Pak er eens een goed boek bijquote:Op dinsdag 20 april 2010 02:10 schreef Notyouraverage het volgende:
Nee. Ik had het best vlot in de gaten eigenlijk, maar verbaasde me wel over de prequel stukjes. Eerst vond ik het ook geen toffe opbouw voor die aflevering, maar de climax maakte het een en ander goed en eigenlijk was er helemaal niks mis mee. Ik baal alleen dat dit nu mijn 3e serie is die ik hardcore keek die nu aan z'n seizoenseinde is gekomen. Tel daar nog 2 series bij op die ik weer opgepakt had en inmiddels ook weer klaar zijn, en ik zit zonder kijkstof.
Het bloed ziet er ook iedere keer weer verschrikkelijk fake uit. Het is dat er zoveel bloot in zit (voor een tv serie) anders was het al lang van de buis gehaald.quote:Op maandag 19 april 2010 16:13 schreef Elynasedai het volgende:
1e 3 afleveringen gezien, sommige dialogen zijn echt slecht (tot nu toe dan he)
Ik geef het nog een kans hoor, zeker weten. Ben nu aan het "afkicken" van Rome (in 2 weken alles gekeken, deze serie is echt ge-weldig!!!) - daar zal het wel aan liggen
Tijd voor THE PACIFIC dusquote:Op dinsdag 20 april 2010 02:10 schreef Notyouraverage het volgende:
Nee. Ik had het best vlot in de gaten eigenlijk, maar verbaasde me wel over de prequel stukjes. Eerst vond ik het ook geen toffe opbouw voor die aflevering, maar de climax maakte het een en ander goed en eigenlijk was er helemaal niks mis mee. Ik baal alleen dat dit nu mijn 3e serie is die ik hardcore keek die nu aan z'n seizoenseinde is gekomen. Tel daar nog 2 series bij op die ik weer opgepakt had en inmiddels ook weer klaar zijn, en ik zit zonder kijkstof.
agreequote:
Is nog lang niet zeker maar omdat het 2de seizoen is uitgesteld voor lange tijd wanneer de hoofdrolspeler weer beter is. Zitten ze erover na te denken om een 6 delige prequel te doen zodat ze det set kunnen gebruiken en geld kunnen besparen. En als die niet beter wordt en de kanker niet verslaat komt er helemaal geen 2de seizoen van spartacus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:47 schreef turance het volgende:
Wat is er allemaal waar van dat er een prequel gaat komen dan? Bronnen?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:59 schreef Tim86 het volgende:
Enige wat ik je kan bieden is Jupiter's cock:
[ afbeelding ]
In welk geval dan ook, we moeten een tijdje wachtenquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:26 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Is nog lang niet zeker maar omdat het 2de seizoen is uitgesteld voor lange tijd wanneer de hoofdrolspeler weer beter is. Zitten ze erover na te denken om een 6 delige prequel te doen zodat ze det set kunnen gebruiken en geld kunnen besparen. En als die niet beter wordt en de kanker niet verslaat komt er helemaal geen 2de seizoen van spartacus.
Nou, laten we hopen dat Andy het wel verslaat. Of je nu een tv-ster bent of niet, fuck die klote ziekte, zeg.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:47 schreef turance het volgende:
Wat is er allemaal waar van dat er een prequel gaat komen dan? Bronnen?
I grow tired of your apologies! Its not enough to get fucked by the gods, oh no. They now start shitting on me!quote:
Ohhh FFFFF... FFFFFFFFFFUCK!11!!1!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
I grow tired of your apologies! Its not enough to get fucked by the gods, oh no. They now start shitting on me!
Double shotquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:59 schreef Tim86 het volgende:
Enige wat ik je kan bieden is Jupiter's cock:
[ afbeelding ]
Niets aan toe te voegenquote:Op vrijdag 23 april 2010 02:45 schreef Pek het volgende:
Zo'n beetje de trend van deze serie:
ep 1 t/m 4: jezus, wat slecht zeg![]()
ep 5 t/m 9: mwoah, wordt steeds beter![]()
ep 10 t/m 13: WHAAAH, KILL THEM ALL![]()
Ze moeten toch om het camerateam heenquote:Op maandag 19 april 2010 15:31 schreef One_conundrum het volgende:
De allerlaatste scene, dat ze die poort uitrennen, was wel écht slecht trouwens.
mwa nee meer zoquote:Op vrijdag 23 april 2010 02:45 schreef Pek het volgende:
Lol, epische fail.quote:Op maandag 26 april 2010 11:47 schreef speknek het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Lucretia Xena is.
quote:Op maandag 26 april 2010 11:47 schreef speknek het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Lucretia Xena is.
Een dikke cliffhanger midden in een zinquote:Schrijver Maurissa Tancharoe liet meermaals via Twitter weten dat fans niet bang hoeven te zijn dat er geen tweede seizoen.
ah zo ok bedanktquote:Op maandag 26 april 2010 13:01 schreef Murzeltje het volgende:
De opnames van Seizoen 2 zijn tot nader order uitgesteld, omdat er bij de hoofdrolspeler Andy Whitfield kanker is geconstateerd.
http://www.nuopdvd.com/se(...)2_verder_uitgesteld/
Eerder lieten wij weten dat de productie van het tweede seizoen is gestaakt in verband met gezondheidsproblemen bij acteur Andy Whitfield.
Gezien het feit dat Whitfield nog niet volledig is hersteld van zijn ziekte, is de productie van seizoen 2 inmiddels uitgesteld voor onbepaalde tijd. Schrijver Maurissa Tancharoe liet meermaals via Twitter weten dat fans niet bang hoeven te zijn dat er geen tweede seizoen.
quote:Op maandag 26 april 2010 13:01 schreef Murzeltje het volgende:
De opnames van Seizoen 2 zijn tot nader order uitgesteld, omdat er bij de hoofdrolspeler Andy Whitfield kanker is geconstateerd.
http://www.nuopdvd.com/se(...)2_verder_uitgesteld/
Eerder lieten wij weten dat de productie van het tweede seizoen is gestaakt in verband met gezondheidsproblemen bij acteur Andy Whitfield.
Gezien het feit dat Whitfield nog niet volledig is hersteld van zijn ziekte, is de productie van seizoen 2 inmiddels uitgesteld voor onbepaalde tijd. Schrijver Maurissa Tancharoe liet meermaals via Twitter weten dat fans niet bang hoeven te zijn dat er geen tweede seizoen.
quote:Op maandag 19 april 2010 00:00 schreef TheThirdMark het volgende:
En natuurlijk Ashur. Die zal wel een leuke intrigerende rol krijgen in s2 (als dat gaat komen).
Dit is erg goed nieuws!!!quote:Op maandag 26 april 2010 13:01 schreef Murzeltje het volgende:
Gezien het feit dat Whitfield nog niet volledig is hersteld van zijn ziekte, is de productie van seizoen 2 inmiddels uitgesteld voor onbepaalde tijd. Schrijver Maurissa Tancharoe liet meermaals via Twitter weten dat fans niet bang hoeven te zijn dat er geen tweede seizoen komt.
Ik vond de serie al vet, maar na die aflevering kon ik er geen genoeg van krijgenquote:Op maandag 26 april 2010 22:28 schreef _Restless het volgende:
O my wat een geweldige serie!
Al vond ik die van gisteren niet zo leuk, die arme varro
Same here. Heb het helemaal uit kunnen zitten toch en het was best vermakelijk. Ik krijg alleen wel een beetje een Prison Break gevoel bij de laatste afleveringquote:Op vrijdag 23 april 2010 02:45 schreef Pek het volgende:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Same here. Heb het helemaal uit kunnen zitten toch en het was best vermakelijk. Ik krijg alleen wel een beetje een Prison Break gevoel bij de laatste aflevering
mja voordat ze allemaal anderen kant oplopen (of nouja ze kunnen maar 2 kanten opquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:41 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
![]()
De laatste aflevering vond ik zeer vet, alleen dat ze dan uit die poort met z'n allen in random richting weglopen had ik wel ff van "![]()
"
Weet iemand uit welke film dat is vanaf 00:41, met die leeuwen?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:28 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Negeer de Jesus-crap en je hebt een fantastisch filmpje
Filmpje was verwijderd, bji deze nog een keer:..quote:Op woensdag 28 april 2010 09:45 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Weet iemand uit welke film dat is vanaf 00:41, met die leeuwen?
Volgens mij van ''Quo Vadis'', en anders ''Nero''quote:Op donderdag 29 april 2010 08:17 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Filmpje was verwijderd, bji deze nog een keer:..
even opnieuw:
Iemand die mijn vraag kan beantwoorden?
Bedankt!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:11 schreef Fingon het volgende:
[..]
Volgens mij van ''Quo Vadis'', en anders ''Nero''
http://images.google.nl/images?q=spartacus+blood+and+sand&um=1&hl=nl&rlz=1T4GZAZ_en-GBNL327NL328&tbs=isch%3A1&sa=2&start=0 zit genoeg tussen wat ook nog groot genoeg is voor wallpapersquote:Op donderdag 29 april 2010 19:27 schreef Beach het volgende:
Heeft trouwens iemand nog een leuke wallpaper van Andy; hij is namelijk best wel lekker.
Haha, waar komt dit nou weer vandaan:quote:Op donderdag 29 april 2010 19:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=spartacus+blood+and+sand&um=1&hl=nl&rlz=1T4GZAZ_en-GBNL327NL328&tbs=isch%3A1&sa=2&start=0 zit genoeg tussen wat ook nog groot genoeg is voor wallpapers
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, waar komt dit nou weer vandaan:
[ afbeelding ]
Xena was toch helemaal niet sex-gericht ofzo? Kan me dat niet herinneren iig
Ikvermoed dat dit een 'shop isquote:Op donderdag 29 april 2010 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, waar komt dit nou weer vandaan:
[ afbeelding ]
Xena was toch helemaal niet sex-gericht ofzo? Kan me dat niet herinneren iig
Xena was wel iets gespierder, naar wat ik me kan herinneren.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:39 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Xena was wel iets gespierder, naar wat ik me kan herinneren.
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:27 schreef Beach het volgende:
Heeft trouwens iemand nog een leuke wallpaper van Andy; hij is namelijk best wel lekker.
Je haalt in dit en de vorige twee topics deze opmerking tussen al die 'tietenquote:
Seizoen 1 (er is nog maar 1 seizoen trouwens) aflevering 11 werd gisteravond door RTL5 uitgezonden.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:22 schreef kalinhos het volgende:
Mijn pa heeft gisteren Spartacus voor t eerst gemist, dus ik wil het voor 'm downloaden zodat hij alsnog kan kijken op een dvd. Welke aflevering/seizoen werd gisteravond door SBS uitgezonden?
Da's wel heel stom jaquote:Op zondag 9 mei 2010 23:36 schreef speknek het volgende:
Stomme vertaling op rtl 5 zeg, ze hadden het de hele tijd over de vermoorde neef van Crassus, snapte er geen reet van, bleek het de nicht (allebei cousin), Licinia te zijn.
Ik had inderdaad wel vaak de neiging om te schreeuwen ''I grow tired of all these woman'' als al die eenden weer gelijk aan het kwaken warenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:54 schreef SigmundFreud het volgende:
Aardige aflevering (RTL5), belooft veel goeds voor volgende week. Ik merkte de vertaalfout niet op omdat ik vanaf het begin al die vrouwen door elkaar haal, ik was al blij dat er eentje vermoord werd.
Praise The Gods!quote:Op woensdag 12 mei 2010 04:10 schreef criminal_mind het volgende:
LOS ANGELES, May 11 -- NCTA Cable Show 2010 -- Pre-production is underway on a six-part prequel to Starz' hit original series "Spartacus: Blood and Sand."
Andy Whitfield, who played the title character in the series, will appear in the prequel briefly, but Lucy Lawless and John Hannah take center stage in this story of the rise of the House of Batiatus and its champions before Spartacus arrives as a captured Thracian slave. With the title still to be determined, the prequel will begin production this summer in New Zealand, and is slated to air on Starz in January 2011.
John Hannah returns as Batiatus, owner of the Ludus, along with his wife Lucretia, played by Lucy Lawless. Other returning actors include Peter Mensah (Doctore), Manu Bennett (Crixus), Antonio Te Maioha (Barca), Nick E. Tarabay (Ashur), Lesley-Ann Brandt (Naevia) - and others. New characters will also be added - most notably the gladiator who was champion of the House of Batiatus before Spartacus or even Crixus - who will help fill in the story about the people and politics in the House of Batiatus and ancient Capua as a whole.
Kan wel eens echt zo zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 04:18 schreef wonderer het volgende:
Cool
Ik vermoed dat zo'n prequel populairder zal zijn dan een echt tweede seizoenGewoon omdat alle bazen nog leven.
Idd! Once again the gods spread cheek and ram cock in ass!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:32 schreef Leonidas82 het volgende:
Batiatus: 'en de goden spreiden wederom mijn billen en ik word weer genaaid' geniale uitspraak
De 2e versie vind ik nog beter.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:35 schreef Scorpie het volgende:
BY JUPITERS COCK, THE SKY HAS SPLIT OPEN AND THE GODS THEMSELF HAVE BLESSED US WITH MORE BLOOD TO SHED!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 04:10 schreef criminal_mind het volgende:
LOS ANGELES, May 11 -- NCTA Cable Show 2010 -- Pre-production is underway on a six-part prequel to Starz' hit original series "Spartacus: Blood and Sand."
Andy Whitfield, who played the title character in the series, will appear in the prequel briefly, but Lucy Lawless and John Hannah take center stage in this story of the rise of the House of Batiatus and its champions before Spartacus arrives as a captured Thracian slave. With the title still to be determined, the prequel will begin production this summer in New Zealand, and is slated to air on Starz in January 2011.
John Hannah returns as Batiatus, owner of the Ludus, along with his wife Lucretia, played by Lucy Lawless. Other returning actors include Peter Mensah (Doctore), Manu Bennett (Crixus), Antonio Te Maioha (Barca), Nick E. Tarabay (Ashur), Lesley-Ann Brandt (Naevia) - and others. New characters will also be added - most notably the gladiator who was champion of the House of Batiatus before Spartacus or even Crixus - who will help fill in the story about the people and politics in the House of Batiatus and ancient Capua as a whole.
als of we dat redden met 6 episodesquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef ER_Online het volgende:
RelaaxKunnen we wel aan onze verslaving voldoen voordat spartacus weer beter is!
Tof dat je dit met ons wil delenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:22 schreef Houniet het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 04.
Wel in spoilertags he, anders is het lullig.quote:
Daar schijnen ze in dit topic aardig de schijt aan te hebbenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel in spoilertags he, anders is het lullig.
Het seizoen is nou eenmaal al afgelopen. Als je bang bent dat er dingen gespoiled worden moet je hier maar niet kijkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Daar schijnen ze in dit topic aardig de schijt aan te hebben
Goed nieuwsquote:Op woensdag 12 mei 2010 04:10 schreef criminal_mind het volgende:
Als jij je even inleest snap je wel waarom er een prequel komtquote:Op maandag 17 mei 2010 00:49 schreef batumulia het volgende:
Hele goeie serie, vraag me af wanneer de volgende seizoen begint en die gebeuren met 6 afleveringen lijkt me niks met batiatus enzovoort...
ik vind eigenlijk dat ze gewoon weer moeten verder gaan met het vervolg van blood and sand .
+ Ik vind ook dat spartacus weer beter moet worden en SNEL!!!:P..
kheb tot nu toe alle serie's gekeken, vind het echt supertof + de vrouwen natuurlijk:D
ik las ergens ofzo dat de vervolg pas in september weer gaat beginnen ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |