quote:
quote:StickyKeys is an accessibility feature to aid users who have physical disabilities, but it is also used by others as a means to reduce RSI (or a syndrome called the Emacs Pinky). It essentially serializes keystrokes instead of pressing multiple keys at a time: StickyKeys allows the user to press a modifier key, such as Shift, Ctrl, Alt, or the Windows key, and have it remain active until another key is pressed.
Ach, die hele finale kan me nu toch wel gestolen wordenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, schijnt echt (vooral) vanuit de KNVB zijn gekomen en niet (enkel) door Aboutaleb.Althans, dat is wat ik net hoorde tijdens de persconferentie.
Ik denk dat het niet echt gunstig is voor Feyenoord.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, die hele finale kan me nu toch wel gestolen wordenIs niet meer spannend.
hopelijk wordt het nu gewoon 2 keer rellenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, schijnt echt (vooral) vanuit de KNVB zijn gekomen en niet (enkel) door Aboutaleb.Althans, dat is wat ik net hoorde tijdens de persconferentie.
Zoals? Nelson Mandelasagne?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:25 schreef gers het volgende:
wat zal ik vanavond eten tacos of iets suidafrikaans ?
Ik herken geen enkele % van iqm in dit bericht, maar dat boeit me nietquote:Op donderdag 15 april 2010 14:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet echt gunstig is voor Feyenoord.
Ach ja, de dubbel weer eens in Amsterdam is ook leuk.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik herken geen enkele % van iqm in dit bericht, maar dat boeit me niet![]()
![]()
Ach, het zal mij aan m'n anus oxiderenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:28 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
Ik heb het al 's uitgelegd, toch.Vroeger volgde ik het heel vaak, laatste jaren niet meer zo en nu weer wel. Om maar even een gruwelijk irritante dooddoener te gebruiken: laat me.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:24 schreef Bragi het volgende:
Sticky keys gingen bij mij wel eens aan als ik in een spelletje fanatiek op allerlei toetsen aan het rammen was.Inderdaad. En dan gebeurde dat met name als je in een moeilijk stuk zat en je dus fijn naar je bureaublad gegooid werd en als je terug in het spel kwam je zo dood als een pier was.SPOILER: NIET VOOR BTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kutfunctie.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
Ik ben slecht in schietspelletjes.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan gebeurde dat met name als je in een moeilijk stuk zat en je dus fijn naar je bureaublad gegooid werd en als je terug in het spel kwam je zo dood als een pier was.
nee bobotiequote:
Ik ook. Vooral nu je zoveel dingen tegelijk kan/moet doen en je bijna Twister op je toetsenbord aan het doen bent. En ik heb geen zin om zo'n controller te kopen voor die paar keer in een jaar dat ik een spelletje speel.quote:
Laat me raden? Uit een Knorr pakkie zeker? Dat is geen Afrikaans.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral nu je zoveel dingen tegelijk kan/moet doen en je bijna Twister op je toetsenbord aan het doen bent. En ik heb geen zin om zo'n controller te kopen voor die paar keer in een jaar dat ik een spelletje speel.
Ik stel ook altijd gewoon weer keihard de pijltjes toetsen in in plaats van WASD omdat ik zo'n autist ben.
Taco'squote:Op donderdag 15 april 2010 14:25 schreef gers het volgende:
wat zal ik vanavond eten tacos of iets suidafrikaans ?
dan eet ik tacosquote:
quote:
nom nom nomquote:Op donderdag 15 april 2010 14:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga iets met worteltjes en erwtjes en pijnboompitten machen
op zijn tijd is dat wel lekkerquote:Op donderdag 15 april 2010 14:49 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga vanavond spareribs eten.
Oh, maak een foto waar je spareribs eet en heel je gezicht onder zit!quote:
Nee, halen. Donderdag is doorgaans de dag waarop we eten halen.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:50 schreef wise het volgende:
[..]
op zijn tijd is dat wel lekker![]()
Zelf maken of ergens halen/uit eten?
Neequote:Op donderdag 15 april 2010 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maak een foto waar je spareribs eet en heel je gezicht onder zit!
Inderdaad.quote:
Ahhh, zo der tussen door?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:52 schreef Bragi het volgende:
Waarom heeft God me gezegend met zo veel grijze haren?
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, halen. Donderdag is doorgaans de dag waarop we eten halen.
[..]
Nee
Opa.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:52 schreef Bragi het volgende:
Waarom heeft God me gezegend met zo veel grijze haren?
hoezo niet naar 16?quote:
Ok, in ruil voor een leuke foto van jou?quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:53 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Ohhquote:Op donderdag 15 april 2010 14:53 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Dealquote:Op donderdag 15 april 2010 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ok, in ruil voor een leuke foto van jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |