Klopt , serie is meer dan goed genoeg om foutjes te vergevenquote:Op maandag 19 april 2010 00:33 schreef Notyouraverage het volgende:
Gelukkig bekijk ik de serie al lang niet meer vanuit zo een perspectief, want anders kunnen we 5 topics vullen met foutjes.
Die "foutjes" kun je alledrie verklaren met "heat of the moment". Dat joch is in shock, ashur heeft een adrenalinekick en de gladiatoren zelf zijn blind van razernij en slachten alles af met meer dan een loin cloth.quote:Op maandag 19 april 2010 00:14 schreef AffenStrudel het volgende:
Als ik toch wat puntjes moet noemen :
1. Dat joch ziet z'n moeder vermoord worden en loopt minuten later rond alsof er niks gebeurd is.
2. Ashur verstopt zich als gesneuvelde. Goed bedacht, mooi dat ie nog leeft. Maar de uberfitte doctore vind het niet vreemd dat kreupele in elkaar gebeukte Ashur de kamer verlaat en blijkbaar binnen een seconde de galerij weet te klaren?
3. Ik vond het enigszins opmerkelijk dat meteen iedere aanwezige vrije burger van kant gemaakt werd. Geweld tegen vrouwen is toch wel redelijk uncool.
Denk het niet, die lijken lagen er gewoon alquote:Op maandag 19 april 2010 00:14 schreef AffenStrudel het volgende:
Maar de uberfitte doctore vind het niet vreemd dat kreupele in elkaar gebeukte Ashur de kamer verlaat en blijkbaar binnen een seconde de galerij weet te klaren?
Je kunt niet alles hebben natuurlijk.quote:
Ik denk dat hij (?) bedoelt dat Doctore niet daar ging zoeken en het blijkbaar aannemelijk vond dat Ashur er als een haasje vandoor is gerend, het plein af en de villa door ofzo.quote:Op maandag 19 april 2010 09:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Denk het niet, die lijken lagen er gewoon al
Helemaal juistquote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Witchfynder het volgende:
Ik denk dat hij (?) bedoelt dat Doctore niet daar ging zoeken en het blijkbaar aannemelijk vond dat Ashur er als een haasje vandoor is gerend, het plein af en de villa door ofzo.
elke zondag om 10uur kijken!quote:Op maandag 19 april 2010 12:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben benieuwd hoe we de kloof gaan overleven nu seizoen 1 is afgelopen
Die tijd is ook niet constant , die wijzigt iedere week.quote:Op maandag 19 april 2010 12:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
elke zondag om 10uur kijken!duurt nog 4 weken ofzo daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |