Of natuurlijk een sokquote:Op donderdag 15 april 2010 12:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Zou TS ook al eens de appeltaart van mams geprobeerd hebben?
En dat'ie zijn best gedaan heeft om niets aan die chick heeft laten merkenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Wedden dat TS een voortijdige zaadlozing had. Twee maal.
*kuch*friendzone*kuch*quote:Op donderdag 15 april 2010 11:09 schreef Severus het volgende:
Voor de volgende keer en anderen:
Kijk gast, dat doe je gewoon zo. Je gedraag je in eerste instantie als een gentleman door netjes naast haar te ligen. Vervolgens ga je vissen naar een "zielig" levensverhaal (hebben alle vrouwen) en als ze dan helemaal emo doet sla je een arm om haar heen. Gedraag je vervolgens als de sterke man die haar "troost".
De rest gaat dan vanzelf.
6 voortijdige zaadlozingen dus, is dat fysiek mogelijk?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Gun hem even de tijd heh mensen! Hij heeft voor vandaag nog 2 andere dames op het programma staan!
[![]()
![]()
![]()
]
link naar je topic?quote:Op maandag 12 april 2010 17:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Dat heb je van mijn topic gejat.
Spoiler:
Of van peter r de vries.
en hoe maak je spoiler?
Hij heeft een BBZtje gehad en schaamt zich nu te veel om daar over te posten.quote:
Binnen Broekse Zaadlozing.quote:
Je hebt echt te veel films gekekenquote:Op maandag 12 april 2010 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
klopt maar dat is beter dan 's morgens nuchter wakker worden naast een lelijk wijf dat er de vorige avoind nog geil uit zag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je hebt echt te veel films gekeken.
Ik zuip iedere week behoorlijk veel en ben nog nooit naast een lelijk wijf wakker geworden.Als ze maar niet downloadt zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je hebt echt te veel films gekeken.
Ik zuip iedere week behoorlijk veel en ben nog nooit naast een lelijk wijf wakker geworden.Denk dat je nog nooit naast een wijf wakker bent geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare opmerking voor een persoon die vorige week nog door mij uit bed getrapt isquote:Op donderdag 15 april 2010 16:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Denk dat je nog nooit naast een wijf wakker bent geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |