien hoor![]()
Eensquote:Op donderdag 15 april 2010 17:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Ilana-groep is idd irritant nutteloos gebleken.
Die Aziaat en zijn 'tolk' bij de tempel anders ookquote:Op donderdag 15 april 2010 17:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Ilana-groep is idd irritant nutteloos gebleken.
Ach, het is in ieder geval niet zo'n korte rol geweest als de piloot van het eerste gecrashte vliegtuigquote:Op donderdag 15 april 2010 17:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die Aziaat en zijn 'tolk' bij de tempel anders ook
quote:
Dat zei Kate vannacht ook tegen me.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:01 schreef MikeyMo het volgende:
Voelde een beetje aan als een filler dit
Het is een quote! Iedereen was in het vorige topic in rep en roer over de uitleg van die whispers, dus ik heb Hugo gequotedquote:Op donderdag 15 april 2010 17:38 schreef Jivis het volgende:
Matige TTwaarom geen quotes meer? "I did say run" ofzo.
quote:
Ook een beetje een slap geheel dus?quote:
Meende toch dat hij "I know what these THINGS are" zei...quote:Op donderdag 15 april 2010 21:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het is een quote! Iedereen was in het vorige topic in rep en roer over de uitleg van die whispers, dus ik heb Hugo gequoted
Klopt. Maar hij heeft ook gezegd wat in de TT staat.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Meende toch dat hij "I know what these THINGS are" zei...
Die put was toch trouwens helemaal gevuld met zand/stenen de vorige keer?quote:
Er waren meer putten, zei Flocke. Dit is volgens mij dus niet dé put.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die put was toch trouwens helemaal gevuld met zand/stenen de vorige keer?
*Toen Sawyer achter Locke aan wou gaan.
Het frozen donkey wheel was toch ook onder een van de putten te vinden?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Er waren meer putten, zei Flocke. Dit is volgens mij dus niet dé put.
Of nou ja, ze hebben wel dezelfde put-prop gebruikt om te filmen, maar er wordt een andere mee bedoelt, lijkt me.
Is waar ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of nou ja, ze hebben wel dezelfde put-prop gebruikt om te filmen, maar er wordt een andere mee bedoelt, lijkt me.
Klopt. Al dacht ik eerst ook van: HUH, die put was toch dichtquote:Op donderdag 15 april 2010 22:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het frozen donkey wheel was toch ook onder een van de putten te vinden?
Volgens zaten ze toen in het Dharma tijdperk en bleven ze daar ook in. (Omdat Locke aan het rad gedraaid had)quote:Op donderdag 15 april 2010 22:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De put was nooit bedolven met stenen.
Ze gingen alleen zo ver terug in de tijd dat het op een gegeven moment nog niet eens er was.
Je hebt hem verkeerd verstaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:25 schreef Symer het volgende:
Het was toch juist wél dezelfde put?
Locke zegt op een gegeven moment "This is the only well", of heb ik hem verkeerd verstaan?
Nee, zeker weten van niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:25 schreef Symer het volgende:
Het was toch juist wél dezelfde put?
Locke zegt op een gegeven moment "This is the only well", of heb ik hem verkeerd verstaan?
Straks ga je nog zeggen dat Keamy "island' heeft gezegdquote:Op donderdag 15 april 2010 22:30 schreef Symer het volgende:
In mijn versie versta ik toch echt "After all, this is the only well."
Maar er zit een nare cut achter 'is'. Zegt ie in jullie versies dan 'isn't' ?
quote:"No, they didn't. The reason I wanted you to see this, Desmond, is because Charles Widmore is not interested in answers, he's only interested in power. And he brought you back to this island so that you could help him find what he's looking for. After all, this isn't the only well."
Die hele zin snapte ik niet. Die put is gemaakt om antwoorden te vinden. Widmore interesseert dat echter niet, want die zoekt macht.quote:
Elektromagnetische krachten? Er is in ieder geval iets op de bodem van de put, een bepaalde kracht/energie of een antwoord op wat het eiland maakt zoals het is, wat Widmore interesseert.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Die hele zin snapte ik niet. Die put is gemaakt om antwoorden te vinden. Widmore interesseert dat echter niet, want die zoekt macht.
Wat heeft het al dan niet bestaan van meerdere putten dan met Widmore te maken?
Het lijkt me dat die antwoorden gebruikt kunnen worden om macht te krijgen. Alleen deze put leverde geen antwoorden (dus geen macht) op. Widmore heeft Desmond nodig om de juiste put te vinden, er zijn immers meerdere putten.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Die hele zin snapte ik niet. Die put is gemaakt om antwoorden te vinden. Widmore interesseert dat echter niet, want die zoekt macht.
Wat heeft het al dan niet bestaan van meerdere putten dan met Widmore te maken?
Dat lijkt mij wel jaquote:Op donderdag 15 april 2010 23:22 schreef Bragi het volgende:
Maar wat ik dan weer niet snap:
Jack had Flocke nog nooit gezien, hè. Maar hij wist er toch ook nog niet vanaf? Dat iemand zich nu voordoet als Locke? (Vandaar ook de verbazing op zijn gezicht als team Hurley team Flocke tegenkomt.)
En toch hebben Hurley en Jack het over Locke als ze op weg zijn naar Flocke...
Foutje? Of heeft Jack eerder over Locke/Flocke gehoord? Zo ja, wanneer?
Dan vind ik die ontmoeting op het eind zo raar.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel jaRichard bijvoorbeeld weet van Flocke, Lapidus weet van Flocke
Het lijkt mij dat Jack wel het één en ander geweten moet hebben dan
Ook al is het je verteld, als je een dode weer levend ziet kijk je toch wel raar op.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan vind ik die ontmoeting op het eind zo raar.Ze wisselen blik uit alsof ze elkaar voor het eerst ontmoeten, waarbij Jack vooral verrast is.
Najah, Jack is diegene geweest die dode Locke in LA heeft ingepakt, dus wanneer je hem voor het eerst in een jungle weer levend terugziet (ook al is het vaak verteld) kijk je toch vreemdquote:Op donderdag 15 april 2010 23:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan vind ik die ontmoeting op het eind zo raar.Ze wisselen blik uit alsof ze elkaar voor het eerst ontmoeten, waarbij Jack vooral verrast is.
Wist Desmond niet dat Locke dood was dan? Hij wist namelijk ook niet wie flocke was.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook al is het je verteld, als je een dode weer levend ziet kijk je toch wel raar op.
Ik had het over Jack..quote:Op donderdag 15 april 2010 23:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wist Desmond niet dat Locke dood was dan? Hij wist namelijk ook niet wie flocke was.
Ik denk dat Desmond het wel weet. Desmond weet dingen, weet je.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wist Desmond niet dat Locke dood was dan? Hij wist namelijk ook niet wie flocke was.
Volgens mij weet Desmond niet van het jacob vs mib gebeuren af, hij was dan ook al een ruime tijd van het eiland af.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik denk dat Desmond het wel weet. Desmond weet dingen, weet je.
Ik doelde er meer op dat wellicht ALT-kennis is doorgesijpeld naar zijn on-island-hoofd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Volgens mij weet Desmond niet van het jacob vs mib gebeuren af, hij was dan ook al een ruime tijd van het eiland af.
Ik DENK Lapidus en vrees Clairequote:Op vrijdag 16 april 2010 01:02 schreef Bragi het volgende:
Letten we er trouwens even op dat we niks spoileren over de titel of wie er centraal staat in de aankomende aflevering?
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:22 schreef Bragi het volgende:
Maar wat ik dan weer niet snap:
Jack had Flocke nog nooit gezien, hè. Maar hij wist er toch ook nog niet vanaf? Dat iemand zich nu voordoet als Locke? (Vandaar ook de verbazing op zijn gezicht als team Hurley team Flocke tegenkomt.)
En toch hebben Hurley en Jack het over Locke als ze op weg zijn naar Flocke...
Foutje? Of heeft Jack eerder over Locke/Flocke gehoord? Zo ja, wanneer?
Jep, toen vroeg Jack iets in de trant van: "Who does he mean?" nadat Richard zat te huilen en Sun antwoordde: "He means Locke.".quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:38 schreef Symer het volgende:In Ab Aeterno is Jack bijgepraat door Sun en Ben.
Weer een goedequote:
Podcast is er!quote:
En:quote:CarltonCuse
Podcast link. A few questions actually answered -- AND some wedding advice: http://tinyurl.com/y2axzlr
quote:CarltonCuse
HA! RT@BorowitzReport BREAKING: The volcanic ash cloud from Iceland wreaking havoc with air travel turns out to be the LOST finale. #LOST
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het lijkt me dat die antwoorden gebruikt kunnen worden om macht te krijgen. Alleen deze put leverde geen antwoorden (dus geen macht) op. Widmore heeft Desmond nodig om de juiste put te vinden, er zijn immers meerdere putten.
De 20ste toch?quote:
Als het enige wat gebeurt mocht MiB van het eiland geraken, is dat er een dagje geen vliegverkeer is in Europa, laat hem dan maar gewoon ontsnappenquote:
SPOILER: Centric volgende showOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:12 schreef Rossdale het volgende:Nee het gaat dan vooral over jack en lock. (in het ziekenhuis)SPOILER: Centric volgende showOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is al redelijk voorspelbaar dankzij de laatste paar scenes van de laatste aflevering.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:54 schreef Jivis het volgende:
Inderdaad. Valt me erg van je tegen dat je dat niet meer weet, Bragi.
quote:
Dat klopt, maar dat was al een seizoen of 2 bekend.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:53 schreef LWD-Godius het volgende:
tvp
Is die Daniel de zoon van Widmore???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door tralalala op 16-04-2010 14:11:52 ]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef tralalala het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]Owja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ben's quote uit S05: "It's one thing to believe it John, it's another thing to see it."quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik denk dat Desmond het wel weet. Desmond weet dingen, weet je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They come. They fight. They destroy. They corrupt. It always ends the same.
- It only ends once. Anything that happens before that is just progress.
Die kerel is in het echt precies hetzelfde als in Lostquote:
Zo wazig dat ie geniaal is.quote:
Voor jou en anderen. Wat voor verklaring had je dan willen hebben dat hij supercool was.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:21 schreef Lemming22 het volgende:
Ik vond de verklaring van de whispers oké, begrijpelijk. Daar kan ik wel mee leven. Het was alleen geen supercoole lost-verklaring. Och ja, kan niet elke keer feest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |