Lelijke wijfen kunnen ook neuken hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
klopt maar dat is beter dan 's morgens nuchter wakker worden naast een lelijk wijf dat er de vorige avoind nog geil uit zag
ja ik ben er trots op ookquote:
GHB!quote:Op maandag 12 april 2010 17:08 schreef JohnDDD het volgende:
Hallo. Ik ga woensdag een nachtje logeren bij een vriendin van mij en zal dan waarschijnlijk bij haar in bed slapen.
Hoe zorg ik ervoor dat het neuken wordt?
Nee eigenlijk ben je dat niet, anders had je niet dit topic geopent over hoe jij em ergens kan instoempenquote:
JE FAALT.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:50 schreef JohnDDD het volgende:
Shit kreeg gisteravond het bericht dat ze alles al klaar had, incl. de matras op de vloer.
Faalhaas ben ik toch, ze heeft zich bedacht.
Of misschien laat ze het van de avond afhangen, dat kan ook.
Nou, ik heb vannacht al bijna in bed gepist. Droomde dat ik nodig moest plassen. Ging in mijn droom naar het toilet. Maar daar waste ik alleen mijn handen. Toen ik wakker werd moest ik nodig pissen. M.a.w. als ik in mijn droom toch had gepist was het bed nat geweestquote:
Daarmee wil ze zeggen dat je met je gore poten van dr af moet blijvenquote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Vriendin in kwestie heeft mij vooraf gezegd dat zij op de bank zou slapen omdat die in de woonkamer staat en haar vrouwelijke huisgenotes geschokt zouden zijn bij de aanblik van een slapende man in de huiskamer. Toen ik zei dat ik het als gentleman niet kon toestaan dat zij op de bank sliep en ik in bed, zei ze dat we dan allebei maar in haar bed moesten slapen. "Als ik me kon gedragen". Ik heb niet heel veel ervaring met vrouwen maar maak ik hieruit op dat ze me keihard wil neuken?
waarom vraag je als 26 jarige dan om adviesquote:Op maandag 12 april 2010 17:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
TS is bijna 26 en is de fase dat hij nog alcohol dronk voorbij gegroeid
nee wat jij omschrijft klinkt gewoon als een gemiddelde week.quote:Op maandag 12 april 2010 19:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Geef toe, stel ik krijg dat voor mekaar, dan heb ik toch recht op een eigen subforum hier. Dan ben ik toch een held, of niet dan?
Aan het gordijn FTWquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:35 schreef De_Vink het volgende:
Nou kijk TS... als een man en een vrouw van elkaar houden dan willen ze heel dicht bij elkaar zijn. Het liefst zonder kleren zodat hun lichamen tegen elkaar aan liggen. Dan kan de man....
... en dan veeg je met een washandje of handoek je lul af, of als er niks anders in de buurt is mag je je natte pik ook aan de deken afvegen.
Dat kan prima.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:52 schreef Martinous het volgende:
tip 2. Doe ook maar niet je zwitsal mee nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |