quote:Op woensdag 14 april 2010 22:05 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Maak die jongen niet zo bang, voor je het weet bezwijkt hij onder de druk en overvalt ie je 'snachts in een donkere parkeergarage.
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:55 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Ook nog trots als je over 14 jaar de film 'a 40 year old virgin' (zoiets was de titel volgens mij) kan gaan kijken?
Maar dan niet om de persoon uit te lachen, maar om het feit dat je zelf ook in die positie zit?
Alleen jij dan in het echt, hij is enkel acteur.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ik ben juist maagd omdat ik hetero ben
al dierakkertjes die op hun 16e al liggen te neuken om aan zichzelf te bewijzen dat ze echt geen homo zijn daar heb ik niest mee te maken. ik ben mans genoeg voor mezelf en daar heb ik geen vrouw voor nodig om dat te weten!
Ik ga ook mee en verhoog met nog eens 5 euro.quote:
Ben je al "uit de kast" gekomen dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:49 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Als ik de kast ben, dan zit ik er in elk geval niet in.
dat zou voor de TS opzich al een hele prestatie zijn geweestquote:Op donderdag 15 april 2010 09:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Wedden dat TS zijn pielemans in haar navel heeft gestopt.
Wedden dat TS een voortijdige zaadlozing had. Twee maal.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Wedden dat TS zijn pielemans in haar navel heeft gestopt.
En dat het gefilmd is door een webcam en dat z'n hele school (school op je 26equote:Op donderdag 15 april 2010 10:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Wedden dat TS een voortijdige zaadlozing had. Twee maal.
Ik ben voorquote:Op donderdag 15 april 2010 10:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dat het gefilmd is door een webcam en dat z'n hele school (school op je 26e) het weet zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |