quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
heb je goed gedaanquote:
Wss wel, maar moet nog wel ff thuis overleggen... Heb een beetje dubbel geplandquote:
Dubbel?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss wel, maar moet nog wel ff thuis overleggen... Heb een beetje dubbel gepland
's avonds sowieso
Ik ben zaterdag elders aan het bierenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dubbel?![]()
Ik hoop dat het terras weer is zaterdag
zolder moet opgeruimd. Zondag komt een vriend vanquote:Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dubbel?![]()
Terrasquote:Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dubbel?![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
zolder moet opgeruimd. Zondag komt een vriend vanlangs om vele video's bij ons op te slaan. En de zolder is 1 grote teringzooi.
Ja, heeft een eigen terras en geloof inderdaad dat het wat in de schaduw ligt...quote:Op donderdag 15 april 2010 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft sally's eigk een terras? dat weet ik niet eens meerals t is zit je daar volgens mij best in de schaduw, nja zien wel, volgens mij wordt t weer minder lekker na vandaag
quote:
jij bent niet getrouwd, of wel?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:34 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
En dan skip je zomaar een deel van de meet?
Neen. De komende jaren ook geen plannen voor..quote:
quote:
Studentenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zat toch laatst te vertellen dat ik moest vingerverven voor studiepunten? Hier het bewijs, lieve belastingbetalers, door jullie krijg ik studiefinanciering om dit soort dingen te doen
![]()
[ afbeelding ]
Bij vingerverf denk ik toch aan hele ander dingenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zat toch laatst te vertellen dat ik moest vingerverven voor studiepunten? Hier het bewijs, lieve belastingbetalers, door jullie krijg ik studiefinanciering om dit soort dingen te doen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
Bij vingerverf denk ik toch aan hele ander dingen![]()
eerst thee drinken nu ditquote:Op donderdag 15 april 2010 16:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]helaas bij deze is je beeld daarvan voor altijd verpest
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Heiden!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
(Druk aan het studeren nu zeker?)
quote:
Kan ermee door. Naar omstandigheden.quote:
Solliciterenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kan ermee door. Naar omstandigheden.
Druk met daten en solliciteren.![]()
Maar het gaat wel heel slecht met mijn vader.![]()
![]()
En jij? Op je roze wolk met onbetrouwbare schilderboy?
waarom zit jij in een vuilniszakquote:Op donderdag 15 april 2010 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
omdat ze dat grappig vonden denkquote:Op donderdag 15 april 2010 17:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom zit jij in een vuilniszak
zolang ze niet met die witte sluiting komen hoef je niet bang te zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat ze dat grappig vonden denk
sterktequote:Op donderdag 15 april 2010 16:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kan ermee door. Naar omstandigheden.
Druk met daten en solliciteren.![]()
Maar het gaat wel heel slecht met mijn vader.![]()
![]()
En jij? Op je roze wolk met onbetrouwbare schilderboy?
Als dat zo was, zou ik met liefde solliciteren.quote:
niet iedereen date zoals jijquote:Op donderdag 15 april 2010 19:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als dat zo was, zou ik met liefde solliciteren.
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet iedereen date zoals jij
Kijk je uit voor overdoses schilderboy???quote:Op donderdag 15 april 2010 19:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, schilderboy staat straks weer voor de deur
en dat zeg jijquote:Op donderdag 15 april 2010 19:36 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Kijk je uit voor overdoses schilderboy???
hoe date jij dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet iedereen date zoals jij
Hoe kan ik nou weer een overdoses schilderboy krijgenquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:45 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou weer een overdoses schilderboy krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |