Wanneer is die meet dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:10 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Jammer maar ik hoorde dat we binnenkort ook een Blijdorp meeting hebben
Bijna weekend, nog een kleine 4,5 uur werken...
Zo ver ik weet kan ik die datum wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
tijdelijke blijdorp datum is tot nu toe 13 junials niemand gilt dat ie dan niet kan, dan blijft t die datum
ik lig daar helemaal languit te chillen op de grondquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie ben jij dat meisje rechts?
Overigens krijg ik bij vingerverven toch heel andere MI
Die middelste trekt volgens mij zo'n gezichtquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik lig daar helemaal languit te chillen op de grond![]()
check ook even de gezichten van die mensen aan de tafel achter ons
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb net heel even in de zon gezetenSchilderboy zat er bij
En hij had gebakjes voor mij mee genomen
Die ik vanavond bij de thee ga opeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:09 schreef VorteXxX het volgende:
goedemiddag![]()
Goed nieuws:vanaf zondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Nu ff bij een vriend "klussen" aan een badkamer...quote:
zet de kraan maar niet op z'n kopquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:18 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Nu ff bij een vriend "klussen" aan een badkamer...
(onder het genot van een biertje en een pretsigaret)
Ja of t warme water op de koude kraan en andersom.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zet de kraan maar niet op z'n kop
zoietsquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja of t warme water op de koude kraan en andersom.
Ik ben toch benieuwd wat mn pa (± 32 jaar geleden) op had dan toen ie bij hem thuis op zolder een wastafel maakte. Daar zit de warme kraan rechts en de koude links.quote:
Lekker zo een vriendin......quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Fijn, zou eten bij een vriendin.. Zegt ze (alweer) af.
Ehh je zit nu in Breda en hebt er niet bij na gedacht om spullen mee te nemen voor morgen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef littledrummergirl het volgende:
zin in morgen![]()
hoe lang zou t rijden zijn van breda, via rotterdam naar zwolle?
ja fuck , realiseerde me net dat ik mn heiden en mn vortexx ben vergetenquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:44 schreef Outpost76 het volgende:
Ehh je zit nu in Breda en hebt er niet bij na gedacht om spullen mee te nemen voor morgen?
Ah ja das altijd lastig ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja fuck , realiseerde me net dat ik mn heiden en mn vortexx ben vergeten
heel onopvallende typjesquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah ja das altijd lastig ja.Hoe kan je dat nou vergeten?
wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ja een vrouw vergeet r vibo's \ dildo's toch nooit mee te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |