ja de lengte van de TT moet ik nog leren kennelijkquote:
kappen met die emo'squote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
het schelden man (kut en kanker....)
ben je dement ofzo
net gezegd
maar geen zorgen
ik wacht wel tot je cam werkt
en dan weet ik je pas echt
Gaat automatisch..quote:Op woensdag 14 april 2010 23:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
kappen met die emo's
laat dat aan je caaf's over...
Wie ben jij?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Waarom wil je me dan zien op de cam?![]()
En schelden doet iedereen wel, maar ik zal me speciaal voor jou aanpassen
Er zijn zelfs sc'ers die kunnen beamen dat ik een supertoffe kerel ben
gezien je afgelopen reakties van zeg je 2-3 posts terugquote:Op woensdag 14 april 2010 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Waarom wil je me dan zien op de cam?![]()
En schelden doet iedereen wel, maar ik zal me speciaal voor jou aanpassen
Er zijn zelfs sc'ers die kunnen beamen dat ik een supertoffe kerel ben
Ik wil echt weten welke wiet je rookt manquote:Op donderdag 15 april 2010 00:01 schreef MiVer het volgende:
[..]
gezien je afgelopen reakties van zeg je 2-3 posts terug
kan het me allemaal geen fuck schelen
uiteindelijk ben je ook een floeperd
jouw droom pik
mij maakt niet uit
hahahhaquote:Op donderdag 15 april 2010 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat automatisch..
Zonde emo's is het best sober.
nee ik heb een mandquote:Op donderdag 15 april 2010 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil echt weten welke wiet je rookt man
Oke, ik zal er proberen rekening mee te houden.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:03 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahahha
hee 4EBE, michel vindt je aardig![]()
maar als je ietsje minder emo's zou doen
dan nog aardig en vooral intelligenter, want je bent
maar geeft niet
quote:
Wel twee zijspiegels?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb maar 4 versnellingen hoor.
Ik moest zo hard lachen dat ik 'm voor 't eerst zag.quote:
en terechtquote:Op donderdag 15 april 2010 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen dat ik 'm voor 't eerst zag.![]()
Hij heeft ook het patat lied en kroket blabla etc.
nee je trok laatst tot 50 in zijn 5quote:
nopequote:Op donderdag 15 april 2010 00:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Vind je me nog wel aardig, MiVer?
Was dat niet bobbyb met zijn 6 versnellingen?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee je trok laatst tot 50 in zijn 5
hahhaha, zelf gezegd
50 in doe ik in z'n 2 zei ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee je trok laatst tot 50 in zijn 5
hahhaha, zelf gezegd
In zijn 3 over de rotondes.quote:
je had me foto beloofdquote:
"bonk bonk bonk" Steeds verder naar het punt van afslaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In zijn 3 over de rotondes.
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"bonk bonk bonk" Steeds verder naar het punt van afslaan.
lezen is goed voor je ogenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:07 schreef Trollface. het volgende:
Mensen die niet met MiVer om kunnen gaan
Ganz geil liedjequote:Op donderdag 15 april 2010 00:10 schreef Crack_ het volgende:
SMOOOKEEE ON THE WATTERRRR
FIRE IN THE SKYYHYYYY
tutututuuuu
wil je ogen zienquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een ouderwetse hoog/laag bak.
Dat zo'n klassieker ontstaan is door het afbranden van het optreden van een andere held.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:10 schreef Crack_ het volgende:
SMOOOKEEE ON THE WATTERRRR
FIRE IN THE SKYYHYYYY
tutututuuuu
quote:
Al die klassiekers, ik vind het iets voor lekker in de zomer in de tuin en niks doenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zo'n klassieker ontstaan is door het afbranden van het optreden van een andere held.
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Al die klassiekers, ik vind het iets voor lekker in de zomer in de tuin en niks doen.
dan moet je vooral veel wortels eten heb ik gehoord dat heeft een positieve invloed op de reciproce waarde van de frequentie van niet-coderende dnaquote:Op donderdag 15 april 2010 00:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
lezen is goed voor je ogen
zeker aangevuld met vitamine A enzo...
eens, gister nog samen met prei gedaanquote:Op donderdag 15 april 2010 00:15 schreef Trollface. het volgende:
[..]
dan moet je vooral veel wortels eten heb ik gehoord dat heeft een positieve invloed op de reciproce waarde van de frequentie van niet-coderende dna
wat ik zei, wil zien hoe je ECHT bentquote:
Kon ik je zo wel vertellenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:15 schreef Crack_ het volgende:
En ik kwam er vandaag achter dat ik helemaal geen 3 weken vakantie heb, lekkerrrr.
Wat doe je?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
School![]()
Lekker weer stage van half 9 tot 5
Interessante materie.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:15 schreef Trollface. het volgende:
[..]
dan moet je vooral veel wortels eten heb ik gehoord dat heeft een positieve invloed op de reciproce waarde van de frequentie van niet-coderende dna
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat ik zei, wil zien hoe je ECHT bent
en met jou huil ik mee, en geef voor nu opquote:
stoer = cam aanquote:Op donderdag 15 april 2010 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet echt een laptop. Chill vanaf de bank of bed stoer doen op fok!.
Ik kan je vertellen, het is heerlijk. Lekker op m'n 2persoons bedje lekker fokken jwtquote:Op donderdag 15 april 2010 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
Mits dattie oplaadtquote:Op donderdag 15 april 2010 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
Nog een half jaar. Dan laat ik WF squirten door te fok!ken vanaf een MacBook.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, het is heerlijk. Lekker op m'n 2persoons bedje lekker fokken jwt
Pardon?!quote:Op donderdag 15 april 2010 00:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nog een half jaar. Dan laat ik WF squirten door te fok!ken vanaf een MacBook.
zie je welquote:Op donderdag 15 april 2010 00:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nog een half jaar. Dan laat ik WF squirten door te fok!ken vanaf een MacBook.
Ow, ik dacht mboquote:Op donderdag 15 april 2010 00:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te weten waar ik stage loop, piemel
WF kan meer opgewonden raken van een Apple product dat van een meisje.quote:
jij bent andere klassequote:
Squirten van een apple?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WF kan meer opgewonden raken van een Apple product dat van een meisje.
Crack doet aan ejaculaat schieten.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Squirten van een apple?
Waar haal je die
Iedereen vind mij maar een schatje.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:25 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij bent andere klasse
jij bent een schatje!
Was het maar zo'n feestjequote:Op donderdag 15 april 2010 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Crack doet aan ejaculaat schieten.
Zie mij chillend en stoer doen vanaf het bed.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ja BP...al je inzet sorteert dus effectquote:Op donderdag 15 april 2010 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iedereen vind mij maar een schatje.
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie mij chillend en stoer doen vanaf het bed.ben nu ook teleurgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klik ik de spoiler open...en dan???
nu ja, ik ken je, had eigenlijk geen verwachtingen
hahahaha
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
Mensen die fifa doenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:30 schreef Devvie het volgende:
Mensen die 10uur dingen in moeten stellen met fifa
ik heb voor het laatst gekotst in 2006quote:Op donderdag 15 april 2010 00:30 schreef Devvie het volgende:
Mensen die 10uur dingen in moeten stellen met fifa
JA, sorry ik ben van de anti-climaxen.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:30 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben nu ook teleurgesteld
klik ik de spoiler open...en dan???
nu ja, ik ken je, had eigenlijk geen verwachtingen
hahahaha
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie mij chillend en stoer doen vanaf het bed.Niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boh, ik lig te wachten tot mijn schaambeen knak doet maar het schiet niet op.![]()
0 topics op naam. 14.gif
Ik nog in 2010..quote:Op donderdag 15 april 2010 00:31 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik heb voor het laatst gekotst in 2006
dus gaat goed hier
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet?
Boh, ik lig te wachten tot mijn schaambeen knak doet maar het schiet niet op.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
je bent ultra aantrekkelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA, sorry ik ben van de anti-climaxen.
Dacht dat je me ondertussen wel kende
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Niks bijzonders hoor. Ofja...wat is bijzonder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb dat altijd als ik naar bed ga. Dan knakt 'ie keihard en voel ik m'n rug ontspannen.
Dus.
0 topics op naam. 14.gif
knakken? rug? palingen?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor. Ofja...wat is bijzonder?
Maar ik heb dat altijd als ik naar bed ga. Dan knakt 'ie keihard en voel ik m'n rug ontspannen.
Dus.
Dat klinkt niet echt... tof..quote:Op donderdag 15 april 2010 00:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor. Ofja...wat is bijzonder?
Dus.
quote:
ik denk dat jij echte sportman bentquote:
Mja ik heb niet bepaald de beste rug meegekregen.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt... tof..![]()
Moet je dat altijd doen?
quote:A notorious bug allows the player to score directly from an opposing goal kick by standing in front of the goalkeeper so that the ball rebounds off him into the net.
iemand zoeken die kan masserenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja ik heb niet bepaald de beste rug meegekregen.
Meestal gebeurt het vanzelf, zoniet dan hol ik m'n rug ennspan de spieren boven je kont als een waanzinnige aan.
Waarschijnlijk is het net als het knakken vannje vingers, maar het voelt wel een stuk beter als ik het gedaan heb, mer ontspannen.
Ik vind ze zo stom en daarom kijk ik het, het gaat me eigenlijk alleen om het kijkenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die Die Antwoord niet kunnen waarderen
Kan je wel op je buik liggen?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja ik heb niet bepaald de beste rug meegekregen.
Meestal gebeurt het vanzelf, zoniet dan hol ik m'n rug ennspan de spieren boven je kont als een waanzinnige aan.
Waarschijnlijk is het net als het knakken vannje vingers, maar het voelt wel een stuk beter als ik het gedaan heb, mer ontspannen.
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:47 schreef MiVer het volgende:
ik ga afscheid nemen, niet slapen, maar...
een aantal groetjes laat ik achter:
- de knuffelgroetjes voor BP, omdat hij een poepescheetje is!![]()
- de meer gewone groetjes aan 4EBE, omdat, nu ja tof als je bent
- hahahha, ook aan Bragi en Crack_
dag dag !!! tot morgen!
Wut? Natuurlijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je wel op je buik liggen?
Ik kende iemand die dat niet kon![]()
Nou ja ik ga de boel hier afsluiten
Je bent mij vast niet vergetenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:47 schreef MiVer het volgende:
dag dag !!! tot morgen!
Laters gast!quote:Op donderdag 15 april 2010 00:47 schreef MiVer het volgende:
dag dag !!! tot morgen!
Wat is je favo nummer?quote:Op donderdag 15 april 2010 01:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar goede nummers
een mummiepak!quote:Op donderdag 15 april 2010 01:14 schreef Breathtaking het volgende:
IK HAAT MEZELF! Ik moest echt 3 maanden ofzo betalen voor m'n OV omdat ik m'n OV jaarkaart kwijt was en nog geen chipkaart had.. Ben ik net aan het opruimen en schuif ik voor de lol m'n bank eens opzij, raden wat daar ligt..
Ook echt zo'n typische plek hequote:Op donderdag 15 april 2010 01:14 schreef Breathtaking het volgende:
IK HAAT MEZELF! Ik moest echt 3 maanden ofzo betalen voor m'n OV omdat ik m'n OV jaarkaart kwijt was en nog geen chipkaart had.. Ben ik net aan het opruimen en schuif ik voor de lol m'n bank eens opzij, raden wat daar ligt..
Nou toen ik hier dagenlang/wekenlang/maandenlang zeikte dat ik dat ding kwijt was heb ik anders niemand horen zeggen 'misschien moet je eens onder je bank kijken joh!'quote:
De envelop waarin ik m'n OV chipkaart aanvraag moest versturen!quote:Op donderdag 15 april 2010 01:18 schreef Maisnon het volgende:
heb je nog meer gevonden wat je al maanden kwijt bent?
Gelukkig had je mij toen.quote:Op donderdag 15 april 2010 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De envelop waarin ik m'n OV chipkaart aanvraag moest versturen!
grote jongenquote:Op donderdag 15 april 2010 01:15 schreef NoelGallagher het volgende:
002. 335 NoelGallagher
Zie mij falen
grote jongenquote:Op donderdag 15 april 2010 01:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik krijg 300 euro terug van de belasting![]()
![]()
grote jongenquote:Op donderdag 15 april 2010 01:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga slapen.
Weltrusten allemaal
Deed ik laatst ook, ik sloop 4 ochtenden om 6 uur uit bed voordat ik eindelijk de door mij zo begeerde schoenen kon bestellenquote:Op donderdag 15 april 2010 01:25 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil eigenlijk weer ff iets bij de H&M bestellen
Maar dat werkt altijd onhandig met eh, aanvullen enzo, ze vullen die site namelijk 's ochtendsvroeg aan dus dan moet je als een gek alles bestellen
Dat dusquote:Op donderdag 15 april 2010 01:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deed ik laatst ook, ik sloop 4 ochtenden om 6 uur uit bed voordat ik eindelijk de door mij zo begeerde schoenen kon bestellenecht gestoord eigenlijk. Maar goed, ik ben er wel erg blij mee
Ik ga slapen, kusjesquote:Op donderdag 15 april 2010 01:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga douchen en slapen, kusjes!
Wow man ik ga het meteen gebruiken!! Wow dat ik ooit zonder heb gekund! Wat handig zeg wauwie! Online agenda'squote:Op donderdag 15 april 2010 01:50 schreef Bragi het volgende:
Ontdek nu (pas) www.flogs.com!
Handig als je gebruik maakt van online agenda's.
Haha, die otis toch.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wow man ik ga het meteen gebruiken!! Wow dat ik ooit zonder heb gekund! Wat handig zeg wauwie! Online agenda's![]()
Yeahhhhh
!
Omdat ik net even weer aan mijn staalharde lichaam moest werkenquote:Op donderdag 15 april 2010 08:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vroeg wakker, jongen?
quote:Op donderdag 15 april 2010 08:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat ik net even weer aan mijn staalharde lichaam moest werken.
Morguhquote:Op donderdag 15 april 2010 09:37 schreef BobbyB het volgende:
Morgen.
Grote jongen.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:44 schreef reetveter het volgende:
Ait, weer 2 voldoendes binnen.
Daar kom je tegenwoordig toch ook mee weg? Zolang je maar de belasting niet ontduikt of te hard rijdt.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik droomde dat ik iemand door z'n kop had geschoten en dat ik er nog mee weg ben gekomen ook
Zit je kralenketting te strak of zo?quote:Op donderdag 15 april 2010 08:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wow man ik ga het meteen gebruiken!! Wow dat ik ooit zonder heb gekund! Wat handig zeg wauwie! Online agenda's![]()
Yeahhhhh
!
Zullen we vandaag gewoon aardig doen tegen elkaarquote:Op donderdag 15 april 2010 10:45 schreef wolvendagen het volgende:
Boys.
How about...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:51 schreef wise het volgende:
[..]
Zullen we vandaag gewoon aardig doen tegen elkaar![]()
quote:
Aah, gandhi. Gisteren nog biertje mee gedronken.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:56 schreef Bragi het volgende:
The weak can never forgive. Forgiveness is the attribute of the strong.
~ Mahatma Gandhi
Ja, achteraf wil hij alleen nooit mee de snackbar in.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aah, gandhi. Gisteren nog biertje mee gedronken.
Dan al?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Bragi het volgende:
Volgende week woensdag komt Knocked Up op tv!
Hey girl.quote:
't Is een film uit 2007.quote:
Omdat ik een pijnlijke misser beging.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef NoelGallagher het volgende:
aikuem, waarom heb je eigenlijk een andere username?
Nee hoezo?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zit je kralenketting te strak of zo?
Alsof die misser je vergeven is nadat je van naam veranderde.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat ik een pijnlijke misser beging.
2007.. hmm ja nee dan is het logisch.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Is een film uit 2007.Harry Potter uit dat jaar is toch ook al op tv geweest?
En 'This Is It' schijnt volgende week ook op tv te komen.
They let me off the hook!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof die misser je vergeven is nadat je van naam veranderde.
Ja, die zou Liiszle vorig jaar ook al organiseren inclusief gangbang. Nooit doorgegaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Zijn we hier een keer in voor een gezellige bbq met toffe lui uit de klb-sc?![]()
![]()
/nu.nlquote:Op donderdag 15 april 2010 11:39 schreef Bragi het volgende:
Vanavond extra rode zonsondergang.
En Schiphol vanaf vijf uur vanavond dicht.
Allemaal vanwege een aswolk uit IJsland.
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die zou Liiszle vorig jaar ook al organiseren inclusief gangbang. Nooit doorgegaan.
Dat kun je beter vanavond vragen als er meer volk is. Ik heb geen interesse. Ik durf immers geen FOK!kers te meeten.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Maargoed, eventuele interesse iemand?
waar is hier?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Zijn we hier een keer in voor een gezellige bbq met toffe lui uit de klb-sc?![]()
![]()
Hier als in wij op FOK in de KLB SC.quote:
Dan houden wij wel een keer een prive-meet, hihihiquote:Op donderdag 15 april 2010 11:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kun je beter vanavond vragen als er meer volk is. Ik heb geen interesse. Ik durf immers geen FOK!kers te meeten.
Mag WD ook mee?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan houden wij wel een keer een prive-meet, hihihi
quote:
Huh? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Tevens gaat mijn stoere internetimago naar de knoppen.
De grap is zijn t-shirt met "Alone in the Dark" komt ie met deze vunzigheid aanzetten. Dat kijk je maar in je uppie.quote:
Daarom ga ik ook niet naar meets. Dan ziet iedereen dat ik een kankerlekker 16 jarig mokkel ben.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik naar zo'n klb-sc bbq ga. dan ziet iedereen dat ik een kneusje ben
Haha, dikke lollertquote:Op donderdag 15 april 2010 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet naar meets. Dan ziet iedereen dat ik een kankerlekker 16 jarig mokkel ben.
Sky en Lakitu zijn ook weer vrij.quote:
quote:Feyenoord heeft het ticket voor Europees voetbal binnen. Voor de Rotterdamse aanhang van de club ontstaat er nu een nieuwe prioriteit: het voorkomen van een landstitel voor gezworen vijand Ajax. Een groot deel van de fans hoopt op een verlies van hun eigen club aankomende zondag tegen FC Twente.
Daarmee willen ze Ajax een hak zetten nu die ploeg FC Twente tot op een punt is genaderd. Feyenoord-trainer Mario Been heeft begrip voor de gevoelens van de supporters. "Toch doen wij daar niet aan mee. Wij willen gewoon vierde worden en zullen alleen met het oog op blessures geen risico nemen, omdat we met een zo sterk mogelijk elftal de bekerfinale willen spelen."
De reacties van Feyenoordfans op internet zijn verdeeld. Toch lijkt het merendeel van de fans te willen verliezen van FC Twente. Een van de reageerders op Feyenoord Netwerk schrijft: "Twente laten winnen en de laatste zelf van Heerenveen winnen. Gooi er zondag nog maar wat jeugdspelers in Mario, het kan toch niet zo zijn dat wij die Amsterdammers aan de titel gaan helpen, kom op zeg." Ook wees een peiling op de website www.fr-fans.nl uit dat bijna 80% van de stemmers wil dat Feyenoord zondag verliest in Enschede.
Dat maakt me op zich niet uit, heb gewoon niet zoveel met die meets. Wellicht als je jonger bent wel, maar van mij hoeft dat niet zo.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, dikke lollert![]()
vorige klb-sc meet was wel grappig, maarja, kan me wel voorstellen dat jij er niet heen zou gaan, aangezien je toch wat ouder bent dan de rest en je waarschijnlijk ook geen zin hebt om als oppas te fungeren
Opzich is het ook wel faal, zo'n meetquote:Op donderdag 15 april 2010 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat maakt me op zich niet uit, heb gewoon niet zoveel met die meets.
Nee, al dat paupervolk hier in de regio dat opeens voor FC Twente is dan.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik hoop dat Twente kampioen wordt, al is het alleen maar zodat ik niet maanden hoef aan te horen hoe geweldig en goed Ajax wel niet is van al die teletekstsupporters die nog nooit in een voetbalstadion zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja zoals ik in m'n edit al aangaf, wellicht als je jonger bent dat het wel leuk is om nieuwe mensen te ontmoeten en zo.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Opzich is het ook wel faal, zo'n meet
Je kan ook geen fan zijn van een muzikant zonder dat je naar al z'n optredens bent geweest?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Want daar bestaat het overgrote deel van de Ajaxfanbase uit
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ga Chai zo meeten.Meeten of meaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Vind ik wel wat andersquote:Op donderdag 15 april 2010 11:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je kan ook geen fan zijn van een muzikant zonder dat je naar al z'n optredens bent geweest?
Ja, da's waar.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja zoals ik in m'n edit al aangaf, wellicht als je jonger bent dat het wel leuk is om nieuwe mensen te ontmoeten en zo.
Ben ook fan van Taylor Swift zonder ooit een concert gezien te hebben.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je kan ook geen fan zijn van een muzikant zonder dat je naar al z'n optredens bent geweest?
Liever dat dan die arrogante nepjoden die zich over het hele land verspreid hebben.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, al dat paupervolk hier in de regio dat opeens voor FC Twente is dan.Krijg je dat weer. Doe nu maar gewoon die derde ster, niets aan het handje dan.
Want?quote:
De KNVB houdt streng toezicht op de wedstrijd. Feijenoord moet oppassen dat ze de boel niet belazeren anders krijgen ze 6 punten in minderingquote:
Mensen hebben niet altijd de mogelijkheid om een concert te bezoeken omdat de artiesten hier bijna niet optreden of niet meer leven.quote:
Die zijn pussy.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen hebben niet altijd de mogelijkheid om een concert te bezoeken omdat de artiesten hier bijna niet optreden of niet meer leven.
Ik doelde eigenlijk op die nepsupporters die schreeuwen dat ajax dat beste is, maar nog nooit naar een wedstrijd ofzo zijn gegaan
wat heb je geslikt?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:02 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff ik droomde dat ik vermoord werden dan echt drie keer ofzo, telkens kwam ik weer tot leven en telkens schoot dezelfde rare neger me dood. En één keer werd ik vermoord door een kat (
! ) maar dat mocht ik overdoen dus toen ving ik de kat en liet ik 'm onthoofden, arme kat
!
Werd je ook verkracht daarna?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:02 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff ik droomde dat ik vermoord werden dan echt drie keer ofzo, telkens kwam ik weer tot leven en telkens schoot dezelfde rare neger me dood. En één keer werd ik vermoord door een kat (
! ) maar dat mocht ik overdoen dus toen ving ik de kat en liet ik 'm onthoofden, arme kat
!
Dan nog vind ik je argumentatie weinig hout snijden.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen hebben niet altijd de mogelijkheid om een concert te bezoeken omdat de artiesten hier bijna niet optreden of niet meer leven.
Ik doelde eigenlijk op die nepsupporters die schreeuwen dat ajax dat beste is, maar nog nooit naar een wedstrijd ofzo zijn gegaan
Was het wel een droom?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:02 schreef Breathtaking het volgende:
!
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:02 schreef Breathtaking het volgende:
!
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik droomde dat ik iemand door z'n kop had geschoten en dat ik er nog mee weg ben gekomen ook
Ah, je voelt je natuurlijk aangesprokenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan nog vind ik je argumentatie weinig hout snijden.Waarom zou je níét kunnen schreeuwen dat Ajax (of welke club dan ook) de beste is als je nog nooit in het stadion bent geweest? 't Is niet zo dat je op tv niet kan zien hoe ze spelen.
Het is gewoon een beetje faal om jezelf Ajacied te noemen en dan nog nooit in de Arena te zijn geweest.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan nog vind ik je argumentatie weinig hout snijden.Waarom zou je níét kunnen schreeuwen dat Ajax (of welke club dan ook) de beste is als je nog nooit in het stadion bent geweest? 't Is niet zo dat je op tv niet kan zien hoe ze spelen.
HAHA NG IS EEN RARE NEGER!quote:
Jij snapt het manquote:Op donderdag 15 april 2010 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje faal om jezelf Ajacied te noemen en dan nog nooit in de Arena te zijn geweest.
Ik zie geen tegenargument.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ah, je voelt je natuurlijk aangesproken![]()
Voetbalpaupers die de grootste bek hebben dat ze Ajacied zijn, maar nog nooit een wedstrijd hebben gezocht. Maak 'm toch gauw
Ik zie geen tegenargument.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje faal om jezelf Ajacied te noemen en dan nog nooit in de Arena te zijn geweest.
Argumenten zijn voor homofielen.quote:
En jij bent een lelijke autist met een grote mond.quote:
Dit en maar schreeuwen dat ze de beste zijn en ajax helemaal geweldig is, terwijl ze bij wijze van niet eens weten wie er in de basis staanquote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik hoop dat Twente kampioen wordt, al is het alleen maar zodat ik niet maanden hoef aan te horen hoe geweldig en goed Ajax wel niet is van al die teletekstsupporters die nog nooit in een voetbalstadion zijn geweest.
Beargumenteer dat eens.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
En jij bent een lelijke autist met een grote mond.
Foto's + veel gescheer, weinig wol.quote:
Homo.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:10 schreef Skylark. het volgende:
Er hebben vannacht 2 meisjes in mijn kamer geslapen.Geen oog dichtgedaan en ik moet zo dadelijk werken. Nee, geen trio.
HAHA JE GAF ARGUMENTEN DUS JE BENT GAYquote:Op donderdag 15 april 2010 12:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Foto's + veel gescheer, weinig wol.
Zie ook: Emimich.
cool story sisquote:Op donderdag 15 april 2010 12:10 schreef Skylark. het volgende:
Er hebben vannacht 2 meisjes in mijn kamer geslapen.Geen oog dichtgedaan en ik moet zo dadelijk werken. Nee, geen trio.
Ze waren met elkaar bezig terwijl je lag te fappen? Of heb je ze gewoon 1 voor 1 genomen?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:10 schreef Skylark. het volgende:
Whatever, Emimich de tweede.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HAHA JE GAF ARGUMENTEN DUS JE BENT GAY
Er was maar één mooie bij.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze waren met elkaar bezig terwijl je lag te fappen? Of heb je ze gewoon 1 voor 1 genomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |