quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Altijd maar dat willen neuken....
Gewoon eerst eens lekker samen slapen, en kijk een volgende keer eens naar de mogelijkheden.
Pha! Homoquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon eerst eens lekker samen slapen, en kijk een volgende keer eens naar de mogelijkheden.
En gezellig praten zeker.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Of ze heeft dit topic gelezen en mag je blij zijn dat je überhaupt nog binnenkomt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:50 schreef JohnDDD het volgende:
Shit kreeg gisteravond het bericht dat ze alles al klaar had, incl. de matras op de vloer.
Faalhaas ben ik toch, ze heeft zich bedacht.
Of misschien laat ze het van de avond afhangen, dat kan ook.
Inderdaad, homo!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Zwaffelen toch? Hoort dat bij het voorspel tegenwoordig?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:42 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Klats de erecte penis op haar wang.
hahhaa wat jij zegtquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Op je 26e nog maagd zijn en dan anderen voor homo uitmaken__
haha dat ja :pquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef hamkaastosti het volgende:
neem gewoon een lekkere fles wijn mee en lekkere hapjes. Huur een vrouwenfilm en maak steeds complimentjes. Wanneer je dan gezellig met z'n 2en op de bank zit sla je d'r bewusteloos en sleep je d'r mee naar de slaapkamer.
ik ben juist maagd omdat ik hetero benquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Op je 26e nog maagd zijn en dan anderen voor homo uitmaken__
goed van jequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ik ben juist maagd omdat ik hetero ben
al die rakkertjes die op hun 16e al liggen te neuken om aan zichzelf te bewijzen dat ze echt geen homo zijn daar heb ik niest mee te maken. ik ben mans genoeg voor mezelf en daar heb ik geen vrouw voor nodig om dat te weten!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ik ben juist maagd omdat ik hetero ben
al die rakkertjes die op hun 16e al liggen te neuken om aan zichzelf te bewijzen dat ze echt geen homo zijn daar heb ik niest mee te maken. ik ben mans genoeg voor mezelf en daar heb ik geen vrouw voor nodig om dat te weten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |