Als manager van Lakitu wil ik je sommeren zijn reputatie niet verder te bezoedelen. Indien niet aan dit verzoek wordt voldaan zullen er juridische stappen worden ondernomen.quote:
Ze hebben hun SC weer gewoon terug.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar zijn de onz'ers eigenlijk gebleven?![]()
Nadat iedereen hier geband was, heb ik ze nooit meer gezien
Dit is best kneusgedrag manquote:Op donderdag 15 april 2010 12:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als manager van Lakitu wil ik je sommeren zijn reputatie niet verder te bezoedelen. Indien niet aan dit verzoek wordt voldaan zullen er juridische stappen worden ondernomen.
"whatever"quote:
Jonghe, het publiek schreeuwt al LAKITU, zometeen komt m'n Smash-attack.quote:
> + A?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jonghe, het publiek schreeuwt al LAKITU, zometeen komt m'n Smash-attack.
Wat is er nu weer?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:16 schreef BobbyB het volgende:
Lakitu jongen, je postgedrag heeft werkelijk niet een hoger niveau dan dat van MiVer.
...?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:13 schreef Breathtaking het volgende:
Er hebben vannacht 398475938475 meisjes op mijn kamer geslapenik deed geen oog dicht, logisch want er was geen plek meer voor mij in m'n bed
en ik moet zo studeren. Nee, geen orgie.
Ontwijk mn vraag nietquote:
quote:
Sowieso nietquote:
Gewoon je relreacties. In plaats dat je een beetje normaal mee doet ga je weer op dezelfde voet verder en heb je zo weer een ban te pakken. Maar dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Bovendien staat het ontzettend kinderachtig, maar ook dat moet je zelf weten.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sowieso niet. Het was wel gewoon fucking prijsloos toen ik die dames uitliet en mijn huisgenoten dat zagen. Maar toen strompelde ik weer naar boven om die 2 uur slaap te pakken.
Lul niet, ik doe mee zoals ik altijd mee doe, ik ga mn postgedrag niet veranderen omdat mensen daar niet mee kunnen omgaan. Ik weet heel goed waar ik geband voor kan worden, en geloof me, ik word niet meer geband het komende jaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon je relreacties. In plaats dat je een beetje normaal mee doet ga je weer op dezelfde voet verder en heb je zo weer een ban te pakken. Maar dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Bovendien staat het ontzettend kinderachtig, maar ook dat moet je zelf weten.
Just my 2 cents.
Nou, dat wil ik meemaken.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lul niet, ik doe mee zoals ik altijd mee doe, ik ga mn postgedrag niet veranderen omdat mensen daar niet mee kunnen omgaan. Ik weet heel goed waar ik geband voor kan worden, en geloof me, ik word niet meer geband het komende jaar.
En zoiets verwachtte je wel van MiVer?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:21 schreef Lakitu het volgende:
ik ga mn postgedrag niet veranderen omdat mensen daar niet mee kunnen omgaan.
Alsof ik niet van Laki hou met z'n jailbait. Het zou alleen prettiger zijn als ie wat minder relmodus hanteerde.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:22 schreef Skylark. het volgende:
Peace man, ik hou van jullie allebei.
Ik heb niks tegen Bobby.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:22 schreef Skylark. het volgende:
Peace man, ik hou van jullie allebei.
Ik moet altijd om Lakitu lachenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof ik niet van Laki hou met z'n jailbait. Het zou alleen prettiger zijn als ie wat minder relmodus hanteerde.
Misschien ben ik het dan gewoon ontwent.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:24 schreef Lakitu het volgende:
Hij denkt alleen dat ik rel terwijl ik toch echt altijd zo post.
Ik denk het, want ik zie niets nieuws.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien ben ik het dan gewoon ontwent.
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, m'n baas zat net tegenover me, belt ie de secretaresse en het eerste wat ie zegt is met zo'n hijgstem 'Wat heb je aan'
398475938475 is wel erg veel.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat? Ik mag niet opscheppen over m'n eigen nacht?
Haha, m'n baas zat net tegenover me, belt ie de secretaresse en het eerste wat ie zegt is met zo'n hijgstem 'Wat heb je aan'
Ik denk dat dit serieus zo is.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien ben ik het dan gewoon ontwent.
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet altijd om Lakitu lachen.
Ik geloof Sky.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:25 schreef NoelGallagher het volgende:
En laki, ik vind dat je ook een beetje faalt in je meeste reacties man
Niks mis met rellen, maar doe het dan een beetje op niveau.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof ik niet van Laki hou met z'n jailbait. Het zou alleen prettiger zijn als ie wat minder relmodus hanteerde.
Ja maar normaal rellen we toch alleen tegen nieuwelingen? Niet tegen mensen die al een tijdje meeposten?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:26 schreef Skylark. het volgende:
BobbyB herkent een reller niet eens meer. De SC, wat is ermee gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |