Dan ga jij toch lekker weer praten over seks.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
Hou op met dat voetbalgezeik. Please.
Vooral jij Bragi
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker weer praten over seks.
Precies...
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat Ajax het goed doet, maar ik kan het gewoon niet uit m'n bakkes krijgen![]()
Wel props voor het spel van Ajax natuurlijk. En Suarez
Ja, wtf, hypocriete kut.quote:
Hopelijk was het niet Pino.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik laat ze maar!
En ik ben gedeprimeerd, er heeft een vogel op m'n raam gepoept.
Da's mooiquote:Op donderdag 15 april 2010 13:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ben heus niet zo'n fanboy die Ajax koste wat kost boven iedere ploeg zet.Maar nu ontkom je er haast niet aan. [ afbeelding ]
Laat ze lekker. Mij boeit voetbal ook niks hoor, maar ik reageer gewoon weer als er wel iets komt wat mij boeit.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
Hou op met dat voetbalgezeik. Please.
Vooral jij Bragi
Idd.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat ze lekker. Mij boeit voetbal ook niks hoor, maar ik reageer gewoon weer als er wel iets komt wat mij boeit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:47 schreef Bragi het volgende:
Ik heb nog altijd liever discussies/gesprekken die me niet boeien dan aandachtvragende dagboekposts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Seks kan in ieder geval iedereen over meepraten, kun je van voetbal niet zeggen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker weer praten over seks.
Precies...
Man, tot een week geleden had je niet eens van Ajax gehoord.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ben heus niet zo'n fanboy die Ajax koste wat kost boven iedere ploeg zet.Maar nu ontkom je er haast niet aan. [ afbeelding ]
Van seks ook niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Seks kan in ieder geval iedereen over meepraten, kun je van voetbal niet zeggen.
En dat is dus waar het persoonlijk wordt en je reactie meteen in een ander daglicht wordt gezet.quote:Ik vind het gewoon echt achterlijk dat uitgerekend jij ineens een voetbalfan bent en het daar dan ook nog eens de hele dag over moet hebben.
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Man, tot een week geleden had je niet eens van Ajax gehoord.
Wil je kappen met die PI? En met tegen mij praten? Dankje.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Van seks ook niet.
[..]
En dat is dus waar het persoonlijk wordt en je reactie meteen in een ander daglicht wordt gezet.
Ik wil best met tegen je praten, maar ik zou niet weten hoe.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je kappen met die PI? En met tegen mij praten? Dankje.
Net als die aswolk uit IJsland?quote:
[insert lullige BP reactie]quote:Op donderdag 15 april 2010 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Seks kan in ieder geval iedereen over meepraten, kun je van voetbal niet zeggen.
Ja die ook wel... maar die heeft me meteen in de friendzone geschopt door me een knuffelbeer te noemen.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
bobbyb ik kan geen hoofdletters gebruiken aangezien ik typ met mijn pinken zou je tegen bragi willen zeggen dat ik mijn avatar niet ga veranderen bedankt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
Thanks, bro.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:05 schreef BobbyB het volgende:
Bragi? Ik moet van BT zeggen dat ze haar avatar niet gaat veranderen en dat ze met haar pinken typt waardoor niet met hoofdletters kan typen.
Bijgevoegd vind je tevens een plaatje van Bassie die zij ook mee stuurde.
[ afbeelding ]
Gers, bpquote:Op donderdag 15 april 2010 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Seks kan in ieder geval iedereen over meepraten,
Jij kan praten over het niet houden van voetbal.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Broekpaling kan praten over het niet hebben van seks.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij kan praten over het niet houden van voetbal.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja joh, ik volg het niet manben ook druk op stage man, jwt toch
SPOILER: NIET VOOR BTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
quote:SBS 6 heeft bekendgemaakt welke programma's zij uitzendt op ‘Jolinginnedag’, zaterdag 1 mei. Op deze dag is SBS-ster Gerard Joling voor een keer de baas van het tv-station om zijn 25-jarig jubileum als artiest te vieren. Naast de finale van Jolings show Move Like Michael Jackson en de special ‘Gerard & Karin, vrienden voor altijd’, zijn ook speciale edities van De Tuinruimers en Lachen om Home Video’s te zien. Verder worden de films ‘ABBA: The Movie’ en ‘Madonna: Truth or Dare’ uitgezonden.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat SBS nog meer bagger kon bevatten.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:17 schreef Bragi het volgende:
[..]Zonde man, aangezien het de charme van de finale helemaal weg haalt.SPOILER: NIET VOOR BTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:17 schreef Bragi het volgende:
[..]Wedden dat ze het wel open klikt en leest?SPOILER: NIET VOOR BTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Er kwam al een beetje kots vrij bij het lezen van die o zo koddige naam.quote:
Ach, 1 mei maak ik toch niet meequote:Op donderdag 15 april 2010 14:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat SBS nog meer bagger kon bevatten.
True. Maar goed, ergens ook wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zonde man, aangezien het de charme van de finale helemaal weg haalt.
Duhquote:Op donderdag 15 april 2010 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wedden dat ze het wel open klikt en leest?
Bedankt voor het doorgevenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:05 schreef BobbyB het volgende:
Bragi? Ik moet van BT zeggen dat ze haar avatar niet gaat veranderen en dat ze met haar pinken typt waardoor niet met hoofdletters kan typen.
Bijgevoegd vind je tevens een plaatje van Bassie die zij ook mee stuurde.
[ afbeelding ]
Wut is dut dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:08 schreef BobbyB het volgende:
Oja BT je kan stickykeys (nee een Windows functie, niet een plakkerig toetsenbord door bepaalde seksuele handelingen) gebruiken om hoofdletters te typen.
quote:
JA dat viel mij dus ook al opquote:Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef Bragi het volgende:
Wat heeft Bassie trouwens een onBassiaanse hand.Op de een of andere manier is dat geen hand die ik met Bassie associeer of wil associėren.
Nee, schijnt echt (vooral) vanuit de KNVB zijn gekomen en niet (enkel) door Aboutaleb.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was een beslissing van die aap van Rotterdam hoor
SPOILER: NIET VOOR BTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kutfunctie.Because I am so handsome and I am so bored
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |