Ik slaap de laatste jaren al langs een en dezelfde persoon en dat ben jij niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Rare opmerking voor een persoon die vorige week nog door mij uit bed getrapt is.
Net als TS kan je blijkbaar niet met drank omgaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste jaren al langs een en dezelfde persoon en dat ben jij niet.
Leg uitquote:Op donderdag 15 april 2010 16:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Net als TS kan je blijkbaar niet met drank omgaan.
OOOOOOOOOOOOOOH ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111quote:Op donderdag 15 april 2010 16:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Rare opmerking voor een persoon die vorige week nog door mij uit bed getrapt is.
faalhaasquote:Op donderdag 15 april 2010 18:18 schreef JohnDDDD het volgende:
heey daar ben ik weer,
ik heb helaas niet geneukt, toen zij mij omkleedde kwam ik al
ik ben hier hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 18:20 schreef TimKuik het volgende:
Maaruuh:
laatste bezoek: 1 dag, 5 uur geleden.
Dus hij is nog niet terug van weggeweest. Misschien heeft hij overwonnen.
hahahahahahahahahahahahhhahhahahhahaahahahahahahahahahahha!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:18 schreef JohnDDDD het volgende:
heey daar ben ik weer,
ik heb helaas niet geneukt, toen zij mij omkleedde kwam ik al
ik was me wachtwoord vergeten.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:22 schreef TimKuik het volgende:
[..]
laatste bezoek: 9 seconden geleden.
aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
Je vergeet het dubbel anaal fisten.quote:Op maandag 12 april 2010 17:13 schreef gazpach het volgende:
[..]
anaal, fisten, anaalfisten, filmen, uploaden,
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:23 schreef mcf het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahhhahhahahhahaahahahahahahahahahahha!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
*KLIK*
Maar vertel, hoe is het gegaan? We zijn hier erg nieuwsgierig volgens mijquote:
moet je ietsiepietsie verder omhoog scrollen dan je neus lang isquote:Op donderdag 15 april 2010 18:27 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Maar vertel, hoe is het gegaan? We zijn hier erg nieuwsgierig volgens mij
Ik had 'm al ge-edit, maar je hebt helemaal gelijk!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:28 schreef mcf het volgende:
[..]
moet je ietsiepietsie verder omhoog scrollen dan je neus lang is
Nou, ik ging rond 18:00 naar haar toe. toen hebben we een filmpje gekeken. Haar vriendinnen/huisgenoten waren weg, dus ik kon lekker me gang gaan. Maar toen we gingen slapen zei ze kom maar in me bed dan gaan we lekker knuffelen enzo. Maar toen ze me onderbroek uit deed kwam ik al helaas.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:27 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Maar vertel, hoe is het gegaan? We zijn hier erg nieuwsgierig volgens mij
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:30 schreef mcf het volgende:
KLOTEN,
Nemand heeft door dat dit een grap is??
JohnDDDD post dit nu.
JohnDDD was TS
TROL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |