quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
heb je goed gedaanquote:
Wss wel, maar moet nog wel ff thuis overleggen... Heb een beetje dubbel geplandquote:
Dubbel?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss wel, maar moet nog wel ff thuis overleggen... Heb een beetje dubbel gepland
's avonds sowieso
Ik ben zaterdag elders aan het bierenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dubbel?![]()
Ik hoop dat het terras weer is zaterdag
zolder moet opgeruimd. Zondag komt een vriend vanquote:Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dubbel?![]()
Terrasquote:Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dubbel?![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
zolder moet opgeruimd. Zondag komt een vriend vanlangs om vele video's bij ons op te slaan. En de zolder is 1 grote teringzooi.
Ja, heeft een eigen terras en geloof inderdaad dat het wat in de schaduw ligt...quote:Op donderdag 15 april 2010 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft sally's eigk een terras? dat weet ik niet eens meerals t is zit je daar volgens mij best in de schaduw, nja zien wel, volgens mij wordt t weer minder lekker na vandaag
quote:
jij bent niet getrouwd, of wel?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:34 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
En dan skip je zomaar een deel van de meet?
Neen. De komende jaren ook geen plannen voor..quote:
quote:
Studentenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zat toch laatst te vertellen dat ik moest vingerverven voor studiepunten? Hier het bewijs, lieve belastingbetalers, door jullie krijg ik studiefinanciering om dit soort dingen te doen
![]()
[ afbeelding ]
Bij vingerverf denk ik toch aan hele ander dingenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zat toch laatst te vertellen dat ik moest vingerverven voor studiepunten? Hier het bewijs, lieve belastingbetalers, door jullie krijg ik studiefinanciering om dit soort dingen te doen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
Bij vingerverf denk ik toch aan hele ander dingen![]()
eerst thee drinken nu ditquote:Op donderdag 15 april 2010 16:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]helaas bij deze is je beeld daarvan voor altijd verpest
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Heiden!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
(Druk aan het studeren nu zeker?)
quote:
Kan ermee door. Naar omstandigheden.quote:
Solliciterenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kan ermee door. Naar omstandigheden.
Druk met daten en solliciteren.![]()
Maar het gaat wel heel slecht met mijn vader.![]()
![]()
En jij? Op je roze wolk met onbetrouwbare schilderboy?
waarom zit jij in een vuilniszakquote:Op donderdag 15 april 2010 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
omdat ze dat grappig vonden denkquote:Op donderdag 15 april 2010 17:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom zit jij in een vuilniszak
zolang ze niet met die witte sluiting komen hoef je niet bang te zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat ze dat grappig vonden denk
sterktequote:Op donderdag 15 april 2010 16:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kan ermee door. Naar omstandigheden.
Druk met daten en solliciteren.![]()
Maar het gaat wel heel slecht met mijn vader.![]()
![]()
En jij? Op je roze wolk met onbetrouwbare schilderboy?
Als dat zo was, zou ik met liefde solliciteren.quote:
niet iedereen date zoals jijquote:Op donderdag 15 april 2010 19:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als dat zo was, zou ik met liefde solliciteren.
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet iedereen date zoals jij
Kijk je uit voor overdoses schilderboy???quote:Op donderdag 15 april 2010 19:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, schilderboy staat straks weer voor de deur
en dat zeg jijquote:Op donderdag 15 april 2010 19:36 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Kijk je uit voor overdoses schilderboy???
hoe date jij dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet iedereen date zoals jij
Hoe kan ik nou weer een overdoses schilderboy krijgenquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:45 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou weer een overdoses schilderboy krijgen
duidelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga mn mond weer houdenlul mezelf helemaal klem vandaag
Zelfkennis is de bron van alle wijsheid.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga mn mond weer houdenlul mezelf helemaal klem vandaag
die foto in een van die topicsquote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik maar liefst 13 naamtopics op Fok! heb. Mijn leven, wat doe je?
Ik wist gewoon dat jij daar een opmerking over ging maken.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die foto in een van die topics
duhquote:Op donderdag 15 april 2010 20:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij daar een opmerking over ging maken.
beetje weinigquote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zelfkennis is de bron van alle wijsheid.
![]()
Ik kwam er net achter dat ik maar liefst 13 naamtopics op Fok! heb. Mijn leven, wat doe je?
dunno, waar is mn avatarquote:Op donderdag 15 april 2010 23:41 schreef heiden6 het volgende:
ldg, waar is je avatar?![]()
Zijn er daadwerkelijk mensen die bruiloften leuk vinden?![]()
Hij is weer terug. Zal wel aan mijn PC/internet/browser liggen, is al sinds gisteren beetje instabiel.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunno, waar is mn avatar? Zie m zelf toch niet nu, lig te fokken op mn telefoon in bed ( vreemde zin zo )
ow en een van mn beste vrienden te zijn stralen op zijn dagpriceless, ldg houdt van bruiloften
he gelukkigquote:Op donderdag 15 april 2010 23:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij is weer terug. Zal wel aan mijn PC/internet/browser liggen, is al sinds gisteren beetje instabiel.
Nou ja, veel plezier dan maar!
Hak je kop eraf. Griepbacteriën kunnen vrij slecht leven in een dood lichaamquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:30 schreef Outpost76 het volgende:
Goede snotter hoest morgen.
Iemand een tip om snel van de griep af te komen?
Voetbal!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:35 schreef Cyntiaa het volgende:
'Morning!
Heerlijk avondje gehad gisteren...Nu lekker rustig aan doen vandaag...
Kan hem niet eerder weer zien dan zondagavondHij heeft een voetbal weekend...
(voetbal, ik haaat voetbal)
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hak je kop eraf. Griepbacteriën kunnen vrij slecht leven in een dood lichaam
Voetbal kan best leuk zijn hoor! Zeker als je kijkt met een leuk iemand.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:33 schreef Cyntiaa het volgende:
VoetbalMaar toch zal ik me er over heen moeten zetten vrees ik, de jongen die het beoefend is zo cute
Jammer maar ik hoorde dat we binnenkort ook een Blijdorp meeting hebbenquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:08 schreef Loodje het volgende:
LOL zaterdag gaat niet:S Ik heb dan En auditie En een flashmob in Amsterdam.
Alles goed hier verder?Weekend!!!
Wie ben jij dat meisje rechts?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wanneer is die meet dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:10 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Jammer maar ik hoorde dat we binnenkort ook een Blijdorp meeting hebben
Bijna weekend, nog een kleine 4,5 uur werken...
Zo ver ik weet kan ik die datum wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
tijdelijke blijdorp datum is tot nu toe 13 junials niemand gilt dat ie dan niet kan, dan blijft t die datum
ik lig daar helemaal languit te chillen op de grondquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie ben jij dat meisje rechts?
Overigens krijg ik bij vingerverven toch heel andere MI
Die middelste trekt volgens mij zo'n gezichtquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik lig daar helemaal languit te chillen op de grond![]()
check ook even de gezichten van die mensen aan de tafel achter ons
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb net heel even in de zon gezetenSchilderboy zat er bij
En hij had gebakjes voor mij mee genomen
Die ik vanavond bij de thee ga opeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:09 schreef VorteXxX het volgende:
goedemiddag![]()
Goed nieuws:vanaf zondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Nu ff bij een vriend "klussen" aan een badkamer...quote:
zet de kraan maar niet op z'n kopquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:18 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Nu ff bij een vriend "klussen" aan een badkamer...
(onder het genot van een biertje en een pretsigaret)
Ja of t warme water op de koude kraan en andersom.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zet de kraan maar niet op z'n kop
zoietsquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja of t warme water op de koude kraan en andersom.
Ik ben toch benieuwd wat mn pa (± 32 jaar geleden) op had dan toen ie bij hem thuis op zolder een wastafel maakte. Daar zit de warme kraan rechts en de koude links.quote:
Lekker zo een vriendin......quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Fijn, zou eten bij een vriendin.. Zegt ze (alweer) af.
Ehh je zit nu in Breda en hebt er niet bij na gedacht om spullen mee te nemen voor morgen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef littledrummergirl het volgende:
zin in morgen![]()
hoe lang zou t rijden zijn van breda, via rotterdam naar zwolle?
ja fuck , realiseerde me net dat ik mn heiden en mn vortexx ben vergetenquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:44 schreef Outpost76 het volgende:
Ehh je zit nu in Breda en hebt er niet bij na gedacht om spullen mee te nemen voor morgen?
Ah ja das altijd lastig ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja fuck , realiseerde me net dat ik mn heiden en mn vortexx ben vergeten
heel onopvallende typjesquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah ja das altijd lastig ja.Hoe kan je dat nou vergeten?
wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ja een vrouw vergeet r vibo's \ dildo's toch nooit mee te nemen?
quote:
Ik verveelde me.. Duurt "maar" 2uurquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef littledrummergirl het volgende:
zin in morgen![]()
hoe lang zou t rijden zijn van breda, via rotterdam naar zwolle?
Ik rijd met ldg mee.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Morgen
Heiden, meld jij je zo nog via msn ivm morgen?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Ah oké! Nice... Scheelt dat zij de weg in Zwolle weet![]()
NKTC
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Ah oké! Nice... Scheelt dat zij de weg in Zwolle weet![]()
NKTC
Nou, hij was blauw aan de buitenkant, maar nu bruin...quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Haha, schaam je maar niet hoorDie van mij is ook een ranzige bende, haha!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik kan het hebbenAls jij d'r maar in zit
hahahaha ligt ie vol met McDonald's verpakingen ed?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:23 schreef nktc het volgende:
[..]
Nou, hij was blauw aan de buitenkant, maar nu bruin...En hij ligt vol met met verslavingen.. Lijkt zo asociaal he
![]()
Tot morgen meisje..quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:35 schreef nktc het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. Tot morgen meis, ik ga zo lekker naar huis.. Eindelijk
nee, sigaretten pakjes en blikjes energiequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha ligt ie vol met McDonald's verpakingen ed?
dat is die kleine ring toch zeg maar? Bij dat gemeente/brandweer/ggd achtige gebouwtje ( ben al 3 jaar niet in zwolle geweestquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh beter zet je hem bij de Burgemeester van Roijensingel. Een verraderlijk plekje om bij af te slaan maar is veeeel goedkoper dan bij de MM.
sassenpoortquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Yes, daar net ietsjes voorbij rechterkant.. En dan loop je zo via de Sassenpoort de stad in naar Sally's!
Zit daar ook niet de belastingdienst? het enige min puntje van Zwollequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh beter zet je hem bij de Burgemeester van Roijensingel. Een verraderlijk plekje om bij af te slaan maar is veeeel goedkoper dan bij de MM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
mwa dat klinkt als een vergelijkbare vervuiling van je auto.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:42 schreef nktc het volgende:
[..]
nee, sigaretten pakjes en blikjes energie
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:56 schreef Cyntiaa het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
We hebben nu Paramore op staan
Plumsquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:01 schreef Plums het volgende:
[..]Hayley
![]()
Kom even de meeters veel plezier wenschen voor morgen![]()
smoesjesquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:24 schreef Thrust het volgende:
Weer zo geniale timing op 13junidan verjaar ik en als bonus een storingsdienst
kijk ff naar de andere data int topic, als je dan wel kunt, wmb kunnen we nog wel schuiven met de datumquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:24 schreef Thrust het volgende:
Weer zo geniale timing op 13junidan verjaar ik en als bonus een storingsdienst
Is ook lichte vervuiling van mijn auto.. Maar je moet wat, als je anders eigenlijk slaapt (zonder blikjes energie)quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
mwa dat klinkt als een vergelijkbare vervuiling van je auto.![]()
![]()
![]()
Al zal er in mijn auto nooit een blikje energie drank gevonden worden.........
Red Bull ed![]()
![]()
Is nog ver weg kan nog van alles veranderenquote:Op zaterdag 17 april 2010 08:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kijk ff naar de andere data int topic, als je dan wel kunt, wmb kunnen we nog wel schuiven met de datum
Koffie of cola werken ook hoor!quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:27 schreef nktc het volgende:
[..]
Is ook lichte vervuiling van mijn auto.. Maar je moet wat, als je anders eigenlijk slaapt (zonder blikjes energie)
Ik ben binnenkort weer in de buurt van Rotterdamquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:06 schreef B_art79 het volgende:
Altijd goed om met koffie te beginnen, is er binnenkort niet iets leuks in de buurt van rotterdam?
Vanaaf in de wattquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:06 schreef B_art79 het volgende:
Altijd goed om met koffie te beginnen, is er binnenkort niet iets leuks in de buurt van rotterdam?
WTF is datquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Corsendonk Dubbel smaakt ook prima op dit tijdstip anders
Wijnquote:
Vandaag maar even geen bierquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WTF is dat
[..]
WijnDoe mij dan maar een biertje
Ik ken het gevoel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaag maar even geen bieriets te veel gehad gisteren
Have Fun!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Wij zijn er klaar voor! Even wachten op Stbaby!
Ah ok. Ik ben niet zo van de speciaal biertjes. Pilsener blijft voor mij t lekkerstquote:
Ik ookquote:
groetjes terug vanaf een ander terrasquote:
Niet eens samen douchen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
Tvp
beetje leuk daar op terras? ik ff tijd voor mijzelf, sanne onder de douche
ik haat douchen in de avondquote:
Tsja dan niet. Maar samen douchen is welquote:
latertje dus nog geworden! Nog meer lekkere kale mannen veroverd?quote:Op zondag 18 april 2010 03:10 schreef Cyntiaa het volgende:
ThuisEn vond het reuze gezellig met jullie!
Welke foto?quote:Op zondag 18 april 2010 12:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen kater hier!
Stuur je de foto nog even?!
Nee net nadat jullie weg waren thee gedronkenquote:Op zondag 18 april 2010 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:
jullie hebben om 3 uur snachts in de kroeg thee gedronken?
Posten die foto'squote:Op zondag 18 april 2010 12:27 schreef nktc het volgende:
Thee!
[ afbeelding ]
Das de meest beschaafde foto![]()
Rest zal ik maar niet posten ter bescherming van StBabylon en Heiden6..
Nee, ga ik niet doenquote:
Leuke foto trouwensquote:Op zondag 18 april 2010 12:40 schreef nktc het volgende:
[..]
Nee, ga ik niet doenIs voor mijn eigen vermaak
quote:
die mail je maar evenquote:Op zondag 18 april 2010 12:27 schreef nktc het volgende:
Thee!
[ afbeelding ]
Ik! Ik loog, merk ik.. Ik pas vanaf deel 2.. En dan nog driekwart van de topics missen....quote:
we kunnen ook eerderquote:Op zondag 18 april 2010 13:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb nu al zin in de Blijdorp meet eigenlijk!
is het al Juni?
Ghehe.. 1 heb ik al gewist, op verzoek van Heiden.. Die was best wel erg.. Pm me je mail maar, dan stuur ik ze wel..quote:
quote:
Haha.. jaquote:
woops dubbelquote:Op zondag 18 april 2010 13:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb nu al zin in de Blijdorp meet eigenlijk!
is het al Juni?
ik heb ze net pas openquote:Op zondag 18 april 2010 15:01 schreef VorteXxX het volgende:
Goedesmiddags allen!!! volgens mij word het is tijd dat ik mn oogies ff dicht doe...
Was gister na die meet om 1 uur in rotterdam ofzo. Toen ben ik nog de stad in gegaan wezen feesten en tot nu toe niet geslapen eigenlijkquote:
ik kroop om half 6 me bedje inquote:Op zondag 18 april 2010 15:08 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Was gister na die meet om 1 uur in rotterdam ofzo. Toen ben ik nog de stad in gegaan wezen feesten en tot nu toe niet geslapen eigenlijk
of toch nietquote:Op zondag 18 april 2010 15:01 schreef VorteXxX het volgende:
Goedesmiddags allen!!! volgens mij word het is tijd dat ik mn oogies ff dicht doe...
Toen liep ik net de disco uit de auto in richting het strand om om 6 uur met mn voeten in de branding te staanquote:Op zondag 18 april 2010 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kroop om half 6 me bedje in
Ikkequote:
quote:
nu weer wel hahaquote:
wie ?quote:
de snurkert hier naast mequote:
Lekkere kopjes thee!quote:Op zondag 18 april 2010 12:27 schreef nktc het volgende:
Thee!
[ afbeelding ]
jawel hoorquote:
ldgquote:
m'n meisje is een vriendin + geworden... dat is beterquote:Op zondag 18 april 2010 14:42 schreef littledrummergirl het volgende:
KZtje! Hoe was je weekend bij meisje?
heb je reisverzekering? zoja nu gelijk inlichtenquote:Op maandag 19 april 2010 08:10 schreef stbabylon het volgende:
AMERICAN AIRLINES - Flight #87
FLIGHT STATUS - CANCELLED
Detailed Flight Information
Carrier City Date Time Terminal Gate Baggage
Claim Flight Status
Notification
Scheduled Estimated Actual
AMERICAN AIRLINES Departing
LHR London 04/20/2010 10:15 AM
Arriving
ORD Chicago 04/20/2010 12:50 PM T5 M1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, ga ik zo doen, maar ik kan omboeken of refund krijgen, waarvoor is de verzekering dan?quote:Op maandag 19 april 2010 11:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je reisverzekering? zoja nu gelijk inlichten
quote:Op maandag 19 april 2010 11:12 schreef nktc het volgende:
Ben gewoon net wakker en heb zo een sollicitatie!!!Ik haat sollicitaties..
Vervelend man!quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Goed, ik had dus geen annuleringsverzekering (heb ik toch niet nodig...). En daarmee heb ik dus nu mijzelf ¤150 euro door de neus geboort (prijs ticket/duur reis * aantal dagen dat ik niet ga, in mijn geval 625/21 * 5).
We vliegen in principe zondag dus. Als ik eerder die maat aan de lijn had zaterdag. Of eerder als er iemand anders cancelled.
Ik ga er nog niet van uit dat ik ga. Ik heb een vlucht, of die vliegt is twee.quote:Op maandag 19 april 2010 11:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vervelend man!![]()
In elk geval goed dat je alsnog kunt gaan!
Optimistisch blijven hè!quote:Op maandag 19 april 2010 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga er nog niet van uit dat ik ga. Ik heb een vlucht, of die vliegt is twee.
quote:Op maandag 19 april 2010 11:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben in Kampen City
Straks lekker naar buiten toe....!
lolquote:
Ja.. Gaan we doenquote:Op maandag 19 april 2010 12:10 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat ga jij woensdag voor me doen? Mijn telefoon opnemen?
quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 12:14 schreef heiden6 het volgende:
Trouwens, gistermiddag op die verjaardag (van de vriend van mijn oma was jarig) was ik nog geen 5 minuten binnen of ik hoorde mensen 5x aan elkaar vragen of ze thee en/of koffie wilden.
Geen fijn beeld hoor, mijn oma van 78 met haar vriend aan de koffie.![]()
![]()
Al plannen vanmiddag? Ik moet nog effe de uitzendbureaus langs en dan verveel ik me verder vandaag...quote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
![]()
Best grappig dat verder niemand weet wat het moet betekenen...
quote:Op maandag 19 april 2010 12:14 schreef heiden6 het volgende:
Trouwens, gistermiddag op die verjaardag (van de vriend van mijn oma was jarig) was ik nog geen 5 minuten binnen of ik hoorde mensen 5x aan elkaar vragen of ze thee en/of koffie wilden.
Geen fijn beeld hoor, mijn oma van 78 met haar vriend aan de koffie.![]()
![]()
Ben in Kampen-City...quote:Op maandag 19 april 2010 12:19 schreef see-through het volgende:
[..]
Al plannen vanmiddag? Ik moet nog effe de uitzendbureaus langs en dan verveel ik me verder vandaag...
Laat maar....
Ben bang van niet, financieel zwaar kut dus....quote:Op maandag 19 april 2010 12:22 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ben in Kampen-City...
Vanaaf wel weer Zwemmen.. 20:00? kan je al weer smsen trouwens?
Ik ga nu namelijk naar buiten toe...
xx
Mijn post is heul braaf bedoeld hoor!!quote:Op maandag 19 april 2010 12:45 schreef heiden6 het volgende:
Zou het hier ooit lukken om 10 brave posts achter elkaar te krijgen?
quote:Op maandag 19 april 2010 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn post is heul braaf bedoeld hoor!!![]()
nopequote:Op maandag 19 april 2010 12:45 schreef heiden6 het volgende:
Zou het hier ooit lukken om 10 brave posts achter elkaar te krijgen?
*wacht met smart heidens reactie afquote:
Blijdorp,?, ?quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In Blijdorp of er voor? In t geval van de laatste : De oude of de nieuwe ingang?
Geef eens antwoordt op mn vraag.quote:Op maandag 19 april 2010 15:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Terug van buiten![]()
Nu zo samen lekker koken...
Date gaat niet door, meisje is net weer thuis nadat ze van het weekend per ongeluk een overdosis GHB heeft binnengekregen en het gaat nog niet optimaal.quote:Op maandag 19 april 2010 11:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Optimistisch blijven hè!![]()
Ik heb vanmiddag een date in Braboland.
Ooops........quote:Op maandag 19 april 2010 16:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Date gaat niet door, meisje is net weer thuis nadat ze van het weekend per ongeluk een overdosis GHB heeft binnengekregen en het gaat nog niet optimaal.
![]()
quote:
Nee waar op je lichaam ik je mag aanraken.......quote:
Hoe krijg je in hemelsnaam PER ONGELUK een overdosis binnen?quote:
Nou ja, als in, gewoon ergens een wijntje gaan drinken, je niet goed voelen, en er bij de dokter achterkomen dat je GHB binnen hebt gehad.quote:Op maandag 19 april 2010 16:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe krijg je in hemelsnaam PER ONGELUK een overdosis binnen?![]()
![]()
Ik wil trouwens niet het bed zien van die griet na de bewuste nacht van die overdosis.
Dan komt ze in lekkere tenten zeg...quote:Op maandag 19 april 2010 16:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou ja, als in, gewoon ergens een wijntje gaan drinken, je niet goed voelen, en er bij de dokter achterkomen dat je GHB binnen hebt gehad.
Ik denk overigens dat ze het woord overdosis niet helemaal juist gebruikt.
Het kan blijkbaar erg makkelijk zo een overdosis.quote:Verkeerd gebruik
GHB staat bij het grote publiek vooral bekend als een date rape drug. Het middel wordt wel gebruikt om de ander te verdoven en te verkrachten. Het wordt bij het uitgaan onopvallend toegediend in een drankje waardoor het slachtoffer na inname snel slaperig en suf wordt en zich na het ontwaken ook vaak niet goed kan herinneren wat er is gebeurd. Hierdoor is de bewijsvoering en de identificatie van de dader na een verkrachting vaak lastig. Hoewel onbevestigde bronnen het bovenstaande melden, dient te worden vermeld dat GHB een heel sterke zoute smaak heeft en in pure vorm snel zal worden geproefd. Daarnaast is een juiste dosering lastig; bij een te hoge dosering zal de persoon het bewustzijn verliezen.
ook lekkerquote:Op maandag 19 april 2010 16:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou ja, als in, gewoon ergens een wijntje gaan drinken, je niet goed voelen, en er bij de dokter achterkomen dat je GHB binnen hebt gehad.
Ik denk overigens dat ze het woord overdosis niet helemaal juist gebruikt.
Noem maar een plek, haha...quote:Op maandag 19 april 2010 16:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee waar op je lichaam ik je mag aanraken.......
quote:Op maandag 19 april 2010 17:26 schreef TJDoornbos het volgende:
heiden ik dacht dat jij altijd goed was voor je scharrels. Dit valt me tegen.
Heb jij die ene foto waar ik zo geildubieus op sta, of heeft nktc die?quote:Op maandag 19 april 2010 17:24 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Noem maar een plek, haha...
Nu weer weg van hierEven naar Zwolle toe om te zwemmen....
Welke, die met je tepel?? Moest hem van je wissen.. Dus helaasquote:Op maandag 19 april 2010 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb jij die ene foto waar ik zo geildubieus op sta, of heeft nktc die?
Wil hem graag hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |