quote:
Ik verveelde me.. Duurt "maar" 2uurquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef littledrummergirl het volgende:
zin in morgen![]()
hoe lang zou t rijden zijn van breda, via rotterdam naar zwolle?
Ik rijd met ldg mee.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Morgen
Heiden, meld jij je zo nog via msn ivm morgen?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Ah oké! Nice... Scheelt dat zij de weg in Zwolle weet![]()
NKTC
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Ah oké! Nice... Scheelt dat zij de weg in Zwolle weet![]()
NKTC
Nou, hij was blauw aan de buitenkant, maar nu bruin...quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Haha, schaam je maar niet hoorDie van mij is ook een ranzige bende, haha!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik kan het hebbenAls jij d'r maar in zit
hahahaha ligt ie vol met McDonald's verpakingen ed?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:23 schreef nktc het volgende:
[..]
Nou, hij was blauw aan de buitenkant, maar nu bruin...En hij ligt vol met met verslavingen.. Lijkt zo asociaal he
![]()
Tot morgen meisje..quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:35 schreef nktc het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. Tot morgen meis, ik ga zo lekker naar huis.. Eindelijk
nee, sigaretten pakjes en blikjes energiequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha ligt ie vol met McDonald's verpakingen ed?
dat is die kleine ring toch zeg maar? Bij dat gemeente/brandweer/ggd achtige gebouwtje ( ben al 3 jaar niet in zwolle geweestquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh beter zet je hem bij de Burgemeester van Roijensingel. Een verraderlijk plekje om bij af te slaan maar is veeeel goedkoper dan bij de MM.
sassenpoortquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Yes, daar net ietsjes voorbij rechterkant.. En dan loop je zo via de Sassenpoort de stad in naar Sally's!
Zit daar ook niet de belastingdienst? het enige min puntje van Zwollequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh beter zet je hem bij de Burgemeester van Roijensingel. Een verraderlijk plekje om bij af te slaan maar is veeeel goedkoper dan bij de MM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |