Filmpje was verwijderd, bji deze nog een keer:..quote:Op woensdag 28 april 2010 09:45 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Weet iemand uit welke film dat is vanaf 00:41, met die leeuwen?
Volgens mij van ''Quo Vadis'', en anders ''Nero''quote:Op donderdag 29 april 2010 08:17 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Filmpje was verwijderd, bji deze nog een keer:..
even opnieuw:
Iemand die mijn vraag kan beantwoorden?
Bedankt!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:11 schreef Fingon het volgende:
[..]
Volgens mij van ''Quo Vadis'', en anders ''Nero''
http://images.google.nl/images?q=spartacus+blood+and+sand&um=1&hl=nl&rlz=1T4GZAZ_en-GBNL327NL328&tbs=isch%3A1&sa=2&start=0 zit genoeg tussen wat ook nog groot genoeg is voor wallpapersquote:Op donderdag 29 april 2010 19:27 schreef Beach het volgende:
Heeft trouwens iemand nog een leuke wallpaper van Andy; hij is namelijk best wel lekker.
Haha, waar komt dit nou weer vandaan:quote:Op donderdag 29 april 2010 19:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=spartacus+blood+and+sand&um=1&hl=nl&rlz=1T4GZAZ_en-GBNL327NL328&tbs=isch%3A1&sa=2&start=0 zit genoeg tussen wat ook nog groot genoeg is voor wallpapers
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, waar komt dit nou weer vandaan:
[ afbeelding ]
Xena was toch helemaal niet sex-gericht ofzo? Kan me dat niet herinneren iig
Ikvermoed dat dit een 'shop isquote:Op donderdag 29 april 2010 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, waar komt dit nou weer vandaan:
[ afbeelding ]
Xena was toch helemaal niet sex-gericht ofzo? Kan me dat niet herinneren iig
Xena was wel iets gespierder, naar wat ik me kan herinneren.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:39 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Xena was wel iets gespierder, naar wat ik me kan herinneren.
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:27 schreef Beach het volgende:
Heeft trouwens iemand nog een leuke wallpaper van Andy; hij is namelijk best wel lekker.
Je haalt in dit en de vorige twee topics deze opmerking tussen al die 'tietenquote:
Seizoen 1 (er is nog maar 1 seizoen trouwens) aflevering 11 werd gisteravond door RTL5 uitgezonden.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:22 schreef kalinhos het volgende:
Mijn pa heeft gisteren Spartacus voor t eerst gemist, dus ik wil het voor 'm downloaden zodat hij alsnog kan kijken op een dvd. Welke aflevering/seizoen werd gisteravond door SBS uitgezonden?
Da's wel heel stom jaquote:Op zondag 9 mei 2010 23:36 schreef speknek het volgende:
Stomme vertaling op rtl 5 zeg, ze hadden het de hele tijd over de vermoorde neef van Crassus, snapte er geen reet van, bleek het de nicht (allebei cousin), Licinia te zijn.
Ik had inderdaad wel vaak de neiging om te schreeuwen ''I grow tired of all these woman'' als al die eenden weer gelijk aan het kwaken warenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:54 schreef SigmundFreud het volgende:
Aardige aflevering (RTL5), belooft veel goeds voor volgende week. Ik merkte de vertaalfout niet op omdat ik vanaf het begin al die vrouwen door elkaar haal, ik was al blij dat er eentje vermoord werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |