Als manager van Lakitu wil ik je sommeren zijn reputatie niet verder te bezoedelen. Indien niet aan dit verzoek wordt voldaan zullen er juridische stappen worden ondernomen.quote:
Ze hebben hun SC weer gewoon terug.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar zijn de onz'ers eigenlijk gebleven?![]()
Nadat iedereen hier geband was, heb ik ze nooit meer gezien
Dit is best kneusgedrag manquote:Op donderdag 15 april 2010 12:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als manager van Lakitu wil ik je sommeren zijn reputatie niet verder te bezoedelen. Indien niet aan dit verzoek wordt voldaan zullen er juridische stappen worden ondernomen.
"whatever"quote:
Jonghe, het publiek schreeuwt al LAKITU, zometeen komt m'n Smash-attack.quote:
> + A?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jonghe, het publiek schreeuwt al LAKITU, zometeen komt m'n Smash-attack.
Wat is er nu weer?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:16 schreef BobbyB het volgende:
Lakitu jongen, je postgedrag heeft werkelijk niet een hoger niveau dan dat van MiVer.
...?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:13 schreef Breathtaking het volgende:
Er hebben vannacht 398475938475 meisjes op mijn kamer geslapenik deed geen oog dicht, logisch want er was geen plek meer voor mij in m'n bed
en ik moet zo studeren. Nee, geen orgie.
Ontwijk mn vraag nietquote:
quote:
Sowieso nietquote:
Gewoon je relreacties. In plaats dat je een beetje normaal mee doet ga je weer op dezelfde voet verder en heb je zo weer een ban te pakken. Maar dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Bovendien staat het ontzettend kinderachtig, maar ook dat moet je zelf weten.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sowieso niet. Het was wel gewoon fucking prijsloos toen ik die dames uitliet en mijn huisgenoten dat zagen. Maar toen strompelde ik weer naar boven om die 2 uur slaap te pakken.
Lul niet, ik doe mee zoals ik altijd mee doe, ik ga mn postgedrag niet veranderen omdat mensen daar niet mee kunnen omgaan. Ik weet heel goed waar ik geband voor kan worden, en geloof me, ik word niet meer geband het komende jaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon je relreacties. In plaats dat je een beetje normaal mee doet ga je weer op dezelfde voet verder en heb je zo weer een ban te pakken. Maar dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Bovendien staat het ontzettend kinderachtig, maar ook dat moet je zelf weten.
Just my 2 cents.
Nou, dat wil ik meemaken.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lul niet, ik doe mee zoals ik altijd mee doe, ik ga mn postgedrag niet veranderen omdat mensen daar niet mee kunnen omgaan. Ik weet heel goed waar ik geband voor kan worden, en geloof me, ik word niet meer geband het komende jaar.
En zoiets verwachtte je wel van MiVer?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:21 schreef Lakitu het volgende:
ik ga mn postgedrag niet veranderen omdat mensen daar niet mee kunnen omgaan.
Alsof ik niet van Laki hou met z'n jailbait. Het zou alleen prettiger zijn als ie wat minder relmodus hanteerde.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:22 schreef Skylark. het volgende:
Peace man, ik hou van jullie allebei.
Ik heb niks tegen Bobby.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:22 schreef Skylark. het volgende:
Peace man, ik hou van jullie allebei.
Ik moet altijd om Lakitu lachenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof ik niet van Laki hou met z'n jailbait. Het zou alleen prettiger zijn als ie wat minder relmodus hanteerde.
Misschien ben ik het dan gewoon ontwent.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:24 schreef Lakitu het volgende:
Hij denkt alleen dat ik rel terwijl ik toch echt altijd zo post.
Ik denk het, want ik zie niets nieuws.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien ben ik het dan gewoon ontwent.
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, m'n baas zat net tegenover me, belt ie de secretaresse en het eerste wat ie zegt is met zo'n hijgstem 'Wat heb je aan'
398475938475 is wel erg veel.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat? Ik mag niet opscheppen over m'n eigen nacht?
Haha, m'n baas zat net tegenover me, belt ie de secretaresse en het eerste wat ie zegt is met zo'n hijgstem 'Wat heb je aan'
Ik denk dat dit serieus zo is.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien ben ik het dan gewoon ontwent.
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet altijd om Lakitu lachen.
Ik geloof Sky.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:25 schreef NoelGallagher het volgende:
En laki, ik vind dat je ook een beetje faalt in je meeste reacties man
Niks mis met rellen, maar doe het dan een beetje op niveau.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof ik niet van Laki hou met z'n jailbait. Het zou alleen prettiger zijn als ie wat minder relmodus hanteerde.
Ja maar normaal rellen we toch alleen tegen nieuwelingen? Niet tegen mensen die al een tijdje meeposten?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:26 schreef Skylark. het volgende:
BobbyB herkent een reller niet eens meer. De SC, wat is ermee gebeurd.
Dat ook wel ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niks mis met rellen, maar doe het dan een beetje op niveau.In plaats van gewoon echt te schreeuwen om het schreeuwen.
Dat is juist het trieste.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:28 schreef Skylark. het volgende:
Dat is juist het punt. Hij relt niet, hij post echt gewoon zo.
quote:
holla at ya. iick heb om 1 uur ook les dus iick ga oowk so weghquote:Op donderdag 15 april 2010 12:30 schreef Skylark. het volgende:
6 = 6, ik ben gewoon weg hier ja. Check ya. One.
Dat is werkelijk niet gezond.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:28 schreef Bragi het volgende:
http://kotaku.com/5517492(...)rkers-like-prisoners
Microsoft = slavernij
En dit bedoel ik dus...quote:
Ze postte vannacht nog. Dat ze ging slapen.quote:
quote:
Ik ben dan ook niet stoer. Ik doe stoer. Eigenlijk ben ik een lelijke autist. Emimich de tweede.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind Bragi en BobbyB stoerder dan laki
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Les. Geen college.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag jezelf ook gewoon Mimi noemen hoor!
Succes met je college
Ik ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Thanks, Bragi. Nu zit ik hier met een boner
Over stoer gesproken, waarom is de_ananas hier nooit meerquote:Op donderdag 15 april 2010 13:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik had al een broner omdat je mij een stoere vond.
Boh.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Zeg er wat van.quote:
Je staat er toch gewoon? "Broekpaling, Brag"quote:Op donderdag 15 april 2010 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet bij je favo fokkerts?
Hahahaquote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je staat er toch gewoon? "Broekpaling, Brag"
Poep in z'n nest.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik laat ze maar!
En ik ben gedeprimeerd, er heeft een vogel op m'n raam gepoept.
Welk wijf precies? Die Angel?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:32 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.superdudes.nl/showtopic/785901/0/11756039#11756039
zie dat wijf
Ik ontken ook niet dat Ajax het goed doet, maar ik kan het gewoon niet uit m'n bakkes krijgenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
En NG, over Twente kampioen en zo...
Tuurlijk, feitelijk gezien staan ze op één dus verdienen ze het (zo lang ze op één blijven), maar ik zou het gewoon superjammer vinden als Ajax het dit jaar niet wordt. Ze draaien echt een goed seizoen, ze hebben een fucking doelpuntensaldo van +79(!), ze hebben elf wedstrijden op rij gewonnen, ze hebben negentien(!) wedstrijden met drie(!) doelpunten of meer gewonnen en ze staan in de bekerfinale.
Dan ga jij toch lekker weer praten over seks.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
Hou op met dat voetbalgezeik. Please.
Vooral jij Bragi
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker weer praten over seks.
Precies...
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat Ajax het goed doet, maar ik kan het gewoon niet uit m'n bakkes krijgen![]()
Wel props voor het spel van Ajax natuurlijk. En Suarez
Ja, wtf, hypocriete kut.quote:
Hopelijk was het niet Pino.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik laat ze maar!
En ik ben gedeprimeerd, er heeft een vogel op m'n raam gepoept.
Da's mooiquote:Op donderdag 15 april 2010 13:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ben heus niet zo'n fanboy die Ajax koste wat kost boven iedere ploeg zet.Maar nu ontkom je er haast niet aan. [ afbeelding ]
Laat ze lekker. Mij boeit voetbal ook niks hoor, maar ik reageer gewoon weer als er wel iets komt wat mij boeit.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
Hou op met dat voetbalgezeik. Please.
Vooral jij Bragi
Idd.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat ze lekker. Mij boeit voetbal ook niks hoor, maar ik reageer gewoon weer als er wel iets komt wat mij boeit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:47 schreef Bragi het volgende:
Ik heb nog altijd liever discussies/gesprekken die me niet boeien dan aandachtvragende dagboekposts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Seks kan in ieder geval iedereen over meepraten, kun je van voetbal niet zeggen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker weer praten over seks.
Precies...
Man, tot een week geleden had je niet eens van Ajax gehoord.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ben heus niet zo'n fanboy die Ajax koste wat kost boven iedere ploeg zet.Maar nu ontkom je er haast niet aan. [ afbeelding ]
Van seks ook niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Seks kan in ieder geval iedereen over meepraten, kun je van voetbal niet zeggen.
En dat is dus waar het persoonlijk wordt en je reactie meteen in een ander daglicht wordt gezet.quote:Ik vind het gewoon echt achterlijk dat uitgerekend jij ineens een voetbalfan bent en het daar dan ook nog eens de hele dag over moet hebben.
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Man, tot een week geleden had je niet eens van Ajax gehoord.
Wil je kappen met die PI? En met tegen mij praten? Dankje.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Van seks ook niet.
[..]
En dat is dus waar het persoonlijk wordt en je reactie meteen in een ander daglicht wordt gezet.
Ik wil best met tegen je praten, maar ik zou niet weten hoe.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je kappen met die PI? En met tegen mij praten? Dankje.
Net als die aswolk uit IJsland?quote:
[insert lullige BP reactie]quote:Op donderdag 15 april 2010 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Seks kan in ieder geval iedereen over meepraten, kun je van voetbal niet zeggen.
Ja die ook wel... maar die heeft me meteen in de friendzone geschopt door me een knuffelbeer te noemen.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
bobbyb ik kan geen hoofdletters gebruiken aangezien ik typ met mijn pinken zou je tegen bragi willen zeggen dat ik mijn avatar niet ga veranderen bedankt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
Thanks, bro.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:05 schreef BobbyB het volgende:
Bragi? Ik moet van BT zeggen dat ze haar avatar niet gaat veranderen en dat ze met haar pinken typt waardoor niet met hoofdletters kan typen.
Bijgevoegd vind je tevens een plaatje van Bassie die zij ook mee stuurde.
[ afbeelding ]
Gers, bpquote:Op donderdag 15 april 2010 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Seks kan in ieder geval iedereen over meepraten,
Jij kan praten over het niet houden van voetbal.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Broekpaling kan praten over het niet hebben van seks.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij kan praten over het niet houden van voetbal.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja joh, ik volg het niet manben ook druk op stage man, jwt toch
SPOILER: NIET VOOR BTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
quote:SBS 6 heeft bekendgemaakt welke programma's zij uitzendt op ‘Jolinginnedag’, zaterdag 1 mei. Op deze dag is SBS-ster Gerard Joling voor een keer de baas van het tv-station om zijn 25-jarig jubileum als artiest te vieren. Naast de finale van Jolings show Move Like Michael Jackson en de special ‘Gerard & Karin, vrienden voor altijd’, zijn ook speciale edities van De Tuinruimers en Lachen om Home Video’s te zien. Verder worden de films ‘ABBA: The Movie’ en ‘Madonna: Truth or Dare’ uitgezonden.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat SBS nog meer bagger kon bevatten.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:17 schreef Bragi het volgende:
[..]Zonde man, aangezien het de charme van de finale helemaal weg haalt.SPOILER: NIET VOOR BTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:17 schreef Bragi het volgende:
[..]Wedden dat ze het wel open klikt en leest?SPOILER: NIET VOOR BTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Er kwam al een beetje kots vrij bij het lezen van die o zo koddige naam.quote:
Ach, 1 mei maak ik toch niet meequote:Op donderdag 15 april 2010 14:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat SBS nog meer bagger kon bevatten.
True. Maar goed, ergens ook wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zonde man, aangezien het de charme van de finale helemaal weg haalt.
Duhquote:Op donderdag 15 april 2010 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wedden dat ze het wel open klikt en leest?
Bedankt voor het doorgevenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:05 schreef BobbyB het volgende:
Bragi? Ik moet van BT zeggen dat ze haar avatar niet gaat veranderen en dat ze met haar pinken typt waardoor niet met hoofdletters kan typen.
Bijgevoegd vind je tevens een plaatje van Bassie die zij ook mee stuurde.
[ afbeelding ]
Wut is dut dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:08 schreef BobbyB het volgende:
Oja BT je kan stickykeys (nee een Windows functie, niet een plakkerig toetsenbord door bepaalde seksuele handelingen) gebruiken om hoofdletters te typen.
quote:
JA dat viel mij dus ook al opquote:Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef Bragi het volgende:
Wat heeft Bassie trouwens een onBassiaanse hand.Op de een of andere manier is dat geen hand die ik met Bassie associeer of wil associëren.
Nee, schijnt echt (vooral) vanuit de KNVB zijn gekomen en niet (enkel) door Aboutaleb.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was een beslissing van die aap van Rotterdam hoor
SPOILER: NIET VOOR BTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kutfunctie.Because I am so handsome and I am so bored
quote:
quote:StickyKeys is an accessibility feature to aid users who have physical disabilities, but it is also used by others as a means to reduce RSI (or a syndrome called the Emacs Pinky). It essentially serializes keystrokes instead of pressing multiple keys at a time: StickyKeys allows the user to press a modifier key, such as Shift, Ctrl, Alt, or the Windows key, and have it remain active until another key is pressed.
Ach, die hele finale kan me nu toch wel gestolen wordenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, schijnt echt (vooral) vanuit de KNVB zijn gekomen en niet (enkel) door Aboutaleb.Althans, dat is wat ik net hoorde tijdens de persconferentie.
Ik denk dat het niet echt gunstig is voor Feyenoord.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, die hele finale kan me nu toch wel gestolen wordenIs niet meer spannend.
hopelijk wordt het nu gewoon 2 keer rellenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, schijnt echt (vooral) vanuit de KNVB zijn gekomen en niet (enkel) door Aboutaleb.Althans, dat is wat ik net hoorde tijdens de persconferentie.
Zoals? Nelson Mandelasagne?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:25 schreef gers het volgende:
wat zal ik vanavond eten tacos of iets suidafrikaans ?
Ik herken geen enkele % van iqm in dit bericht, maar dat boeit me nietquote:Op donderdag 15 april 2010 14:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet echt gunstig is voor Feyenoord.
Ach ja, de dubbel weer eens in Amsterdam is ook leuk.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik herken geen enkele % van iqm in dit bericht, maar dat boeit me niet![]()
![]()
Ach, het zal mij aan m'n anus oxiderenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:28 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
Ik heb het al 's uitgelegd, toch.Vroeger volgde ik het heel vaak, laatste jaren niet meer zo en nu weer wel. Om maar even een gruwelijk irritante dooddoener te gebruiken: laat me.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:24 schreef Bragi het volgende:
Sticky keys gingen bij mij wel eens aan als ik in een spelletje fanatiek op allerlei toetsen aan het rammen was.Inderdaad. En dan gebeurde dat met name als je in een moeilijk stuk zat en je dus fijn naar je bureaublad gegooid werd en als je terug in het spel kwam je zo dood als een pier was.SPOILER: NIET VOOR BTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kutfunctie.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
Ik ben slecht in schietspelletjes.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan gebeurde dat met name als je in een moeilijk stuk zat en je dus fijn naar je bureaublad gegooid werd en als je terug in het spel kwam je zo dood als een pier was.
nee bobotiequote:
Ik ook. Vooral nu je zoveel dingen tegelijk kan/moet doen en je bijna Twister op je toetsenbord aan het doen bent. En ik heb geen zin om zo'n controller te kopen voor die paar keer in een jaar dat ik een spelletje speel.quote:
Laat me raden? Uit een Knorr pakkie zeker? Dat is geen Afrikaans.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral nu je zoveel dingen tegelijk kan/moet doen en je bijna Twister op je toetsenbord aan het doen bent. En ik heb geen zin om zo'n controller te kopen voor die paar keer in een jaar dat ik een spelletje speel.
Ik stel ook altijd gewoon weer keihard de pijltjes toetsen in in plaats van WASD omdat ik zo'n autist ben.
Taco'squote:Op donderdag 15 april 2010 14:25 schreef gers het volgende:
wat zal ik vanavond eten tacos of iets suidafrikaans ?
dan eet ik tacosquote:
quote:
nom nom nomquote:Op donderdag 15 april 2010 14:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga iets met worteltjes en erwtjes en pijnboompitten machen
op zijn tijd is dat wel lekkerquote:Op donderdag 15 april 2010 14:49 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga vanavond spareribs eten.
Oh, maak een foto waar je spareribs eet en heel je gezicht onder zit!quote:
Nee, halen. Donderdag is doorgaans de dag waarop we eten halen.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:50 schreef wise het volgende:
[..]
op zijn tijd is dat wel lekker![]()
Zelf maken of ergens halen/uit eten?
Neequote:Op donderdag 15 april 2010 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maak een foto waar je spareribs eet en heel je gezicht onder zit!
Inderdaad.quote:
Ahhh, zo der tussen door?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:52 schreef Bragi het volgende:
Waarom heeft God me gezegend met zo veel grijze haren?
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, halen. Donderdag is doorgaans de dag waarop we eten halen.
[..]
Nee
Opa.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:52 schreef Bragi het volgende:
Waarom heeft God me gezegend met zo veel grijze haren?
hoezo niet naar 16?quote:
Ok, in ruil voor een leuke foto van jou?quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:53 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Ohhquote:Op donderdag 15 april 2010 14:53 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Dealquote:Op donderdag 15 april 2010 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ok, in ruil voor een leuke foto van jou?
Inderdaad.quote:
Nee, toch niet.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Bragi youre alright?
Anders komen we even langs en mag je bij ons uithuilen.
Sterkte![]()
.
gewoon een zwart balkje voor je ogen en de achtergrond blurrenquote:
mag wel iets meer wind staanquote:Op donderdag 15 april 2010 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
het is toch een partij lekker weer.
JITZEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 15 april 2010 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
Eens en ik zit binnen.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
vitamine Dickquote:Op donderdag 15 april 2010 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens en ik zit binnen.
Heb net mijn portie vitamine D gekregen.
quote:
ik ga zo weer in de zon zitten.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens en ik zit binnen.
Heb net mijn portie vitamine D gekregen.
Missed me, pumpkin?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jongens, het was mij weer een waar genoegen
Dat is lekker je eigen schuld.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:00 schreef gers het volgende:
KUT
ik moet naar de supermarkt maar het is het bejaardenuurtje
Wat jij wilt.quote:
Heerlijk.quote:
STERF PROLEETquote:Op donderdag 15 april 2010 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is lekker je eigen schuld.
Hopelijk hebben ze een actie dat je boven de 65+ korting krijgt.
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
Oké ik bel mijn vader net die aan de andere kant van het land zit, zegt hij dat mijn zusje niet naar school is gegaan. Kom thuis, ik denk hihi broodje bapao en dat jong op dr donder geven... is die kankerhoer niet thuis en ze neemt de telefoon niet op. EN MIJN BROODJE BAPAO IS WEG EN DE POPCORN ZAK LIGT LEEG IN DE KAST. Kortom kankerkind heeft alles opgevreten is toen naar buiten gegaan om een neger te neuken of zo en als ze dalijk binnenstapt krijgt ze godverdomme een paar rammen van me.![]()
Oja antiklacht: Ik keek net op track&trace voor mijn H&M pakketje, stond er "De chauffeur (WF) is onderweg." Wordt er op de deur geklopt, is het mijn pakje.
Om jou te entertainen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Bragi, waarom ben jij hier al de hele dag joh?
Ja, maar ik ben boos. Nu wil ik roken en ik rook niet eens.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef Bragi het volgende:
[..]Heerlijk, die twee totaal verschillende emoties in één post.
Heb ik ook wel eens. Ben ik zo geil dat ik mezelf wil vingeren.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben boos. Nu wil ik roken en ik rook niet eens.
Toen was ze nog leuk.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef Bragi het volgende:
Herinneren jullie je deze nog, nog, nog, nog?
[ afbeelding ]
WD verkoop je zusje aan Lakitu.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
Oké ik bel mijn vader net die aan de andere kant van het land zit, zegt hij dat mijn zusje niet naar school is gegaan. Kom thuis, ik denk hihi broodje bapao en dat jong op dr donder geven... is die kankerhoer niet thuis en ze neemt de telefoon niet op. EN MIJN BROODJE BAPAO IS WEG EN DE POPCORN ZAK LIGT LEEG IN DE KAST. Kortom kankerkind heeft alles opgevreten is toen naar buiten gegaan om een neger te neuken of zo en als ze dalijk binnenstapt krijgt ze godverdomme een paar rammen van me.![]()
Oja antiklacht: Ik keek net op track&trace voor mijn H&M pakketje, stond er "De chauffeur (WF) is onderweg." Wordt er op de deur geklopt, is het mijn pakje.
Rare topicwending.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Ben ik zo geil dat ik mezelf wil vingeren. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
als er maar draken op staanquote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
Oh ja en ik heb het shirt vanochtend besteld wat ik al 7 ochtenden probeer te bestellen maar wat elke keer óf sold out of niet in mijn maat te bestellen was. En nu heb ik hem eindelijk te pakken.
Ik dacht dat jij wel rookte.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben boos. Nu wil ik roken en ik rook niet eens.
Jullie kunnen weer over voetbal lullen, mensen.quote:
Dat laat ik liever doen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, een wolf.quote:
Vind je me nu niet seksie meer?quote:
Hoorde vanochtend deze op de radio.quote:
Dat laatste. Dat eerste is niet tof.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat laat ik liever doen.
Ik ga geld zoeken in haar kamer voor een nieuwe zak popcorn en een nieuw bapaotje. Anders heb ik niets te vreten. Of ik rot er nu patat in en zij krijgt niet, wat zal ik doen?
Mijn dochter zou ook klappen krijgen als ze met een neger thuis komtquote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
Kortom kankerkind heeft alles opgevreten is toen naar buiten gegaan om een neger te neuken of zo en
Seksier, juist.quote:
Waarom is dat niet tof, zij heeft mijn geld weggepropt in dat vadsige lichaam van d'r.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat laatste. Dat eerste is niet tof.
Ja?quote:
heidi Montage is het nu volgens mij. Daar word zoveel aan gesleuteldquote:Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef Bragi het volgende:
Herinneren jullie je deze nog, nog, nog, nog?
[ afbeelding ]
Jij had dat broodje bapao en die zak popcorn betaald?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom is dat niet tof, zij heeft mijn geld weggepropt in dat vadsige lichaam van d'r.
Nee, laat maar.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef wise het volgende:
[..]
heidi Montage is het nu volgens mij. Daar word zoveel aan gesleuteld
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef wise het volgende:
[..]
heidi Montage is het nu volgens mij. Daar word zoveel aan gesleuteld
Zeggen, NU, lapzwans.quote:
Ja, ik ben alleen thuis, ik wilde wat te kanen hebben vanmiddag.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij had dat broodje bapao en die zak popcorn betaald?
Kan hier niet luisterenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoorde vanochtend deze op de radio.
Werd meteen helemaal vrolijk.
Tsja, als jij het hebt betaald, kan ik die eerste optie wat beter begrijpen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ben alleen thuis, ik wilde wat te kanen hebben vanmiddag.
Er was niks, poepdoos.quote:
Jawel, dat wist ze wel, want ik heb het tegen haar gezegd gisteren.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tsja, als jij het hebt betaald, kan ik die eerste optie wat beter begrijpen.
Mja, misschien wist ze niet dat het van jou was?
Waarom roep je mijn naam dan? Dadelijk is er echt wat en reageer ik niet meer.quote:
Oh.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, dat wist ze wel, want ik heb het tegen haar gezegd gisteren.
Omdat we dat vroeger ook deden op de basisschool.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom roep je mijn naam dan? Dadelijk is er echt wat en reageer ik niet meer.
Lijkt mijn nichtje wel. Die rooft de hele koelkast leeg en laat d'r vader met een lege koelkast zitten.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, dat wist ze wel, want ik heb het tegen haar gezegd gisteren.
Whehehe ze noemden jou Bragi op de basisschool.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat we dat vroeger ook deden op de basisschool.
"Hey, Anne!"
- "Ja, Bragi?"
"Nee, laat maar!![]()
"
Haikus are easyquote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lijkt mijn nichtje wel. Die rooft de hele koelkast leeg en laat d'r vader met een lege koelkast zitten.
Whehehe, het hele gesprek was nep, want ik heb nooit bij een Anne in de klas gezeten.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehehe ze noemden jou Bragi op de basisschool.
Dat zei Tiger Woods ook toen z'n vrouw erachter kwam.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:31 schreef wolvendagen het volgende:
Die slippertjes die ik had besteld van de H&M zijn toch niet zo leuk.
Ik wel. En die was LELIJK!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Whehehe, het hele gesprek was nep, want ik heb nooit bij een Anne in de klas gezeten.
pics¡¡quote:Op donderdag 15 april 2010 15:31 schreef wolvendagen het volgende:
Die slippertjes die ik had besteld van de H&M zijn toch niet zo leuk.
HOAX!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel. En die was LELIJK!
Nu nog trouwens.
hmm, maar met de zomer in aantocht is dat misschien niet verstandig?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwart is wel leuker dan beige.
Ik koop wel andere slippers, ik krijg over 2 weken mijn salaris.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:36 schreef wise het volgende:
[..]
hmm, maar met de zomer in aantocht is dat misschien niet verstandig?
Dan moet je niet naar Friesland gaan.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik koop wel andere slippers, ik krijg over 2 weken mijn salaris.
quote:
Trein gemist.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ooit mijn prachtige Anne topic gelezen?
Had er ook nog een willen doen met als kloon Adolf.H met een heel topic over dat de gasrekening niet kloptequote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ooit mijn prachtige Anne topic gelezen?
DO IT.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had er ook nog een willen doen met als kloon Adolf.H met een heel topic over dat de gasrekening niet klopte
Gaat veel tijd in zitten, want ik wil er 1 met hele rekeningen en shit, dus gaat wat tijd kosten, liefjequote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had er ook nog een willen doen met als kloon Adolf.H met een heel topic over dat de gasrekening niet klopte
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gaat veel tijd in zitten, want ik wil er 1 met hele rekeningen en shit, dus gaat wat tijd kosten, liefje
patatquote:Op donderdag 15 april 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga zo maar gewoon de patatpan aanzetten.
Toen hadden ze toch nog helemaal geen digitale afrekeningen, gekkie.quote:
Daarom zie je er zo uit.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:45 schreef wise het volgende:
[..]
patat. Dat heb ik al een paar maanden niet gegeten
Nou, gooi er een WOII brush overheen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen hadden ze toch nog helemaal geen digitale afrekeningen, gekkie.
Wd zat aan haar patatpan. "Ga aan", bralt wd. Wd was kwaad.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga zo maar gewoon de patatpan aanzetten.
Je mag er ook wel liggen met mijn frikandelquote:Op donderdag 15 april 2010 15:48 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil in de tuin liggen met mijn patatjes en frikadellies en kroketjes en kaassoufflés.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |