Blijdorp,?, ?quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In Blijdorp of er voor? In t geval van de laatste : De oude of de nieuwe ingang?
Geef eens antwoordt op mn vraag.quote:Op maandag 19 april 2010 15:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Terug van buiten![]()
Nu zo samen lekker koken...
Date gaat niet door, meisje is net weer thuis nadat ze van het weekend per ongeluk een overdosis GHB heeft binnengekregen en het gaat nog niet optimaal.quote:Op maandag 19 april 2010 11:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Optimistisch blijven hè!![]()
Ik heb vanmiddag een date in Braboland.
Ooops........quote:Op maandag 19 april 2010 16:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Date gaat niet door, meisje is net weer thuis nadat ze van het weekend per ongeluk een overdosis GHB heeft binnengekregen en het gaat nog niet optimaal.
![]()
quote:
Nee waar op je lichaam ik je mag aanraken.......quote:
Hoe krijg je in hemelsnaam PER ONGELUK een overdosis binnen?quote:
Nou ja, als in, gewoon ergens een wijntje gaan drinken, je niet goed voelen, en er bij de dokter achterkomen dat je GHB binnen hebt gehad.quote:Op maandag 19 april 2010 16:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe krijg je in hemelsnaam PER ONGELUK een overdosis binnen?![]()
![]()
Ik wil trouwens niet het bed zien van die griet na de bewuste nacht van die overdosis.
Dan komt ze in lekkere tenten zeg...quote:Op maandag 19 april 2010 16:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou ja, als in, gewoon ergens een wijntje gaan drinken, je niet goed voelen, en er bij de dokter achterkomen dat je GHB binnen hebt gehad.
Ik denk overigens dat ze het woord overdosis niet helemaal juist gebruikt.
Het kan blijkbaar erg makkelijk zo een overdosis.quote:Verkeerd gebruik
GHB staat bij het grote publiek vooral bekend als een date rape drug. Het middel wordt wel gebruikt om de ander te verdoven en te verkrachten. Het wordt bij het uitgaan onopvallend toegediend in een drankje waardoor het slachtoffer na inname snel slaperig en suf wordt en zich na het ontwaken ook vaak niet goed kan herinneren wat er is gebeurd. Hierdoor is de bewijsvoering en de identificatie van de dader na een verkrachting vaak lastig. Hoewel onbevestigde bronnen het bovenstaande melden, dient te worden vermeld dat GHB een heel sterke zoute smaak heeft en in pure vorm snel zal worden geproefd. Daarnaast is een juiste dosering lastig; bij een te hoge dosering zal de persoon het bewustzijn verliezen.
ook lekkerquote:Op maandag 19 april 2010 16:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou ja, als in, gewoon ergens een wijntje gaan drinken, je niet goed voelen, en er bij de dokter achterkomen dat je GHB binnen hebt gehad.
Ik denk overigens dat ze het woord overdosis niet helemaal juist gebruikt.
Noem maar een plek, haha...quote:Op maandag 19 april 2010 16:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee waar op je lichaam ik je mag aanraken.......
quote:Op maandag 19 april 2010 17:26 schreef TJDoornbos het volgende:
heiden ik dacht dat jij altijd goed was voor je scharrels. Dit valt me tegen.
Heb jij die ene foto waar ik zo geildubieus op sta, of heeft nktc die?quote:Op maandag 19 april 2010 17:24 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Noem maar een plek, haha...
Nu weer weg van hierEven naar Zwolle toe om te zwemmen....
Welke, die met je tepel?? Moest hem van je wissen.. Dus helaasquote:Op maandag 19 april 2010 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb jij die ene foto waar ik zo geildubieus op sta, of heeft nktc die?
Wil hem graag hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |