quote:Op donderdag 15 april 2010 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Al die klassiekers, ik vind het iets voor lekker in de zomer in de tuin en niks doen.
dan moet je vooral veel wortels eten heb ik gehoord dat heeft een positieve invloed op de reciproce waarde van de frequentie van niet-coderende dnaquote:Op donderdag 15 april 2010 00:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
lezen is goed voor je ogen
zeker aangevuld met vitamine A enzo...
eens, gister nog samen met prei gedaanquote:Op donderdag 15 april 2010 00:15 schreef Trollface. het volgende:
[..]
dan moet je vooral veel wortels eten heb ik gehoord dat heeft een positieve invloed op de reciproce waarde van de frequentie van niet-coderende dna
wat ik zei, wil zien hoe je ECHT bentquote:
Kon ik je zo wel vertellenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:15 schreef Crack_ het volgende:
En ik kwam er vandaag achter dat ik helemaal geen 3 weken vakantie heb, lekkerrrr.
Wat doe je?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
School![]()
Lekker weer stage van half 9 tot 5
Interessante materie.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:15 schreef Trollface. het volgende:
[..]
dan moet je vooral veel wortels eten heb ik gehoord dat heeft een positieve invloed op de reciproce waarde van de frequentie van niet-coderende dna
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat ik zei, wil zien hoe je ECHT bent
en met jou huil ik mee, en geef voor nu opquote:
stoer = cam aanquote:Op donderdag 15 april 2010 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet echt een laptop. Chill vanaf de bank of bed stoer doen op fok!.
Ik kan je vertellen, het is heerlijk. Lekker op m'n 2persoons bedje lekker fokken jwtquote:Op donderdag 15 april 2010 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet echt een laptop. Chill vanaf de bank of bed stoer doen op fok!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |