duidelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga mn mond weer houdenlul mezelf helemaal klem vandaag
Zelfkennis is de bron van alle wijsheid.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga mn mond weer houdenlul mezelf helemaal klem vandaag
die foto in een van die topicsquote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik maar liefst 13 naamtopics op Fok! heb. Mijn leven, wat doe je?
Ik wist gewoon dat jij daar een opmerking over ging maken.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die foto in een van die topics
duhquote:Op donderdag 15 april 2010 20:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij daar een opmerking over ging maken.
beetje weinigquote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zelfkennis is de bron van alle wijsheid.
![]()
Ik kwam er net achter dat ik maar liefst 13 naamtopics op Fok! heb. Mijn leven, wat doe je?
dunno, waar is mn avatarquote:Op donderdag 15 april 2010 23:41 schreef heiden6 het volgende:
ldg, waar is je avatar?![]()
Zijn er daadwerkelijk mensen die bruiloften leuk vinden?![]()
Hij is weer terug. Zal wel aan mijn PC/internet/browser liggen, is al sinds gisteren beetje instabiel.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunno, waar is mn avatar? Zie m zelf toch niet nu, lig te fokken op mn telefoon in bed ( vreemde zin zo )
ow en een van mn beste vrienden te zijn stralen op zijn dagpriceless, ldg houdt van bruiloften
he gelukkigquote:Op donderdag 15 april 2010 23:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij is weer terug. Zal wel aan mijn PC/internet/browser liggen, is al sinds gisteren beetje instabiel.
Nou ja, veel plezier dan maar!
Hak je kop eraf. Griepbacteriën kunnen vrij slecht leven in een dood lichaamquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:30 schreef Outpost76 het volgende:
Goede snotter hoest morgen.
Iemand een tip om snel van de griep af te komen?
Voetbal!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:35 schreef Cyntiaa het volgende:
'Morning!
Heerlijk avondje gehad gisteren...Nu lekker rustig aan doen vandaag...
Kan hem niet eerder weer zien dan zondagavondHij heeft een voetbal weekend...
(voetbal, ik haaat voetbal)
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hak je kop eraf. Griepbacteriën kunnen vrij slecht leven in een dood lichaam
Voetbal kan best leuk zijn hoor! Zeker als je kijkt met een leuk iemand.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:33 schreef Cyntiaa het volgende:
VoetbalMaar toch zal ik me er over heen moeten zetten vrees ik, de jongen die het beoefend is zo cute
Jammer maar ik hoorde dat we binnenkort ook een Blijdorp meeting hebbenquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:08 schreef Loodje het volgende:
LOL zaterdag gaat niet:S Ik heb dan En auditie En een flashmob in Amsterdam.
Alles goed hier verder?Weekend!!!
Wie ben jij dat meisje rechts?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zat toch laatst te vertellen dat ik moest vingerverven voor studiepunten? Hier het bewijs, lieve belastingbetalers, door jullie krijg ik studiefinanciering om dit soort dingen te doen
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |