heb je reisverzekering? zoja nu gelijk inlichtenquote:Op maandag 19 april 2010 08:10 schreef stbabylon het volgende:
AMERICAN AIRLINES - Flight #87
FLIGHT STATUS - CANCELLED
Detailed Flight Information
Carrier City Date Time Terminal Gate Baggage
Claim Flight Status
Notification
Scheduled Estimated Actual
AMERICAN AIRLINES Departing
LHR London 04/20/2010 10:15 AM
Arriving
ORD Chicago 04/20/2010 12:50 PM T5 M1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, ga ik zo doen, maar ik kan omboeken of refund krijgen, waarvoor is de verzekering dan?quote:Op maandag 19 april 2010 11:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je reisverzekering? zoja nu gelijk inlichten
quote:Op maandag 19 april 2010 11:12 schreef nktc het volgende:
Ben gewoon net wakker en heb zo een sollicitatie!!!Ik haat sollicitaties..
Vervelend man!quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Goed, ik had dus geen annuleringsverzekering (heb ik toch niet nodig...). En daarmee heb ik dus nu mijzelf ¤150 euro door de neus geboort (prijs ticket/duur reis * aantal dagen dat ik niet ga, in mijn geval 625/21 * 5).
We vliegen in principe zondag dus. Als ik eerder die maat aan de lijn had zaterdag. Of eerder als er iemand anders cancelled.
Ik ga er nog niet van uit dat ik ga. Ik heb een vlucht, of die vliegt is twee.quote:Op maandag 19 april 2010 11:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vervelend man!![]()
In elk geval goed dat je alsnog kunt gaan!
Optimistisch blijven hè!quote:Op maandag 19 april 2010 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga er nog niet van uit dat ik ga. Ik heb een vlucht, of die vliegt is twee.
quote:Op maandag 19 april 2010 11:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben in Kampen City
Straks lekker naar buiten toe....!
lolquote:
Ja.. Gaan we doenquote:Op maandag 19 april 2010 12:10 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat ga jij woensdag voor me doen? Mijn telefoon opnemen?
quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 12:14 schreef heiden6 het volgende:
Trouwens, gistermiddag op die verjaardag (van de vriend van mijn oma was jarig) was ik nog geen 5 minuten binnen of ik hoorde mensen 5x aan elkaar vragen of ze thee en/of koffie wilden.
Geen fijn beeld hoor, mijn oma van 78 met haar vriend aan de koffie.![]()
![]()
Al plannen vanmiddag? Ik moet nog effe de uitzendbureaus langs en dan verveel ik me verder vandaag...quote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
![]()
Best grappig dat verder niemand weet wat het moet betekenen...
quote:Op maandag 19 april 2010 12:14 schreef heiden6 het volgende:
Trouwens, gistermiddag op die verjaardag (van de vriend van mijn oma was jarig) was ik nog geen 5 minuten binnen of ik hoorde mensen 5x aan elkaar vragen of ze thee en/of koffie wilden.
Geen fijn beeld hoor, mijn oma van 78 met haar vriend aan de koffie.![]()
![]()
Ben in Kampen-City...quote:Op maandag 19 april 2010 12:19 schreef see-through het volgende:
[..]
Al plannen vanmiddag? Ik moet nog effe de uitzendbureaus langs en dan verveel ik me verder vandaag...
Laat maar....
Ben bang van niet, financieel zwaar kut dus....quote:Op maandag 19 april 2010 12:22 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ben in Kampen-City...
Vanaaf wel weer Zwemmen.. 20:00? kan je al weer smsen trouwens?
Ik ga nu namelijk naar buiten toe...
xx
Mijn post is heul braaf bedoeld hoor!!quote:Op maandag 19 april 2010 12:45 schreef heiden6 het volgende:
Zou het hier ooit lukken om 10 brave posts achter elkaar te krijgen?
quote:Op maandag 19 april 2010 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn post is heul braaf bedoeld hoor!!![]()
nopequote:Op maandag 19 april 2010 12:45 schreef heiden6 het volgende:
Zou het hier ooit lukken om 10 brave posts achter elkaar te krijgen?
*wacht met smart heidens reactie afquote:
Blijdorp,?, ?quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In Blijdorp of er voor? In t geval van de laatste : De oude of de nieuwe ingang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |