Iedereen vind mij maar een schatje.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:25 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij bent andere klasse
jij bent een schatje!
Was het maar zo'n feestjequote:Op donderdag 15 april 2010 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Crack doet aan ejaculaat schieten.
Zie mij chillend en stoer doen vanaf het bed.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet echt een laptop. Chill vanaf de bank of bed stoer doen op fok!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ja BP...al je inzet sorteert dus effectquote:Op donderdag 15 april 2010 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iedereen vind mij maar een schatje.
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie mij chillend en stoer doen vanaf het bed.ben nu ook teleurgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klik ik de spoiler open...en dan???
nu ja, ik ken je, had eigenlijk geen verwachtingen
hahahaha
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
Mensen die fifa doenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:30 schreef Devvie het volgende:
Mensen die 10uur dingen in moeten stellen met fifa
ik heb voor het laatst gekotst in 2006quote:Op donderdag 15 april 2010 00:30 schreef Devvie het volgende:
Mensen die 10uur dingen in moeten stellen met fifa
JA, sorry ik ben van de anti-climaxen.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:30 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben nu ook teleurgesteld
klik ik de spoiler open...en dan???
nu ja, ik ken je, had eigenlijk geen verwachtingen
hahahaha
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie mij chillend en stoer doen vanaf het bed.Niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boh, ik lig te wachten tot mijn schaambeen knak doet maar het schiet niet op.![]()
0 topics op naam. 14.gif
Ik nog in 2010..quote:Op donderdag 15 april 2010 00:31 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik heb voor het laatst gekotst in 2006
dus gaat goed hier
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet?
Boh, ik lig te wachten tot mijn schaambeen knak doet maar het schiet niet op.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
je bent ultra aantrekkelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA, sorry ik ben van de anti-climaxen.
Dacht dat je me ondertussen wel kende
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Niks bijzonders hoor. Ofja...wat is bijzonder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb dat altijd als ik naar bed ga. Dan knakt 'ie keihard en voel ik m'n rug ontspannen.
Dus.
0 topics op naam. 14.gif
knakken? rug? palingen?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor. Ofja...wat is bijzonder?
Maar ik heb dat altijd als ik naar bed ga. Dan knakt 'ie keihard en voel ik m'n rug ontspannen.
Dus.
Dat klinkt niet echt... tof..quote:Op donderdag 15 april 2010 00:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor. Ofja...wat is bijzonder?
Dus.
quote:
ik denk dat jij echte sportman bentquote:
Mja ik heb niet bepaald de beste rug meegekregen.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt... tof..![]()
Moet je dat altijd doen?
quote:A notorious bug allows the player to score directly from an opposing goal kick by standing in front of the goalkeeper so that the ball rebounds off him into the net.
iemand zoeken die kan masserenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja ik heb niet bepaald de beste rug meegekregen.
Meestal gebeurt het vanzelf, zoniet dan hol ik m'n rug ennspan de spieren boven je kont als een waanzinnige aan.
Waarschijnlijk is het net als het knakken vannje vingers, maar het voelt wel een stuk beter als ik het gedaan heb, mer ontspannen.
Ik vind ze zo stom en daarom kijk ik het, het gaat me eigenlijk alleen om het kijkenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die Die Antwoord niet kunnen waarderen
Kan je wel op je buik liggen?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja ik heb niet bepaald de beste rug meegekregen.
Meestal gebeurt het vanzelf, zoniet dan hol ik m'n rug ennspan de spieren boven je kont als een waanzinnige aan.
Waarschijnlijk is het net als het knakken vannje vingers, maar het voelt wel een stuk beter als ik het gedaan heb, mer ontspannen.
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:47 schreef MiVer het volgende:
ik ga afscheid nemen, niet slapen, maar...
een aantal groetjes laat ik achter:
- de knuffelgroetjes voor BP, omdat hij een poepescheetje is!![]()
- de meer gewone groetjes aan 4EBE, omdat, nu ja tof als je bent
- hahahha, ook aan Bragi en Crack_
dag dag !!! tot morgen!
Wut? Natuurlijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je wel op je buik liggen?
Ik kende iemand die dat niet kon![]()
Nou ja ik ga de boel hier afsluiten
Je bent mij vast niet vergetenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:47 schreef MiVer het volgende:
dag dag !!! tot morgen!
Laters gast!quote:Op donderdag 15 april 2010 00:47 schreef MiVer het volgende:
dag dag !!! tot morgen!
Wat is je favo nummer?quote:Op donderdag 15 april 2010 01:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar goede nummers
een mummiepak!quote:Op donderdag 15 april 2010 01:14 schreef Breathtaking het volgende:
IK HAAT MEZELF! Ik moest echt 3 maanden ofzo betalen voor m'n OV omdat ik m'n OV jaarkaart kwijt was en nog geen chipkaart had.. Ben ik net aan het opruimen en schuif ik voor de lol m'n bank eens opzij, raden wat daar ligt..
Ook echt zo'n typische plek hequote:Op donderdag 15 april 2010 01:14 schreef Breathtaking het volgende:
IK HAAT MEZELF! Ik moest echt 3 maanden ofzo betalen voor m'n OV omdat ik m'n OV jaarkaart kwijt was en nog geen chipkaart had.. Ben ik net aan het opruimen en schuif ik voor de lol m'n bank eens opzij, raden wat daar ligt..
Nou toen ik hier dagenlang/wekenlang/maandenlang zeikte dat ik dat ding kwijt was heb ik anders niemand horen zeggen 'misschien moet je eens onder je bank kijken joh!'quote:
De envelop waarin ik m'n OV chipkaart aanvraag moest versturen!quote:Op donderdag 15 april 2010 01:18 schreef Maisnon het volgende:
heb je nog meer gevonden wat je al maanden kwijt bent?
Gelukkig had je mij toen.quote:Op donderdag 15 april 2010 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De envelop waarin ik m'n OV chipkaart aanvraag moest versturen!
grote jongenquote:Op donderdag 15 april 2010 01:15 schreef NoelGallagher het volgende:
002. 335 NoelGallagher
Zie mij falen
grote jongenquote:Op donderdag 15 april 2010 01:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik krijg 300 euro terug van de belasting![]()
![]()
grote jongenquote:Op donderdag 15 april 2010 01:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga slapen.
Weltrusten allemaal
Deed ik laatst ook, ik sloop 4 ochtenden om 6 uur uit bed voordat ik eindelijk de door mij zo begeerde schoenen kon bestellenquote:Op donderdag 15 april 2010 01:25 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil eigenlijk weer ff iets bij de H&M bestellen
Maar dat werkt altijd onhandig met eh, aanvullen enzo, ze vullen die site namelijk 's ochtendsvroeg aan dus dan moet je als een gek alles bestellen
Dat dusquote:Op donderdag 15 april 2010 01:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deed ik laatst ook, ik sloop 4 ochtenden om 6 uur uit bed voordat ik eindelijk de door mij zo begeerde schoenen kon bestellenecht gestoord eigenlijk. Maar goed, ik ben er wel erg blij mee
Ik ga slapen, kusjesquote:Op donderdag 15 april 2010 01:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga douchen en slapen, kusjes!
Wow man ik ga het meteen gebruiken!! Wow dat ik ooit zonder heb gekund! Wat handig zeg wauwie! Online agenda'squote:Op donderdag 15 april 2010 01:50 schreef Bragi het volgende:
Ontdek nu (pas) www.flogs.com!
Handig als je gebruik maakt van online agenda's.
Haha, die otis toch.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wow man ik ga het meteen gebruiken!! Wow dat ik ooit zonder heb gekund! Wat handig zeg wauwie! Online agenda's![]()
Yeahhhhh
!
Omdat ik net even weer aan mijn staalharde lichaam moest werkenquote:Op donderdag 15 april 2010 08:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vroeg wakker, jongen?
quote:Op donderdag 15 april 2010 08:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat ik net even weer aan mijn staalharde lichaam moest werken.
Morguhquote:Op donderdag 15 april 2010 09:37 schreef BobbyB het volgende:
Morgen.
Grote jongen.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:44 schreef reetveter het volgende:
Ait, weer 2 voldoendes binnen.
Daar kom je tegenwoordig toch ook mee weg? Zolang je maar de belasting niet ontduikt of te hard rijdt.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik droomde dat ik iemand door z'n kop had geschoten en dat ik er nog mee weg ben gekomen ook
Zit je kralenketting te strak of zo?quote:Op donderdag 15 april 2010 08:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wow man ik ga het meteen gebruiken!! Wow dat ik ooit zonder heb gekund! Wat handig zeg wauwie! Online agenda's![]()
Yeahhhhh
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |