das wel handig. herinnert ze zich dan na de hand ook niets meer?quote:
Daar krijg je kanker van, debielquote:Op maandag 12 april 2010 17:08 schreef BereNDD het volgende:
chloroform
Ik drink geen alcohol, en in d'r eentje zal ze wel niet gaan drinken.quote:
welke hand? de jouwe? waar heb je haar dan voor nodig?quote:Op maandag 12 april 2010 17:09 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
das wel handig. herinnert ze zich dan na de hand ook niets meer?
Maak eens een uitzonderingquote:Op maandag 12 april 2010 17:10 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, en in d'r eentje zal ze wel niet gaan drinken.
quote:Op maandag 12 april 2010 17:10 schreef denaamishenk het volgende:
Kusje op de wang, handjes vasthouden, lieve woordjes, zoenen, strelen, neuken
Lekker Subtielquote:Op maandag 12 april 2010 17:11 schreef Catbert het volgende:
Ik heb hier veel films over gezien. Je moet met wat speeksel haar vagijn natmaken en 'em er dan induwen. Succes gegarandeerd.
Werkt altijd in de filmsquote:
anaal, fisten, anaalfisten, filmen, uploaden,quote:Kusje op de wang, handjes vasthouden, lieve woordjes, zoenen, strelen, neuken
Dude ik wil d'r helemaal niet kussen of d'r handen vasthouden.quote:Op maandag 12 april 2010 17:10 schreef denaamishenk het volgende:
TS is bijna 26 en is de fase dat hij nog alcohol dronk voorbij gegroeidquote:Op maandag 12 april 2010 17:13 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
TS is nog geen 16, maar praat stoer over neuken
Chanteren, en herhalen maar.quote:Op maandag 12 april 2010 17:13 schreef gazpach het volgende:
[..]
anaal, fisten, anaalfisten, filmen, uploaden,
Als zij ook wil komt het er vanzelf van. En anders heb je gewoon pech gehad.quote:Op maandag 12 april 2010 17:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dude ik wil d'r helemaal niet kussen of d'r handen vasthouden.
Ik wil 'm er lekker in stoempen begrijp dat dan!!!!
Volgens die films willen alle vrouwen toch altijd wel, vooral als je een vieze ongewassen pauper bent met tattoo's en tepelpiercings. Helemaal als je loodgieter bent of d'r kabel aan komt sluiten.quote:Op maandag 12 april 2010 17:14 schreef remlof het volgende:
Als zij ook wil komt het er vanzelf van. En anders heb je gewoon pech gehad.
TS is 14 en moet waarschijnlijk op de logeerkamer slapenquote:Op maandag 12 april 2010 17:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dude ik wil d'r helemaal niet kussen of d'r handen vasthouden.
Ik wil 'm er lekker in stoempen begrijp dat dan!!!!
ts is 26 en heeft nog nooit geneuktquote:Op maandag 12 april 2010 17:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
TS is bijna 26 en is de fase dat hij nog alcohol dronk voorbij gegroeid
Nu nog je eigen luier leren verschonen en je bent een grote jongenquote:Op maandag 12 april 2010 17:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zelden zulke onzin gehoord.quote:Op maandag 12 april 2010 17:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
klopt maar dat is beter dan 's morgens nuchter wakker worden naast een lelijk wijf dat er de vorige avoind nog geil uit zagquote:Op maandag 12 april 2010 17:18 schreef RoosterBrood het volgende:
[..]
ts is 26 en heeft nog nooit geneukt
nee, ze wil juist nietquote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Vriendin in kwestie heeft mij vooraf gezegd dat zij op de bank zou slapen omdat die in de woonkamer staat en haar vrouwelijke huisgenotes geschokt zouden zijn bij de aanblik van een slapende man in de huiskamer. Toen ik zei dat ik het als gentleman niet kon toestaan dat zij op de bank sliep en ik in bed, zei ze dat we dan allebei maar in haar bed moesten slapen. "Als ik me kon gedragen". Ik heb niet heel veel ervaring met vrouwen maar maak ik hieruit op dat ze me keihard wil neuken?
quote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Vriendin in kwestie heeft mij vooraf gezegd dat zij op de bank zou slapen omdat die in de woonkamer staat en haar vrouwelijke huisgenotes geschokt zouden zijn bij de aanblik van een slapende man in de huiskamer. Toen ik zei dat ik het als gentleman niet kon toestaan dat zij op de bank sliep en ik in bed, zei ze dat we dan allebei maar in haar bed moesten slapen. "Als ik me kon gedragen". Ik heb niet heel veel ervaring met vrouwen maar maak ik hieruit op dat ze me keihard wil neuken?
Haha das geen sex voor jouquote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Echt wel, als ze slaapt zal ik hem der meteen instoppen als ik jou was!quote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Shit, waar heb ik dat gezegd?quote:Op maandag 12 april 2010 17:21 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat jij neuken helemaal van je to do (...) lijstje had gestreept?
Ja, en ze gaat d'r vriendinnen ook uitnodigen.quote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Ja, 'als je je kunt gedragen' betekent in vrouwentaal 'als je kunt presteren', ze wil je hard.quote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Toen ik zei dat ik het als gentleman niet kon toestaan dat zij op de bank sliep en ik in bed, zei ze dat we dan allebei maar in haar bed moesten slapen. "Als ik me kon gedragen". Ik heb niet heel veel ervaring met vrouwen maar maak ik hieruit op dat ze me keihard wil neuken?
Het ligt iets gecompliceerderquote:Op maandag 12 april 2010 17:21 schreef JohnDDD het volgende:
Vrouwen zeggen toch altijd het tegenovergestelde van wat ze bedoelen?
Als je daar nu eens subtiel op in was gegaan had je nu geweten wat ze van je zou willenquote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Leg uit?quote:
Vrouwen moeten gewoon eens ophouden met zogenaamd subtiele hints en gedoe. Neuken is neuken, slapen is slapen.quote:Op maandag 12 april 2010 17:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Als je daar nu eens subtiel op in was gegaan had je nu geweten wat ze van je zou willenKan ik mijn ogen 2 verschillende betekenissen hebben bij vrouwen..
Als ik me netjes gedroeg, zei ze min of meer. Het was in een andere taal.quote:Op maandag 12 april 2010 17:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Als je daar nu eens subtiel op in was gegaan had je nu geweten wat ze van je zou willenKan ik mijn ogen 2 verschillende betekenissen hebben bij vrouwen..
Dan ben je met een omgebouwde kerel naar bed geweest..quote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze "nee" zegt en uit haar hele lichaamstaal ook "nee" spreekt is het ook "nee".
Nee mên, dan speelt ze slechts "hard to get".quote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef remlof het volgende:
Als ze "nee" zegt en uit haar hele lichaamstaal ook "nee" spreekt is het ook "nee".
Inderdaad zeg. Word daar ook maar moe van. Wij mannen zijn tenminste direct.quote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoon eens ophouden met zogenaamd subtiele hints en gedoe. Neuken is neuken, slapen is slapen.
huh wat een raar studentenhuis als ze opkijken als er iemand op de bank pit? woont ze in staphorst ofzow.quote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
quote:Op maandag 12 april 2010 17:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan ben je met een omgebouwde kerel naar bed geweest..
Heb je ook zo'n rooie stip op je neus?quote:Op maandag 12 april 2010 17:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat heb je wel door na een tijdjequote:Op maandag 12 april 2010 17:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee mên, dan speelt ze slechts "hard to get".
ze woont ergens in een studentenunit met 3 meisjes uit iran en rusland ofzo.quote:Op maandag 12 april 2010 17:28 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
huh wat een raar studentenhuis als ze opkijken als er iemand op de bank pit? woont ze in staphorst ofzow
quote:Op maandag 12 april 2010 17:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nog beter! Oosblokvrouwen doen niks anders dan orgies en anale seks! *quote:Op maandag 12 april 2010 17:29 schreef JohnDDD het volgende:
ze woont ergens in een studentenunit met 3 meisjes uit iran en rusland ofzo.
maar als één van die huisgenotes lekkerder is dan zij dan slaap ik gewoon op de bank hoor
Beter, die huisgenotes durven dan ook geen aangifte te doen. Ze spreken de taal toch niet en zijn bang uitgezet te worden, hehehe.quote:Op maandag 12 april 2010 17:29 schreef JohnDDD het volgende:
ze woont ergens in een studentenunit met 3 meisjes uit iran en rusland ofzo.
maar als één van die huisgenotes lekkerder is dan zij dan slaap ik gewoon op de bank hoor
GHBquote:Op maandag 12 april 2010 17:28 schreef JohnDDD het volgende:
Heb wel eens met een vrouw in bed gelegen die heel hard nee zei en haar lichaamstaal sprak ook nee, uiteindelijk zijn we toch nog aan lekker zoenen toegekomen..
Quoten is wel lastig hoor daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 12 april 2010 17:31 schreef rissiekoe het volgende:
[quote]Op maandag 12 april 2010 17:21 schreef JohnDDD het volgende:
Vrouwen zeggen toch altijd het tegenovergestelde van wat ze bedoelen?
[/quote
ja en als je dan Ja zegt dan luisteren naar wat we wel willen XD
quote:Op maandag 12 april 2010 17:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nog beter! Oosblokvrouwen doen niks anders dan orgies en anale seks! *
* Bron: http://www.russianteens.com/
AKA als je met je smerige poten van haar afblijft.quote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Ja, dank je de koekoek, dan heb ik meteen Peter R. achter me aan wegens aanzetten tot verkrachting.quote:Op maandag 12 april 2010 17:35 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is TS vrij hopeloos, misschien moet dit topic toch maar terug naar R&P
Of jullie moeten gaan begrijpen dat vrouwen dat subtiele gedoe leuk vinden :pquote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoon eens ophouden met zogenaamd subtiele hints en gedoe. Neuken is neuken, slapen is slapen.
Begrijpen vrouwen maar dat mannen het níet leuk vindenquote:Op maandag 12 april 2010 17:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Of jullie moeten gaan begrijpen dat vrouwen dat subtiele gedoe leuk vinden :p
wat is er dan zo moeilijk aan 'als je je kunt gedragen.'quote:Op maandag 12 april 2010 17:28 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Word daar ook maar moe van. Wij mannen zijn tenminste direct.
Als ze het met een giechelig glimlachje en verleidelijke blik zegt, is het totaal ondubbelzinnig idd.quote:Op maandag 12 april 2010 17:43 schreef Oneself het volgende:
[..]
wat is er dan zo moeilijk aan 'als je je kunt gedragen.'
duidelijke taal toch? volgens mij ben jij een gast en volgens mij ben jij degene die wat zoekt achter een duidelijke uitspraak.
wie doet er nu moeilijk?
Pics van het betreffende meisje met giechelig glimlachje en verleidelijke blik!quote:Op maandag 12 april 2010 17:44 schreef gazpach het volgende:
[..]
Als ze het met een giechelig glimlachje en verleidelijke blik zegt, is het totaal ondubbelzinnig idd.
Dat heb je van mijn topic gejat.quote:
tuurlijk niet, dan is het alsnog duidelijk: dan vind ze het juist prima en spannend dat TS bij dr in bed komt, los van wat er ook gebeurt.quote:Op maandag 12 april 2010 17:44 schreef gazpach het volgende:
[..]
Als ze het met een giechelig glimlachje en verleidelijke blik zegt, is het totaal ondubbelzinnig idd.
link van filmpje op fok zetten,quote:Op maandag 12 april 2010 17:13 schreef gazpach het volgende:
[..]
Onder andere om je taalgebruikquote:Op maandag 12 april 2010 17:41 schreef JohnDDD het volgende:
hoezo staat dit in ONZ, dit is serieus! hoe krijg ik mijn tampeloeris zo woep tussen de billekes van deze madam door in haar vaargeul?
TS drinkt geen alcohol maar wil wel neuken ...quote:Op maandag 12 april 2010 17:10 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nou niet met die woorden in ieder gevalquote:Op maandag 12 april 2010 17:41 schreef JohnDDD het volgende:
hoezo staat dit in ONZ, dit is serieus! hoe krijg ik mijn tampeloeris zo woep tussen de billekes van deze madam door in haar vaargeul?
Ja want echte mannen als jij hebben alleen seks als ze alcohol op hebben.quote:Op maandag 12 april 2010 18:48 schreef Deciever het volgende:
[..]
TS drinkt geen alcohol maar wil wel neuken ...
Weet je héél zeker dat je vriendin zelf ook weet dat ze jouw vriendin is?quote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Bij jou is ze in de avond ook al lelijk zodat je niet schrikt?quote:Op maandag 12 april 2010 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
klopt maar dat is beter dan 's morgens nuchter wakker worden naast een lelijk wijf dat er de vorige avoind nog geil uit zag
Ik ben er ook niet zeker van of ík het wel wil. De volgende ochtend heb ik een afspraak met een andere meid, en later op de dag ga ik een derde meid van het vliegveld halen die een paar daagjes bij me komt logeren. De dag daarna zie ik een oude vlam van me. Ik wil hier een beetje alles of niets spelen. Of ik paal ze alle vier, of ik houd mijn maagdelijkheid lekker voor mezelf.quote:Op maandag 12 april 2010 19:07 schreef NrTH het volgende:
Of ze nou zou willen neuken of niet.
Het feit dat je dit topic opent + je posts erin betekent dat je het toch wel gaat verprutsen.
Het idee er voor eentje te gaan komt niet in je op?quote:Op maandag 12 april 2010 19:09 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zeker van of ík het wel wil. De volgende ochtend heb ik een afspraak met een andere meid, en later op de dag ga ik een derde meid van het vliegveld halen die een paar daagjes bij me komt logeren. De dag daarna zie ik een oude vlam van me. Ik wil hier een beetje alles of niets spelen. Of ik paal ze alle vier, of ik houd mijn maagdelijkheid lekker voor mezelf.
26 Jaar lang niks en meneer denkt in 1 weekje 4 vrouwen te pakken.quote:Op maandag 12 april 2010 19:09 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zeker van of ík het wel wil. De volgende ochtend heb ik een afspraak met een andere meid, en later op de dag ga ik een derde meid van het vliegveld halen die een paar daagjes bij me komt logeren. De dag daarna zie ik een oude vlam van me. Ik wil hier een beetje alles of niets spelen. Of ik paal ze alle vier, of ik houd mijn maagdelijkheid lekker voor mezelf.
Ik houd alleen van nummer 4. Nummer 1, 2 en 3 zijn geïnteresseerd in me, zijn mooie, lieve meiden maar verliefd ben ik niet op ze. Als ik dan 1 paal in een lustgedreven sekspartij, kan ik 2 en 3 er ook meteen bijpalen. Anders houd ik het dan maar bij 4 die me waarschijnlijk niet wil.quote:Op maandag 12 april 2010 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Het idee er voor eentje te gaan komt niet in je op?
Geef toe, stel ik krijg dat voor mekaar, dan heb ik toch recht op een eigen subforum hier. Dan ben ik toch een held, of niet dan?quote:Op maandag 12 april 2010 19:11 schreef NrTH het volgende:
[..]
26 Jaar lang niks en meneer denkt in 1 weekje 4 vrouwen te pakken.
je hebt dan wel skills moet ik toegevenquote:Op maandag 12 april 2010 19:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Geef toe, stel ik krijg dat voor mekaar, dan heb ik toch recht op een eigen subforum hier. Dan ben ik toch een held, of niet dan?
één kut is géén kut, hèquote:Op maandag 12 april 2010 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Het idee er voor eentje te gaan komt niet in je op?
Dat zou ik wel respecteren ja, mits het geen dames van plezier zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 19:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Geef toe, stel ik krijg dat voor mekaar, dan heb ik toch recht op een eigen subforum hier. Dan ben ik toch een held, of niet dan?
Voor jullie respect wil ik het misschien wel proberen. Zoals altijd (op wat overduidelijke lulverhalen na) vertel ik hier op het forum altijd de waarheid, zeker als het de liefde betreft. Wellicht kom ik over een week hier terug met goed nieuws, waarmee ik jullie respect zal hebben verdiend. Of ik wil neuken weet ik niet, maar zoenen is niet zo'n probleem, dat wil ik best eens proberen met verschillende vrouwen.quote:Op maandag 12 april 2010 19:14 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat zou ik wel respecteren ja, mits het geen dames van plezier zijn.
Ik acht de kans alleen erg klein.
is dat de fase dat ze zo diep slaapt dat ze niet wakker wordt maar haar gevoelens incorporeert in haar dromen?quote:Op maandag 12 april 2010 19:17 schreef zoekjewat het volgende:
Wachten tot ze slaapt en dan ineens vol je pik in haar aars rammen. Niets nat maken, niets condoompie. Gewoon ineems raggen. Bij voorkeur in haar REM slaap fase
Hmm grote ambities en veel hoop resulteren in een ''koude kermis''. Suc6 ermee maar, ik zie het duister voor je in. Ik denk dat je te ver vooruit loopt. Je gaat iets met ze doen, maar in gedachte zit je al met je cervelaat in een kut. Praatjes vullen geen gaatjes!!quote:Op maandag 12 april 2010 19:17 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Voor jullie respect wil ik het misschien wel proberen. Zoals altijd (op wat overduidelijke lulverhalen na) vertel ik hier op het forum altijd de waarheid, zeker als het de liefde betreft. Wellicht kom ik over een week hier terug met goed nieuws, waarmee ik jullie respect zal hebben verdiend. Of ik wil neuken weet ik niet, maar zoenen is niet zo'n probleem, dat wil ik best eens proberen met verschillende vrouwen.
Ik denk ondertussen meteen even na of ik niet nog een vijfde erbij kan scoren!
quote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Zo ben je maagd, zo heb je 4 verschillende soa's in 2 dagen tijd.quote:Op maandag 12 april 2010 19:09 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Er zitten ook nog eens 2 buitenlandse meiden tussen. Kan niet beter dus.quote:Op maandag 12 april 2010 19:34 schreef Clownbaby het volgende:
Ik zou ze alle 4 doen, dit om verschillende smaken uit te proberen en gewoon omdat het een goed plan is. Dit is een positief topic.
Zeggen dat de afvoer verstopt is wil ook wel eens helpen. Volgens de films.quote:Op maandag 12 april 2010 17:11 schreef Catbert het volgende:
Ik heb hier veel films over gezien. Je moet met wat speeksel haar vagijn natmaken en 'em er dan induwen. Succes gegarandeerd.
Dat werkt alleen als ze geen geld in huis heeft.quote:Op maandag 12 april 2010 19:39 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Zeggen dat de afvoer verstopt is wil ook wel eens helpen. Volgens de films.
i beg to differ.quote:Op maandag 12 april 2010 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
klopt maar dat is beter dan 's morgens nuchter wakker worden naast een lelijk wijf dat er de vorige avoind nog geil uit zag
Ligt aan je leeftijd, en die van je vriendin uiteraard.quote:Op maandag 12 april 2010 17:08 schreef JohnDDD het volgende:
Hallo. Ik ga woensdag een nachtje logeren bij een vriendin van mij en zal dan waarschijnlijk bij haar in bed slapen.
Hoe zorg ik ervoor dat het neuken wordt?
Lelijke wijfen kunnen ook neuken hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ja ik ben er trots op ookquote:
GHB!quote:Op maandag 12 april 2010 17:08 schreef JohnDDD het volgende:
Hallo. Ik ga woensdag een nachtje logeren bij een vriendin van mij en zal dan waarschijnlijk bij haar in bed slapen.
Hoe zorg ik ervoor dat het neuken wordt?
Nee eigenlijk ben je dat niet, anders had je niet dit topic geopent over hoe jij em ergens kan instoempenquote:
JE FAALT.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:50 schreef JohnDDD het volgende:
Shit kreeg gisteravond het bericht dat ze alles al klaar had, incl. de matras op de vloer.
Faalhaas ben ik toch, ze heeft zich bedacht.
Of misschien laat ze het van de avond afhangen, dat kan ook.
Nou, ik heb vannacht al bijna in bed gepist. Droomde dat ik nodig moest plassen. Ging in mijn droom naar het toilet. Maar daar waste ik alleen mijn handen. Toen ik wakker werd moest ik nodig pissen. M.a.w. als ik in mijn droom toch had gepist was het bed nat geweestquote:
Daarmee wil ze zeggen dat je met je gore poten van dr af moet blijvenquote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
waarom vraag je als 26 jarige dan om adviesquote:Op maandag 12 april 2010 17:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
nee wat jij omschrijft klinkt gewoon als een gemiddelde week.quote:Op maandag 12 april 2010 19:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Aan het gordijn FTWquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:35 schreef De_Vink het volgende:
Nou kijk TS... als een man en een vrouw van elkaar houden dan willen ze heel dicht bij elkaar zijn. Het liefst zonder kleren zodat hun lichamen tegen elkaar aan liggen. Dan kan de man....
... en dan veeg je met een washandje of handoek je lul af, of als er niks anders in de buurt is mag je je natte pik ook aan de deken afvegen.
Dat kan prima.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:52 schreef Martinous het volgende:
tip 2. Doe ook maar niet je zwitsal mee nemen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Altijd maar dat willen neuken....
Gewoon eerst eens lekker samen slapen, en kijk een volgende keer eens naar de mogelijkheden.
Pha! Homoquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon eerst eens lekker samen slapen, en kijk een volgende keer eens naar de mogelijkheden.
En gezellig praten zeker.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Of ze heeft dit topic gelezen en mag je blij zijn dat je überhaupt nog binnenkomt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:50 schreef JohnDDD het volgende:
Shit kreeg gisteravond het bericht dat ze alles al klaar had, incl. de matras op de vloer.
Faalhaas ben ik toch, ze heeft zich bedacht.
Of misschien laat ze het van de avond afhangen, dat kan ook.
Inderdaad, homo!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Zwaffelen toch? Hoort dat bij het voorspel tegenwoordig?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:42 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Klats de erecte penis op haar wang.
hahhaa wat jij zegtquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Op je 26e nog maagd zijn en dan anderen voor homo uitmaken__
haha dat ja :pquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef hamkaastosti het volgende:
neem gewoon een lekkere fles wijn mee en lekkere hapjes. Huur een vrouwenfilm en maak steeds complimentjes. Wanneer je dan gezellig met z'n 2en op de bank zit sla je d'r bewusteloos en sleep je d'r mee naar de slaapkamer.
ik ben juist maagd omdat ik hetero benquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Op je 26e nog maagd zijn en dan anderen voor homo uitmaken__
goed van jequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ik ben juist maagd omdat ik hetero ben
al die rakkertjes die op hun 16e al liggen te neuken om aan zichzelf te bewijzen dat ze echt geen homo zijn daar heb ik niest mee te maken. ik ben mans genoeg voor mezelf en daar heb ik geen vrouw voor nodig om dat te weten!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
al die rakkertjes die op hun 16e al liggen te neuken om aan zichzelf te bewijzen dat ze echt geen homo zijn daar heb ik niest mee te maken. ik ben mans genoeg voor mezelf en daar heb ik geen vrouw voor nodig om dat te weten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto van TS:quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Als ik de kast ben, dan zit ik er in elk geval niet in.quote:
Als zijn eikel de schaamlip al ruikt dan spuit 26 jaar opgekropte geilheid al uit zijn pik.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:59 schreef KomtTijd... het volgende:
En stel heh, stél dat het toch een wilde nacht wordt.
Dan is TS binnen 10 seconden klaar, en die meid zwaar teleurgesteld.
ik hoop dat je KEIHARD loopt te trollenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
echte mannen hebben gewoon controle over hun spuitbuis!quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als zijn eikel de schaamlip al ruikt dan spuit 26 jaar opgekropte geilheid al uit zijn pik.
Wat een faler.
Echte mannen gaan om te oefenen naar de hoeren.
Daar gaat het al foutquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:25 schreef Dewardo het volgende:
[..]
echte mannen hebben gewoon controle over hun spuitbuis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja en we geloven het pas met pics als bewijs.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:28 schreef AffenStrudel het volgende:
Je kan je laptop meenemen of het topic printen en het er laten zien,
Misschien heb je mazzel en snapt ze dat je onder hoge druk staat van mede fokkers en gaat ze akkoord
quote:Op maandag 12 april 2010 17:10 schreef denaamishenk het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:40 schreef Foxracing074 het volgende:
dame in kwestie denkt gewoon, ach hij is toch al 26 jaar maagd hij doet toch niet wat ?![]()
dus word geen porno vanavond haha
Ook nog trots als je over 14 jaar de film 'a 40 year old virgin' (zoiets was de titel volgens mij) kan gaan kijken?quote:
You're doing it wrong.quote:Op maandag 12 april 2010 17:10 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Maak die jongen niet zo bang, voor je het weet bezwijkt hij onder de druk en overvalt ie je 'snachts in een donkere parkeergarage.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:55 schreef Zooootje het volgende:
Ook nog trots als je over 14 jaar de film 'a 40 year old virgin' (zoiets was de titel volgens mij) kan gaan kijken?
Maar dan niet om de persoon uit te lachen, maar om het feit dat je zelf ook in die positie zit?
Alleen jij dan in het echt, hij is enkel acteur.
Ja je zou toch zeggen het doel heiligt de middelen.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:00 schreef Anne-Myrthe het volgende:
tvp voor faal van de week
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:05 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Maak die jongen niet zo bang, voor je het weet bezwijkt hij onder de druk en overvalt ie je 'snachts in een donkere parkeergarage.
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:55 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Ook nog trots als je over 14 jaar de film 'a 40 year old virgin' (zoiets was de titel volgens mij) kan gaan kijken?
Maar dan niet om de persoon uit te lachen, maar om het feit dat je zelf ook in die positie zit?
Alleen jij dan in het echt, hij is enkel acteur.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
al dierakkertjes die op hun 16e al liggen te neuken om aan zichzelf te bewijzen dat ze echt geen homo zijn daar heb ik niest mee te maken. ik ben mans genoeg voor mezelf en daar heb ik geen vrouw voor nodig om dat te weten!
Ik ga ook mee en verhoog met nog eens 5 euro.quote:
Ben je al "uit de kast" gekomen dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:49 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Als ik de kast ben, dan zit ik er in elk geval niet in.
dat zou voor de TS opzich al een hele prestatie zijn geweestquote:Op donderdag 15 april 2010 09:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Wedden dat TS zijn pielemans in haar navel heeft gestopt.
Wedden dat TS een voortijdige zaadlozing had. Twee maal.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Wedden dat TS zijn pielemans in haar navel heeft gestopt.
En dat het gefilmd is door een webcam en dat z'n hele school (school op je 26equote:Op donderdag 15 april 2010 10:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Wedden dat TS een voortijdige zaadlozing had. Twee maal.
Ik ben voorquote:Op donderdag 15 april 2010 10:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dat het gefilmd is door een webcam en dat z'n hele school (school op je 26e) het weet zeker?
Of natuurlijk een sokquote:Op donderdag 15 april 2010 12:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Zou TS ook al eens de appeltaart van mams geprobeerd hebben?
En dat'ie zijn best gedaan heeft om niets aan die chick heeft laten merkenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Wedden dat TS een voortijdige zaadlozing had. Twee maal.
*kuch*friendzone*kuch*quote:Op donderdag 15 april 2010 11:09 schreef Severus het volgende:
Voor de volgende keer en anderen:
Kijk gast, dat doe je gewoon zo. Je gedraag je in eerste instantie als een gentleman door netjes naast haar te ligen. Vervolgens ga je vissen naar een "zielig" levensverhaal (hebben alle vrouwen) en als ze dan helemaal emo doet sla je een arm om haar heen. Gedraag je vervolgens als de sterke man die haar "troost".
De rest gaat dan vanzelf.
6 voortijdige zaadlozingen dus, is dat fysiek mogelijk?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Gun hem even de tijd heh mensen! Hij heeft voor vandaag nog 2 andere dames op het programma staan!
[![]()
![]()
![]()
]
link naar je topic?quote:Op maandag 12 april 2010 17:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Dat heb je van mijn topic gejat.
Spoiler:
Of van peter r de vries.
en hoe maak je spoiler?
Hij heeft een BBZtje gehad en schaamt zich nu te veel om daar over te posten.quote:
Binnen Broekse Zaadlozing.quote:
Je hebt echt te veel films gekekenquote:Op maandag 12 april 2010 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je hebt echt te veel films gekeken.
Ik zuip iedere week behoorlijk veel en ben nog nooit naast een lelijk wijf wakker geworden.Als ze maar niet downloadt zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je hebt echt te veel films gekeken.
Ik zuip iedere week behoorlijk veel en ben nog nooit naast een lelijk wijf wakker geworden.Denk dat je nog nooit naast een wijf wakker bent geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare opmerking voor een persoon die vorige week nog door mij uit bed getrapt isquote:Op donderdag 15 april 2010 16:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Denk dat je nog nooit naast een wijf wakker bent geworden.
Ik slaap de laatste jaren al langs een en dezelfde persoon en dat ben jij niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Rare opmerking voor een persoon die vorige week nog door mij uit bed getrapt is.
Net als TS kan je blijkbaar niet met drank omgaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste jaren al langs een en dezelfde persoon en dat ben jij niet.
Leg uitquote:Op donderdag 15 april 2010 16:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Net als TS kan je blijkbaar niet met drank omgaan.
OOOOOOOOOOOOOOH ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111quote:Op donderdag 15 april 2010 16:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Rare opmerking voor een persoon die vorige week nog door mij uit bed getrapt is.
faalhaasquote:Op donderdag 15 april 2010 18:18 schreef JohnDDDD het volgende:
heey daar ben ik weer,
ik heb helaas niet geneukt, toen zij mij omkleedde kwam ik al
ik ben hier hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 18:20 schreef TimKuik het volgende:
Maaruuh:
laatste bezoek: 1 dag, 5 uur geleden.
Dus hij is nog niet terug van weggeweest. Misschien heeft hij overwonnen.
hahahahahahahahahahahahhhahhahahhahaahahahahahahahahahahha!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:18 schreef JohnDDDD het volgende:
heey daar ben ik weer,
ik was me wachtwoord vergeten.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:22 schreef TimKuik het volgende:
[..]
laatste bezoek: 9 seconden geleden.
aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
Je vergeet het dubbel anaal fisten.quote:Op maandag 12 april 2010 17:13 schreef gazpach het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:23 schreef mcf het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahhhahhahahhahaahahahahahahahahahahha!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
*KLIK*
Maar vertel, hoe is het gegaan? We zijn hier erg nieuwsgierig volgens mijquote:
moet je ietsiepietsie verder omhoog scrollen dan je neus lang isquote:Op donderdag 15 april 2010 18:27 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Maar vertel, hoe is het gegaan? We zijn hier erg nieuwsgierig volgens mij
Ik had 'm al ge-edit, maar je hebt helemaal gelijk!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:28 schreef mcf het volgende:
[..]
moet je ietsiepietsie verder omhoog scrollen dan je neus lang is
Nou, ik ging rond 18:00 naar haar toe. toen hebben we een filmpje gekeken. Haar vriendinnen/huisgenoten waren weg, dus ik kon lekker me gang gaan. Maar toen we gingen slapen zei ze kom maar in me bed dan gaan we lekker knuffelen enzo. Maar toen ze me onderbroek uit deed kwam ik al helaas.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:27 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Maar vertel, hoe is het gegaan? We zijn hier erg nieuwsgierig volgens mij
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:30 schreef mcf het volgende:
KLOTEN,
Nemand heeft door dat dit een grap is??
JohnDDDD post dit nu.
JohnDDD was TS
TROL
wat een kankergrapquote:Op donderdag 15 april 2010 18:30 schreef mcf het volgende:
KLOTEN,
JohnDDDD post dit nu.
JohnDDD was TS
TROL
iddquote:Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef AffenStrudel het volgende:
Komop, iemand , maak een JohnDDDDD aan en kijk hoeveel mensen daar in trappen
OKquote:Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef AffenStrudel het volgende:
Komop, iemand , maak een JohnDDDDD aan en kijk hoeveel mensen daar in trappen
Je ziet toch gelijk dat zijn posts niet blauw zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 18:30 schreef mcf het volgende:
KLOTEN,
JohnDDDD post dit nu.
JohnDDD was TS
TROL
Mensen die gehandicaptenfuncties nodig hebben om te zien of iemand trollt of nietquote:Op donderdag 15 april 2010 18:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je ziet toch gelijk dat zijn posts niet blauw zijn
Die functies gebruik ik nietquote:Op donderdag 15 april 2010 18:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je ziet toch gelijk dat zijn posts niet blauw zijn
johquote:Op donderdag 15 april 2010 20:05 schreef JanPiraat het volgende:
Hahah John met 4 D's is een baas die is zeker geen maagd meer
sherlock holmes did it againquote:Op donderdag 15 april 2010 21:46 schreef Mertofzo het volgende:
[..]
ik postte per ongeluk op me echte account en niet de kloon
HAHAHAHHAHAHAHHAHHAquote:Op donderdag 15 april 2010 18:18 schreef JohnDDDD het volgende:
heey daar ben ik weer,
tssss eerst een kloon aanmaken omdat je je teveel schaamt, dan een seks-loze nacht hebben, en dneken er af te komen d.m.v. een laf excuusjequote:
of de TS is naar de eerste hulp gereden omdat ie opeens last had van een kloppende opgezwolle penis.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Het gebrek aan stoere praatjes doet mij toch ernstig vermoeden dat TS hard gefaalt heeft.
Of hij zit in voorarrest op verdenking van verkrachting
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:08 schreef TimKuik het volgende:
laatste bezoek: 2 dagen, 9 uur geleden.
Of hij is al 2 dagen keiharde sex aan het hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |