Dat dusquote:Op donderdag 15 april 2010 01:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deed ik laatst ook, ik sloop 4 ochtenden om 6 uur uit bed voordat ik eindelijk de door mij zo begeerde schoenen kon bestellenecht gestoord eigenlijk. Maar goed, ik ben er wel erg blij mee
Ik ga slapen, kusjesquote:Op donderdag 15 april 2010 01:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga douchen en slapen, kusjes!
Wow man ik ga het meteen gebruiken!! Wow dat ik ooit zonder heb gekund! Wat handig zeg wauwie! Online agenda'squote:Op donderdag 15 april 2010 01:50 schreef Bragi het volgende:
Ontdek nu (pas) www.flogs.com!
Handig als je gebruik maakt van online agenda's.
Haha, die otis toch.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wow man ik ga het meteen gebruiken!! Wow dat ik ooit zonder heb gekund! Wat handig zeg wauwie! Online agenda's![]()
Yeahhhhh
!
Omdat ik net even weer aan mijn staalharde lichaam moest werkenquote:Op donderdag 15 april 2010 08:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vroeg wakker, jongen?
quote:Op donderdag 15 april 2010 08:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat ik net even weer aan mijn staalharde lichaam moest werken.
Morguhquote:Op donderdag 15 april 2010 09:37 schreef BobbyB het volgende:
Morgen.
Grote jongen.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:44 schreef reetveter het volgende:
Ait, weer 2 voldoendes binnen.
Daar kom je tegenwoordig toch ook mee weg? Zolang je maar de belasting niet ontduikt of te hard rijdt.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik droomde dat ik iemand door z'n kop had geschoten en dat ik er nog mee weg ben gekomen ook
Zit je kralenketting te strak of zo?quote:Op donderdag 15 april 2010 08:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wow man ik ga het meteen gebruiken!! Wow dat ik ooit zonder heb gekund! Wat handig zeg wauwie! Online agenda's![]()
Yeahhhhh
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |