Pak er eens een goed boek bijquote:Op dinsdag 20 april 2010 02:10 schreef Notyouraverage het volgende:
Nee. Ik had het best vlot in de gaten eigenlijk, maar verbaasde me wel over de prequel stukjes. Eerst vond ik het ook geen toffe opbouw voor die aflevering, maar de climax maakte het een en ander goed en eigenlijk was er helemaal niks mis mee. Ik baal alleen dat dit nu mijn 3e serie is die ik hardcore keek die nu aan z'n seizoenseinde is gekomen. Tel daar nog 2 series bij op die ik weer opgepakt had en inmiddels ook weer klaar zijn, en ik zit zonder kijkstof.
Het bloed ziet er ook iedere keer weer verschrikkelijk fake uit. Het is dat er zoveel bloot in zit (voor een tv serie) anders was het al lang van de buis gehaald.quote:Op maandag 19 april 2010 16:13 schreef Elynasedai het volgende:
1e 3 afleveringen gezien, sommige dialogen zijn echt slecht (tot nu toe dan he)
Ik geef het nog een kans hoor, zeker weten. Ben nu aan het "afkicken" van Rome (in 2 weken alles gekeken, deze serie is echt ge-weldig!!!) - daar zal het wel aan liggen
Tijd voor THE PACIFIC dusquote:Op dinsdag 20 april 2010 02:10 schreef Notyouraverage het volgende:
Nee. Ik had het best vlot in de gaten eigenlijk, maar verbaasde me wel over de prequel stukjes. Eerst vond ik het ook geen toffe opbouw voor die aflevering, maar de climax maakte het een en ander goed en eigenlijk was er helemaal niks mis mee. Ik baal alleen dat dit nu mijn 3e serie is die ik hardcore keek die nu aan z'n seizoenseinde is gekomen. Tel daar nog 2 series bij op die ik weer opgepakt had en inmiddels ook weer klaar zijn, en ik zit zonder kijkstof.
agreequote:
Is nog lang niet zeker maar omdat het 2de seizoen is uitgesteld voor lange tijd wanneer de hoofdrolspeler weer beter is. Zitten ze erover na te denken om een 6 delige prequel te doen zodat ze det set kunnen gebruiken en geld kunnen besparen. En als die niet beter wordt en de kanker niet verslaat komt er helemaal geen 2de seizoen van spartacus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:47 schreef turance het volgende:
Wat is er allemaal waar van dat er een prequel gaat komen dan? Bronnen?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:59 schreef Tim86 het volgende:
Enige wat ik je kan bieden is Jupiter's cock:
[ afbeelding ]
In welk geval dan ook, we moeten een tijdje wachtenquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:26 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Is nog lang niet zeker maar omdat het 2de seizoen is uitgesteld voor lange tijd wanneer de hoofdrolspeler weer beter is. Zitten ze erover na te denken om een 6 delige prequel te doen zodat ze det set kunnen gebruiken en geld kunnen besparen. En als die niet beter wordt en de kanker niet verslaat komt er helemaal geen 2de seizoen van spartacus.
Nou, laten we hopen dat Andy het wel verslaat. Of je nu een tv-ster bent of niet, fuck die klote ziekte, zeg.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:47 schreef turance het volgende:
Wat is er allemaal waar van dat er een prequel gaat komen dan? Bronnen?
I grow tired of your apologies! Its not enough to get fucked by the gods, oh no. They now start shitting on me!quote:
Ohhh FFFFF... FFFFFFFFFFUCK!11!!1!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
I grow tired of your apologies! Its not enough to get fucked by the gods, oh no. They now start shitting on me!
Double shotquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:59 schreef Tim86 het volgende:
Enige wat ik je kan bieden is Jupiter's cock:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |