Nee, al dat paupervolk hier in de regio dat opeens voor FC Twente is dan.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik hoop dat Twente kampioen wordt, al is het alleen maar zodat ik niet maanden hoef aan te horen hoe geweldig en goed Ajax wel niet is van al die teletekstsupporters die nog nooit in een voetbalstadion zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja zoals ik in m'n edit al aangaf, wellicht als je jonger bent dat het wel leuk is om nieuwe mensen te ontmoeten en zo.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Opzich is het ook wel faal, zo'n meet
Je kan ook geen fan zijn van een muzikant zonder dat je naar al z'n optredens bent geweest?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Want daar bestaat het overgrote deel van de Ajaxfanbase uit
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ga Chai zo meeten.Meeten of meaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Vind ik wel wat andersquote:Op donderdag 15 april 2010 11:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je kan ook geen fan zijn van een muzikant zonder dat je naar al z'n optredens bent geweest?
Ja, da's waar.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja zoals ik in m'n edit al aangaf, wellicht als je jonger bent dat het wel leuk is om nieuwe mensen te ontmoeten en zo.
Ben ook fan van Taylor Swift zonder ooit een concert gezien te hebben.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je kan ook geen fan zijn van een muzikant zonder dat je naar al z'n optredens bent geweest?
Liever dat dan die arrogante nepjoden die zich over het hele land verspreid hebben.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, al dat paupervolk hier in de regio dat opeens voor FC Twente is dan.Krijg je dat weer. Doe nu maar gewoon die derde ster, niets aan het handje dan.
Want?quote:
De KNVB houdt streng toezicht op de wedstrijd. Feijenoord moet oppassen dat ze de boel niet belazeren anders krijgen ze 6 punten in minderingquote:
Mensen hebben niet altijd de mogelijkheid om een concert te bezoeken omdat de artiesten hier bijna niet optreden of niet meer leven.quote:
Die zijn pussy.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen hebben niet altijd de mogelijkheid om een concert te bezoeken omdat de artiesten hier bijna niet optreden of niet meer leven.
Ik doelde eigenlijk op die nepsupporters die schreeuwen dat ajax dat beste is, maar nog nooit naar een wedstrijd ofzo zijn gegaan
wat heb je geslikt?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:02 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff ik droomde dat ik vermoord werden dan echt drie keer ofzo, telkens kwam ik weer tot leven en telkens schoot dezelfde rare neger me dood. En één keer werd ik vermoord door een kat (
! ) maar dat mocht ik overdoen dus toen ving ik de kat en liet ik 'm onthoofden, arme kat
!
Werd je ook verkracht daarna?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:02 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff ik droomde dat ik vermoord werden dan echt drie keer ofzo, telkens kwam ik weer tot leven en telkens schoot dezelfde rare neger me dood. En één keer werd ik vermoord door een kat (
! ) maar dat mocht ik overdoen dus toen ving ik de kat en liet ik 'm onthoofden, arme kat
!
Dan nog vind ik je argumentatie weinig hout snijden.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen hebben niet altijd de mogelijkheid om een concert te bezoeken omdat de artiesten hier bijna niet optreden of niet meer leven.
Ik doelde eigenlijk op die nepsupporters die schreeuwen dat ajax dat beste is, maar nog nooit naar een wedstrijd ofzo zijn gegaan
Was het wel een droom?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:02 schreef Breathtaking het volgende:
!
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:02 schreef Breathtaking het volgende:
!
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik droomde dat ik iemand door z'n kop had geschoten en dat ik er nog mee weg ben gekomen ook
Ah, je voelt je natuurlijk aangesprokenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan nog vind ik je argumentatie weinig hout snijden.Waarom zou je níét kunnen schreeuwen dat Ajax (of welke club dan ook) de beste is als je nog nooit in het stadion bent geweest? 't Is niet zo dat je op tv niet kan zien hoe ze spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |