Dat klinkt niet echt... tof..quote:Op donderdag 15 april 2010 00:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor. Ofja...wat is bijzonder?
Maar ik heb dat altijd als ik naar bed ga. Dan knakt 'ie keihard en voel ik m'n rug ontspannen.
Dus.
quote:
ik denk dat jij echte sportman bentquote:
Mja ik heb niet bepaald de beste rug meegekregen.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt... tof..![]()
Moet je dat altijd doen?
quote:A notorious bug allows the player to score directly from an opposing goal kick by standing in front of the goalkeeper so that the ball rebounds off him into the net.
iemand zoeken die kan masserenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja ik heb niet bepaald de beste rug meegekregen.
Meestal gebeurt het vanzelf, zoniet dan hol ik m'n rug ennspan de spieren boven je kont als een waanzinnige aan.
Waarschijnlijk is het net als het knakken vannje vingers, maar het voelt wel een stuk beter als ik het gedaan heb, mer ontspannen.
Ik vind ze zo stom en daarom kijk ik het, het gaat me eigenlijk alleen om het kijkenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die Die Antwoord niet kunnen waarderen
Kan je wel op je buik liggen?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja ik heb niet bepaald de beste rug meegekregen.
Meestal gebeurt het vanzelf, zoniet dan hol ik m'n rug ennspan de spieren boven je kont als een waanzinnige aan.
Waarschijnlijk is het net als het knakken vannje vingers, maar het voelt wel een stuk beter als ik het gedaan heb, mer ontspannen.
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:47 schreef MiVer het volgende:
ik ga afscheid nemen, niet slapen, maar...
een aantal groetjes laat ik achter:
- de knuffelgroetjes voor BP, omdat hij een poepescheetje is!![]()
- de meer gewone groetjes aan 4EBE, omdat, nu ja tof als je bent
- hahahha, ook aan Bragi en Crack_
dag dag !!! tot morgen!
Wut? Natuurlijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je wel op je buik liggen?
Ik kende iemand die dat niet kon![]()
Nou ja ik ga de boel hier afsluiten
Je bent mij vast niet vergetenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:47 schreef MiVer het volgende:
dag dag !!! tot morgen!
Laters gast!quote:Op donderdag 15 april 2010 00:47 schreef MiVer het volgende:
dag dag !!! tot morgen!
Wat is je favo nummer?quote:Op donderdag 15 april 2010 01:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar goede nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |